8 nepovedených downsizingů: když je novější motor horší než starší

 | 57 příspěvků | 18.2.2015 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Embed

Typově/za křiklavé případy.. | 18.2.2015 20:02reagovat
avatar

Typově/za křiklavé případy souhlas. Ale myslím, že by se jich jinak našlo tak 80. Většina nových a menších motorů mi přijde být horší než předchůdci... Skoro každý čtyřválec turbo místo V6 je obvykle ztráta, např.

Nepřihlášený Ka-r-los

Jestli n si pan bednar nep.. | 18.2.2015 20:20reagovat
avatar

Jestli n si pan bednar neplete 1.9 tdi s rotacnim cerpadlem a jednotky se systemem cerpadlo-tryska... Tzv PD rozhodne nejsou stejne jako rotacky ani co do spotreby;)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený robert

S tou 1.6 tdi nesouhlasim... | 18.2.2015 20:28reagovat
avatar

S tou 1.6 tdi nesouhlasim. Vyrazne kultivovanejsi, jinak zprevodovana. Ano subjektivne mene vykonna, ale to jen zminenym zprevodovanim. V primem porovnani v OII bych si traktoroidni TDi uz nevybral

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený robert

Uprava traktoroidni 1.9 td.. | 18.2.2015 20:30reagovat
avatar

Uprava traktoroidni 1.9 tdi

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený m3

az na tu traparnu s rapide.. | 18.2.2015 20:45reagovat
avatar

az na tu traparnu s rapidem na zacatku, docela dobre, hlavne ta mtrojka.. :(

nicmene me trochu mrzi i ta prace "svetovych" novinaru, ktere jsem mel drive moc rad. ta uz take trochu zakrniva a zacian se deformovat, vetsinou jsou ohromeni tim megatorque a uspokojeni zvukem z repraku, ale co se tyce reakci na plyn, plochou a nezajimavou charakteristikou ve vyssich otackach, o tom uz se uplne prestavaji zminovat.. :(((

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Oskar

Přiložené videa (každý ví,.. | 18.2.2015 21:12reagovat
avatar

Přiložené videa (každý ví, kdo je autorem), jsou z opravdu extrémních jízd. Teda rychlostí, kterou na těchto komunikacích u nás nikdo nejezdí. Jedině opravdu občas náký potřeštěnec Jsou stránky, kde se dají ověřit spotřeby majitelů těchto vozidel při běžném ježdění. A silně pochybuji, že v D jezdí při zdi.Viz třeba http://www.spritmonitor.de/ . To samé je u hodnocení koncernových TDI a TSI. Řada novinářů se přímo tetelí nad úchvatností těchto motorů, včetně jejich spotřeby v testech.

Nepřihlášený woody

Reakce na: az na tu traparnu s rapide.. | 18.2.2015 21:34reagovat
avatar

Souhlas s nazorem na svetove novinare. Taky se mi zda, ze mnozi nejak otupeli.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rarášek

Jeden môj známy hovorí, že.. | 18.2.2015 21:44reagovat
avatar

Jeden môj známy hovorí, že downsizing musel vymyslieť niekto s Downovým syndrómom. Myslím, že je na tom kus pravdy.

Nepřihlášený jojo

Reakce na: Souhlas s nazorem na sveto.. | 18.2.2015 21:48reagovat
avatar

To ale nemení nič na tom, že majú pravdu. Downsizing je slepá ulička, do ktorej vohnali výrobcov (a tým aj zákazníkov) tí šialenci z EU. Spotreba sa znížila len na papieri, nehovoriac o tom, že spotreba osobákov nemá na ovzušie absolútne nijakú vplyv... Jeden zaoceánsky let stojí 100 ton (slovom sto ton) leteckého paliva, spáleného a rozprášeného po oblohe. A lietadlá nemajú ani katalyzátor, ani DPF. Pochopte už, ovce tupé, že celý ekoteror slúži zločincom z Bruselu nato, aby nejako zúfalo odôvodnili svoju absolútne zbytočnú existenciu. Celá EU nerobí v náš prospech absolútne nič, len nám ničia životy ekoterorom, islamom a najnovšie aj homoterorom. Grc.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Moik

Reakce na: To ale nemení nič na tom,.. | 18.2.2015 21:56reagovat
avatar

No souhlas s tebou hodne. Jen ne v tom hlavnim. Ja jsem pro dpf a katalyzatory atd. A verim ze i kazdy, kdo chce jezdit do prace na kole/bezet/jit.

Nepřihlášený Beaumont

Aby to tu nebylo tak jedno.. | 18.2.2015 22:06reagovat
avatar

Aby to tu nebylo tak jednostranné, hlásím se jako obhájce a milovník turbo-benzínů (o naftových tříválcích se bavit nemusíme, to je zvěrstvo).

Ale menší lehčí přeplňovaný benzín s lepším průběhem točivého momentu? Pokud je dobře udělaný, tak pro mě ano - já si ostatně turba kupoval už v době, kdy byla spíš výjimkou.

Ještě dodám, že Fiat Twinair prvních sérií nebyl nic moc, ale postupným vývojem se z něj stal točivý, zábavný, uživatelsky příjemný a vzhledem k objemu až neuvěřitelně dynamický motor. A na rozdíl třeba od toho BMW *28i nemá Twiair ani žádné potíže se spolehlivostí a výdrží.

A abych se odvolal na povolanější, přidávám odkaz:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014050 405

Nepřihlášený Beaumont

Pardeon, fungující verze o.. | 18.2.2015 22:08reagovat
avatar

Pardeon, fungující verze odkazu:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=201405 0405

Nepřihlášený karel

Reakce na: To ale nemení nič na tom,.. | 18.2.2015 22:08reagovat
avatar

Nezapominej na ty prachy z pokut, to je taky velka motivace nadale zprisnovat limity...opravdu nechapu, proc se automobilky neozvaly..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený honza

Reakce na: S tou 1.6 tdi nesouhlasim... | 18.2.2015 22:41reagovat
avatar

jak psal Karlos, redakce to asi popletla a myslela verzi z O1 s rotačním čerpadlem. Verze PD v O2 se nedala zvukově splést s žádným jiným motorem.

Nepřihlášený honza

Reakce na: S tou 1.6 tdi nesouhlasim... | 18.2.2015 23:03reagovat
avatar

Čím více času uplyne, tím méně si budou noví zákazníci BMW spojovat s příjemným řidičským zážitkem. Image BMW se postupně vyčerpá a zákazníci se budou ptát, proč by měli připlácet za značku. Beru třeba to, že BMW zamířilo do pseudo SUV. Je tam poptávka, tak proč ne. Ale nevím, proč třeba likvidují značku M tím, že i k nejobyčejnějším motorizacím nabízí hromadu originálního tunningu s logy M, přitom je to technika omezeného rozsahu i výkonů. Zato design je v duchu víc pruhů víc adidas.

Nepřihlášený dub

Při startu se auto oklepe.. | 18.2.2015 23:21reagovat
avatar

Při startu se auto oklepe jako mokrý pes.... Před pár lety se tato věta objevila tuším že v Autotipu při testu staré dvouválcové Pandy, no asi se zalíbila...

Nepřihlášený goes

to je fnukani to je fnukan.. | 18.2.2015 23:49reagovat
avatar

to je fnukani to je fnukani. Vbkazde dobe je cast oidi ktera se myslenim zasekne v mladi a cokoli noveho je pak spatne. Uz jen kvuli tem zoufalcum jsem rad za ty zmeny v motorech.

Nepřihlášený oh.c

Reakce na: Nezapominej na ty prachy z.. | 19.2.2015 00:29reagovat
avatar

Napadá mě jeden důvod, dotace :-(.

Co se týká tématu. Já jsem konkrétně přešel z 1.2 HTP na 1.2 TSI popř. 1.4 MPI/1.6 MPI na 1.4 TSI a spokojenost :-). Ale to si asi soudruzi pod pojmem "downsizing" nepředstavovali.

Jen mě zajímá jaké motorizace budou nabízeny třeba pro malý vůz typu Škoda Fabia po roce 2020. Limit 95 g CO2/km plní jenom 1.4TDI , což mě zrovna nepřipadá vhodná motorizace na krátké dojíždění a jízdy tzv. kolem komína. To z 1.0 MPI a elektromotoru udělají hybridní vozidlo se spotřebou 1,5 l/100 km? Za 250.000 Kč? Nechám se překvapit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Core

A co článek o úspěšném dow.. | 19.2.2015 01:47reagovat
avatar

A co článek o úspěšném downsizingu? Taky by se příklady našly.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Legazzo

Reakce na: Jestli n si pan bednar nep.. | 19.2.2015 08:05reagovat
avatar

Autor článku by si mohl zjistit, že u motoru 1,9 TDI se spotřeba značně liší podle typu vstřikování, měl jsem OI s TDI s rotačním čerpadlem, nebyl problém jezdit ve městě za 5 litrů, jako další auto jsem si koupil v r. 2007 Golf 1,9 TDI a po městě jsem jezdil za 7 litrů, navíc byl motor hlučnější. Tomu se říká pokrok.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený M3

Docela me bavi ona kritika.. | 19.2.2015 08:29reagovat
avatar

Docela me bavi ona kritika nove M3 na tomto webu, nikde nejsou tak kriticti a naopak ve vetsine testu reakce na seslapnuti plynu hodnotili jako bleskove.

Inu mistni redakce, kolegove top gearu, ma asi jinak nasazenou latku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Uprava traktoroidni 1.9 td.. | 19.2.2015 08:37reagovat
avatar

Měl jsem kdysi dávno traktoroidní Tdi (66kW) v taxanu a když se mi to auto rozsypalo, chtěl jsem si ten motor nechat a dát ho do nového auta :-) a i to by ten motor přežil. Raději traktor bez údržby než sterilní CR na kterém mám najeto cca 200.000 a v motoru moc původních dílů není...

Nepřihlášený Pete

Nemyslim si, ze by 1.6 TDI.. | 19.2.2015 08:51reagovat
avatar

Nemyslim si, ze by 1.6 TDI do toho seznamu opravnene patril. Zejmena s 6 stupnovou prevodovkou jde o velmi prijemny a usporny motor.

Nepřihlášený hyza

jeste porad nejste schopni.. | 19.2.2015 13:21reagovat
avatar

jeste porad nejste schopni uvest na pravou miru to, ze ten renaultacky 0.9 jste honili v zrychleni na eco rezimu a pak se divili ze to netahne?

Nepřihlášený Otes

Reakce na: Docela me bavi ona kritika.. | 19.2.2015 13:43reagovat
avatar

Ona je možná blesková ve srovnání s obyč. turbobenzíny, ale ne ve srovnání s předchůdci:-)

Jinak tou (ne)výjimečností V8 v E90, no nevím, to si myslím, že je dané dobou. V8 vs R6 má podobný litrový výkon, lepší špičku, logicky větší setrvačnost a přece jen je ve srovnání s úsporným 3,2R6 užranej. Všichni nadávají na váhu M3 E90, ale to bylo dáno celkovým posunem generací, vždyť ta V8 byla lehčí než 3,2R6! Být tak ten motor v E46, pokud by to podvozek a karoserie zvládly:-) On sice 4,0V8 v E46 byl, ale jen 10 kusů je málo:-):-)

Jinak hned v úvodu chvála 1,2TSi...klasika. Co třeba 1,0EB od Fordu? Ten si myslím, že se také povedl a ani zmínka...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Ona je možná blesková ve s.. | 19.2.2015 15:54reagovat
avatar

Mrkni treba test chrise harrise, ten vlastnil predeslou M3 a tu novou si nemuze vynachvalit, i motor.

V e46 ze byl 4.0 V8? Vim ze tam Hartge davalo 5.0 V8 z E39 M5 (400k) a volali to H50, ale ctyrlitr? Nejaky link nebo jine info?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Terradyn

Reakce na: Ona je možná blesková ve s.. | 19.2.2015 15:55reagovat
avatar

1.0EB? nie nahodou SCTI? Ten motor je dost naprd... lebo 1.6MPI nebola ziadna slava ani po inovaciach a 2 konoch naviac... zato 1.2TSI ma dobry zatah, spotrebu, zvuk a vydrz... samozrejme druha generacia, ktora ma uz vyrieseny problem s rozvodmi a RJ... a teraz to chcu vymenit za 1.0TSI... no to som zvedavy... a 1.6THP som mal moznost soferovat vo viacerych autach aj MT aj AT a to bol motor bez chuti... zatah ziadny, najprv som si myslel, ze zato moze AT no ale ani s MT to nebola slava a spotreba vyletela vzdy s rychlostou rakety saturn, ale do sedacky tlacilo asi ako HTPcko... tiez suhlasim, ze inak sa to nepodarilo... ja jazdim po meste s 1.8tsi a spotreba? Pri beznej jazde 7,5-7,8... v zime to poskocilo o asi 0,5-0,7 litra a v zapchach to dokaze vyskocit az k 11,5, ale to len ak je rychlost kolony nizsia nez rychlost beznej chodze... a to mam preplnanu 1.8 benzin a zere o asi dva litre viac nez dvojliter dizel a preto sa pytam, oplati sa to? Mne nie... a 80% motoristom v EU tiez nie... dizle do mesta nepatria, znizi im to zivotnost, hlavne tym malym ktore vela nevydrzia... 1.2TSI je naozaj podareny motor, mal som moznost ho soferovat v leone 77Kw a na pocudovanie bol svizny aj s 5 dospelymi v aute a spotreba? male dizle by sa mali ist hambit, ze jazdia za tolko co benzinak

Nepřihlášený honza

Reakce na: A co článek o úspěšném dow.. | 19.2.2015 16:26reagovat
avatar

1.2 TSI pochválili....

Nepřihlášený m3

Reakce na: Mrkni treba test chrise ha.. | 19.2.2015 18:24reagovat
avatar

no prave, to je presne to, co rikam.. treba ten harris, ne ze by to nekdo jiny delal lip, ale vyhradne u nej si nekdy nejsem jisty, co se mu vlastne libi, asi vsechno.. :) protoze si neustale povsteskuje po manualnim razeni, okamzitym rekcim na plyn, gradace vykonu atp. auta z posledni doby ktere nejvice adoroval podle me byly gt86 a f12 (porsche nepocitam) protze dle jeho slov "imediate response", "revs revs revs" a "drivers car" no a potom sedne do m3 a rekne ze motor je ok.. ale ok v porovnani s cim??

jinak samozrejme ze nova m3 je snad ve vsem meritelnem lepsi nez ta stara, skoro 10 let vyvoje musi jit znat. a bez diskuze, novy moter je pruznejsi, vykonejsi a ekonomictejsi, ale prave na ukor te zabavy, syrovosti, o cem jsou sportovni auta primarne - ne o pruznem zrychleni a spotrebe..

za me jedni z mala kteri to rekli hezky byli v autocaru, auto geinalni ale skoda motoru - jede jako prase ale nema zvuk a turbu proste trva nez se roztoci a ze vlastne neni duvod koupit m3 oproti alpine b3.. :) to mluvi za mnohe

Nepřihlášený Otes

M3 GTR, v ní je ten 4,0 V8.. | 19.2.2015 19:35reagovat
avatar

M3 GTR, v ní je ten 4,0 V8. Jenže vzniklo jen pár kusů kvůli homologaci pro závody a byla snad 3x dražší než obyč M3 E46.

Harris a nová M3...to je jako Sutcliffe, který také pěkně vyměkl, ale od Harrise, uctívače a majitele M5 E28 bych to nečekal:-)

Nepřihlášený Sova

1.8 TSI, 118kW (160 koní),.. | 19.2.2015 21:15reagovat
avatar

1.8 TSI, 118kW (160 koní), roky 2010-12.

Výkonné, s dobrou spotřebou paliva, ale žerou olej a vydrží jen 90-110 tis. km.

Koncern se na opravách naštěstí podílí kulancí (motory vyměňují za nové).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Driver

Nejvíce mudrují závodníci,.. | 20.2.2015 08:19reagovat
avatar

Nejvíce mudrují závodníci, co celý týden jezdí MHD aby v Pátek s pravačkou přilepenou na řadičce a levačkou přilepenou na volantu na 9 té hodině dokázali celému městu, kdo bude první na další červené a pak do půlnoci mudrují u pumpy nebo mekáče o wooferech. Já jezdím denně stovky km a bez moderní techniky bych nechtěl jet ani na nákup. Proč? Protože veteráni patří do muzea. Díky za pokrok a díky za novinky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Core

Máš recht! | 20.2.2015 09:07reagovat
avatar

Máš recht!

Nepřihlášený DDT

já nevím, může mně někdo f.. | 20.2.2015 09:38reagovat
avatar

já nevím, může mně někdo fundovaně vysvětlit, z jakého důvodu, pan redaktor "tester" v kožených rukavicích, všechny motory vytáčí do omezovače u stojícího auta?

zaprvé to nemá vůbec žádný význam, zadruhé je velice příjemné, když se chce čtenář podívat na video a třicet procent času vyvrací oči v sloup, nebo když už to nemůže vydržet, snažíc se naslepo treffit stopáž kdy auto již pojede. a jako bonus, ten stejný opruz, když si to video budu chtít dát ještě jednou...

Nepřihlášený Viktor

Reakce na: 1.8 TSI, 118kW (160 koní),.. | 21.2.2015 21:58reagovat
avatar

Dobrou spotřebou paliva? Kolega v práci ten motor má v octávce a když jsme se bavili kolik mu to žere při tachometrových 140 na dálnici a srovnám to se svými 140 tachometrovými na dálnici (Mazda6 2.0 108kw) tak jsem o cca 1.5 níže. Hlavně, že v techničáku mám průměrnou o litr vyšší.

Nepřihlášený MOTORSPORT

Reakce na: Mrkni treba test chrise ha.. | 24.2.2015 13:39reagovat
avatar

Presne ako písal Otes, bolo vyrobených len 10 kusov ako homologizácia pre Americkú Le Mans (ALMS) s názvom BMW M3 GTR Street (typ E46). Motor V8 3997cm3 s názvom S62 (presný názov nie je nikde uvedený, ale asi to bude S62B39 alebo 40... v M5 bol S62B49). Prevodovka je sekvenčná 6 stupňová manuálna. Strecha, zadný spojler a pár dielov je z uhlíkových vlákien. Cena je brutálna alebo výnimočná (aj 250 tisíc €), ale to je aj toto auto s váhou cca 1350 kg, s 350 koňovou V8 a sekvenčnou prevodovkou v 10 kusovej sérii.

http://www.diseno-art.com/encyclopedia/vehicles/road /cars/bmw_m3_gtr_street.html

http://www.ultimatecarpage.com /forum/showthread.php?t=28758

Nepřihlášený Kuban

Až na to že 1.2TSI je dobr.. | 28.2.2015 09:58reagovat
avatar

Až na to že 1.2TSI je dobrý leda s 6tistupňovou převodovkou s jízdou po okreskách..... Dálničně je to žíznivá vražda co neuveze větší náklad a po městě je to prostě, svižné ale žere to.......... 1.2TSI je dbré do lehčích aut pro jednoho člověka jezdíc do práce mimo dálnice..... Ale jako vyloženě dobrý motor bych ho neoznačoval..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Dobrý den všem, osobně j.. | 1.3.2015 19:04reagovat
avatar

Dobrý den všem,

osobně jsem zásadním odpůrcem downsizing-u. Jezdím vidlicovým benzínovým V6, objem 2,5. Při běžné jízdě (hlavně obec) se spotřebou 8,5 - 9 litrů. Na okresce či na dálnici do 120 km/h se dokážu dostat i těsně nad 7 litrů... Nejlepší na tom je, že i když auto plně naložím (jde o Mondeo z roku 2005) a povalím po dálnici 140 km/h, nepojedu za víc, než cca 9 - 9,5 litrů (mluvím o praktických číslech). A upřímně - myslím, že když dnes některé auto střední třídy s přeplňovaným dvoulitrem dokáže při defenzivní jízdě šetřit, karta se výrazně obrátí při jízdě na dálnici a při naloženém autě.

A podle mého je i zásadní věc servisu, kdy atmosféra je - dle mých zkušeností a mého soudu - levnější na provoz, životnost a koneckonců i spolehlivější.

Takže já hlasuji pro atmosféru! OBJEM NIČÍM NENAHRADÍŠ! Pryč s EU a jejími absurdními a nefunkčními nařízeními!!! :-)

Nepřihlášený Karlos

Reakce na: Až na to že 1.2TSI je dobr.. | 2.3.2015 19:18reagovat
avatar

Dovolím si nesouhlasit, mám octavii 3 r.v. 2014 1.2 TSI 77kw s 6kvaltem a fakt jí nešetřím. Poměr jízd město/dálnice je 1:1 , na dálnici 140 tempomat a spotřeba dlouhodobě 7l /100km. S motorem naprostá spokojenost! Najeto za 6 měsíců 9000KM.

Nepřihlášený Laado

No vyzera to, ze ten kto p.. | 3.3.2015 14:04reagovat
avatar

No vyzera to, ze ten kto pisal tento clanok, by sa asi mal liecit, aj ked v niecom ma pravdu. Je voci niekomu, niecomu hlboko zaujaty a to tak, ze pise taketo argumentacne nezmysly, citujem:"Nová M3 vás dostane buď na ušní (protože reproduktorový zvuk motoru je ve sportovním režimu velmi hlučný) nebo s celým aute na odtahovku, to pokud do nádrže omylem natankujete naftu..." koniec. To akoze po nasadnuti do toho auta su len a iba dve moznosti? A take absurdne? Bud ohluchnem, alebo natankujem naftu? :D :D :D Som sa pobavil. Nema to zmysel citat taketo a podobne kraviny. Len mi prosim neargumentujte, ze to bolo inak myslene, cudzie myslienky citat neviem. :) A este jedna vec, aku vaznost clankom chce autor dosiahnut pri pisani takychto a podobnych casto nelogickych hovadin?

Nepřihlášený Bobo

Chrysler group u Dodge isi.. | 18.10.2015 02:32reagovat
avatar

Chrysler group u Dodge isiel v Hellcat zo 6.4 na 6.1 supercharged. Downsizingovi fanatici! :) :) :)

Nepřihlášený CNN

"nebo s celým aute na odta.. | 15.11.2015 21:34reagovat
avatar

"nebo s celým aute na odtahovku, to pokud do nádrže omylem natankujete naftu"

Dik za tuto vetu, ako potvrdenie, ze clanok je vyslovene predpojaty a nema najmensi zmysel ho brat vazne. ;-) I ked samozrejme VW downsizing sa vynimocne vydaril, ako vzdy, ako inak. :-)

Nepřihlášený skejpa

Reakce na: S tou 1.6 tdi nesouhlasim... | 21.3.2016 10:41reagovat
avatar

Taky nesouhlasím s 1.6TDI. Pokud budeme srovnávat 1.9 TDI 77KW a 1.6TDI 77KW, pak bych bral 1.6ku. Je to daleko kultivovanější motor a nežere zase tak moc. Jen bych udělal lepší zpřevodování 1-2-3 protože v 10kmh se tomu na dvojku skoro nechce jet.

Pokud by se srovnávalo s 1.9TDI 81KW, pak by to bylo těžší protože 81KW podle mě jela líp a měla i nižší spotřebu než 77KW verze. Nicméně kultivovaný chod jí chyběl taky...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pepa

Reakce na: Autor článku by si mohl zj.. | 16.8.2016 01:14reagovat
avatar

A z toho je právě přesně vidět, že EU nejde vůbec o nějaké emise. Jde jim o to lidi buzerovat. Pakliže s 1.9 rotačkou se dá jezdit za 4,5 litru na dálnici a s 1.9 PD je to horší a 1.6 je tragédie, tak si myslím, že by se měli euro a ekohujeři nad sebou zamyslet a začít docházet na psychiatrii... Mimochodem docela mne překvapila spotřeba toho BMW, že je klidně i 30 litrů benzínu, pokud se drží pod plynem. Je zde jasně vidět, že EU takto vyrábí potěmkinovy vesnice a ona je sama o sobě jednou z nich. Přeci když naměřím v laboratoři CO2 v normě a pak v reálu je to takto odlišné (30 litrů to určitě nebude 90 g CO2 na kilometr, že ano), tak je třeba, aby se to měření změnilo, vylezlo se z té zk**vené laboratoře a měřilo se v provozu a při reálných podmínkách. Ale eurohujeři strčí hlavu do písku a řeknou v laborce stačí a víc je nezajímá. Jsou to primitivové a takové lidi bych nutil jezdit do práce na kole a bez přehazovačky, šmejdy. Hlavně, že oni si pak z pos*aneckých náhrad nechají koupit prémiové vozy, které downsizingem netrpí, to je netrápí, že jejich auto možná dělá 500 g CO2 na kilometr. Ať už EU skončí a jdou poctivě makat buz*ci.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pepa

Reakce na: Nejvíce mudrují závodníci,.. | 16.8.2016 01:22reagovat
avatar

Až na to, že z dnešních aut se nikdy žádní veteráni nestanou, protože za 30 let budou všechny ty dnešní turba totálně na šrot. Po nás zbyde jen potopa, proberte se!

Nepřihlášený Ivan

Reakce na: A z toho je právě přesně v.. | 23.11.2016 17:26reagovat
avatar

Laboratoři se slangově říká labina, nikoliv laborka, ale jinak se vším souhlasím na 100%.

Nepřihlášený Galantic

Autor clanku siri falesne.. | 24.2.2017 18:37reagovat
avatar

Autor clanku siri falesne zpravy, ja mam 328 f30, jezdim za 6.5 litru, kdyz strelbou tak maximalne za 12. Tech 6.5 litru je pri jizde do 110 km/h.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mipa

Reakce na: Autor clanku siri falesne.. | 9.4.2017 13:33reagovat
avatar

Naprosto souhlasím. Ověřeno 3 roky provozu i na okruzích pro občasné vyblbnuti. Autor clanku je asi velmi naštvaný na downsizing tak kolem chrlí síru.

Nepřihlášený Zub

1.2 TSI se fakt povedl :).. | 21.8.2017 14:57reagovat
avatar

1.2 TSI se fakt povedl :)

Známý automaechanik už nehce potkané 1.2 ani vidět,

má jich plný dvůr.Je prý jedno, zda HTP, nebo TSI.

A 1.2 TSI má ještě jednu specialitku, když se začne honit, musí chladit svody benzínem - spotřeba je pak dokonalá.

Nepřihlášený Láďa

Mám najeto prvních tisíc k.. | 9.2.2018 00:56reagovat
avatar

Mám najeto prvních tisíc km s novou Fabií Combi s tříválcovým turbem 70 kW a nestačím se divit. Požitek ze řízení nemůžu mít, když musím stále podřazovat, aby se auto do kopce nezpomalilo, abych udržel otáčky. Plyn chce velmi citlivou nohu pro udržení nízké spotřeby. Ta se dá udržet na 4,5 litrech, ale dá to fušku a nesmí se moc často rozjíždět nebo měnit rychlost. Počítač radí řadit na nižších otáčkách spíš podle spotřeby, než podle toho co motoru svědčí. Aspoň v záběhu ne.

Nepřihlášený mariov8

Reakce na: Napadá mě jeden důvod, dot.. | 17.7.2018 14:52reagovat
avatar

On ten nový 1,4TDI by se na krátké trasy teoreticky hodil. Je totiž vybaven hliníkovým blokem a ten se zahřívá rychleji než litina, má také elektrický přihřívač. Na druhou stranu žel také problematické chlazení a naprosto debilní převodovku (pouhých 5 stupňů navíc naprosto neodpovídajících tvrdé charakteristice motoru - generuje dlouhé přeskoky mezi stupni) i stálý převod (ten tu bídu ještě umocňuje). Teoreticky fantastický malý diesel zcela zavražděn několika fatálními přešlapy.

Nepřihlášený mariov8

Reakce na: Ona je možná blesková ve s.. | 17.7.2018 14:55reagovat
avatar

1,0EB se dlouhodobě začíná ukazovat ve větších autech jako velký problém, ale je fakt, že to dlouho vypadalo s ním docela dobře. Ford už je na některých trzích pod palbou žalob.

Nepřihlášený mariov8

Reakce na: Taky nesouhlasím s 1.6TDI... | 17.7.2018 15:03reagovat
avatar

1,9TDi vs 1,6TDI, 1,9 TDI nikdy na brzdě neměla pouhých 77kW, vždy 85 -95kW, proto to pocitově jede tak dobře. 1,6TDi má částečně z principu (menší zdvihový objem a stejný výkon) a částečně to holt není nejlepší motor své třídy, tvrdší charakteristiku - potřeboval by 6 stupňovou převodovku, ta 5 stupňová má strašné přeskoky.

Nepřihlášený mariov8

Reakce na: Taky nesouhlasím s 1.6TDI... | 17.7.2018 15:07reagovat
avatar

Článek má silně bulvární charakter, ačkoliv většina uvedených motorů bylo skutečně změnou k horšímu. Ale třeba ten Mercedes C180 mi tak špatný nepřišel. Spíše naopak, nový 1,6L stavební řady M274 v Céčku jede lépe a žere méně než předchůdce řady M271.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše