Audi 4,0 V8 TDI s el. turbem do detailu. Takhle funguje nejsilnější diesel světa

 | 17 příspěvků | 4.5.2016 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený K.C.

S tím objemem mi mluvíte z.. | 4.5.2016 12:43reagovat
avatar

S tím objemem mi mluvíte z duše. Kdo zažil 50d, ví, že to sice jede, ale při využití dynamiky je to strašně užrané, 30-40 není problém ani v 5er! Kdyby to nebylo tak vyšponované, určitě by to bylo ku prospěchu. Tak snad 4.0 V8 bude v tomto směru lepší.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Peha

Reakce na: S tím objemem mi mluvíte z.. | 4.5.2016 12:46reagovat
avatar

Je to paráda. Otázka je životnost, ale parametry dokonalý.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený AudiRS6

Reakce na: Je to paráda. Otázka je ži.. | 4.5.2016 13:01reagovat
avatar

Toto je najdokonalejsi sposob preplnovania:

E-Lader na vymazanie turbodiery

1. turbo - 1. ventil z celeho objemu

2. turbo - 2. ventil z celeho objemu

Ziadne klapky a odpory vo vyfukovom trakte ako u konkurencie. Ze toto este nikoho predtym nenapadlo mi je az zahadne. Ked som to pred vyse mesiacom cital a pozeral prvy raz odpadaval som takisto ako teraz !

Proste absolutorium !

btw.: Som zvedavy, kedy sa Bednar nauci rozlisovat turboduchadlo od El. kompresora... :-DDD

Nepřihlášený martin kalenda

Reakce na: Je to paráda. Otázka je ži.. | 4.5.2016 14:02reagovat
avatar

to chci vidět servisovat, užil jsem si něco málo parády s 4.2tdi kterou stále mám a v záruce bych se nebál. u mě to přišlo 6tkm po záruce tak alespoň 70% kulance ale potom bych to teda rozhodně řešit nechtěl.

a stran spotřeba, to určitě. bohužel v6 pořád v8 dává o třídu proti v6 (mám 4.2tdi i 3.0tdi obě v jedné generaci q7). cena je taky v pohodě do 2.8 se bude dát vlézt protože snad v základu už bude "s-line" když je to sq7 to je kilo a zbytek se uvidí

Nepřihlášený Max

Koncept s turbami nad moto.. | 4.5.2016 14:15reagovat
avatar

Koncept s turbami nad motorom, dpf a katmi nad motorom nie je dobry. Spomente si o par rokov na moje slova. Az doteraz vsetky V-motory mali sanie v strede a vyfuk po bokoch. Nejaky inteligent vymyslel, ze to bude opacne a stoji to TOTALNE za prd...

(mam cerstve skusenosti s novymi biturbo bavorakmi, ten isty princip a obrovske problemy s odvodom tepla -> poskodenie turb, katov a aj motorov. Audi teda nebolo vobec prve s touto pakarnou, aj ked s tym elektrickym preplnanim hej, ale to je len dalsie kurvitko).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený AudiRS6

Reakce na: Koncept s turbami nad moto.. | 4.5.2016 14:18reagovat
avatar

BMW malo problemy do FL toho motora.

Audi s tym problemy nema. A toto je naftak, takze teploty nizsie ako na benzinaku.

E-Lader ? a tam sa chces bat coho ? Ze ti po zaruke odijde el. motor a budes ho musiet dat repasovat za 50€ ako ja alternatory / startery ? :-)))

Klidecek, nohy v teple... :-)

Nepřihlášený Sir CHerokee

Evropa musí být šílená, kd.. | 4.5.2016 15:47reagovat
avatar

Evropa musí být šílená, když staví takové motory. 8 válec diesel a ještě tři turba. O složitosti, váze a servisním nákladech se nemá asi cenu moc bavit. To jde samozřejmě strmě nahoru. Jen si tak říkám, proč takový motor...

Ten, kdo chce sportovní, si koupí benzín. No ale faktem je, že jak to bude po záruce, tak o půjde s cenou dolů asi jako A8 s karbonkeramickými brzdami.... :-).

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kolečko

Reakce na: Evropa musí být šílená, kd.. | 4.5.2016 17:43reagovat
avatar

Naopak, právě u velkých těžkých SUV je ta správná parketa pro diesel, benzín do takových krav je nesmysl, z SUV stejně sporťák nikdy neuděláš, takže silný diesel je to pravé ořechové. Samozřejmě kdy jsme se bavili o třídě kompaktů nebo jiných malých aut, tak máš pravdu, ale tady je diesel správná volba.

Nepřihlášený Ferro

Ide rozhodne o prevratny m.. | 4.5.2016 21:06reagovat
avatar

Ide rozhodne o prevratny motor ELader bude mat urcite vyrazny vplyv na jazdu pri nizkych otackach. Dufam ze poriesili chladenie CSR a aj turb. Parnik to bude urcite neskutocny

Nepřihlášený Sir CHerokee

=> Kolecko souhlasím, že d.. | 4.5.2016 21:52reagovat
avatar

=> Kolecko souhlasím, že do SUV diesel. Ale proč 3 turba? Proč normálně nezvednou objem? A jak jsi psal, sporťák z toho nebude. Takže V6 diesely bohatě stačí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený AudiRS6

Reakce na: => Kolecko souhlasím, že d.. | 4.5.2016 22:03reagovat
avatar

Zato ze "tvoji" s V8 naftakmi v os. autach skoncili, tak maju aj "moji" ? :-DDD

Proste MB dlho neurobil ziadnu silnu V6 naftu, V8 sa vzdali sami - ich vec.

Nasi nafty vedia, tak ich robia. A nebud ako ostatni tupci, a pis tak, ako je pravda - 2 turba a e. kompresor.

MB sa tiez chysta na silny R6 naftak a chce prekonat ten od BMW. A vraj tiez bude mat min. 2 turba + 1 az 2 el.kompresory ( podla mna 1 staci ).

Ze nasi idu cestou väcsieho pohodlia z väcsieho objemu a 8 valcov by si mal ty chvalit a velebit. Tak tu nevyskakuj.

Nepřihlášený Kolečko

Reakce na: => Kolecko souhlasím, že d.. | 4.5.2016 22:43reagovat
avatar

Jsou to dvě turba plus el. kompreser. A proč třetí dmychadlo v podobě el. kompresorů? No to je snad v článku dostatečně jasně vysvětleno, protože likviduje turbolag a umožňuje postavit motor který má od volnoběhu 900Nm. Toho by nikdo nedosáhl ani kdyby zvedl objem třeba na 8 litrů a postavil se u toho ještě na nos, klasická turba budou mít turbolag vždy.

Sporťák z toho nebude, ale to snad není důvod nedělat 8 válec, Rolls také není sporťák a jak se v něm vyjímají 12ctiválce. Kultura chodu, podání výkonu je o level jinde než u šestiválců. Nehledě na to, že šestiválce na výkon, který má tento osmiválec evidentně nestačí, BMW teprve bude dělat schopnější šestiválec, ale parametry zaostává a nedokázal jej vybičovat na úroveň Audi, přitom Audi má v parametrech jistě rezervu a ta V8 bude mít v budoucnu další výkonové stupně. A Mergl ten vůbec není schopen v dieselu postavit motor se slušnými parametry a zaostává docela propastně. SUV nepotřebuje výkon na drcení Nordschleife, ale například na tahání přívěsu, v takto velkém autě 435 hp a 900Nm od volnoběhu je jistě milá a příjemná záležitost.

Jak prosté milý Watsone.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Max

Reakce na: Jsou to dvě turba plus el... | 4.5.2016 23:59reagovat
avatar

Je to pravda, ja ťahám 3,3t. autotransportér (na ňom 2,5 m. vysoký mikrobus) s SUV 330PS/730Nm a v stúpaniach na diaľnici, napr. Ardeny alebo pred Viedňou je to k***a cítiť, chcelo by to aspoň 500 koní. Rýchlosť udržím, ale nejaké veľké zrýchlovanie nie je možné, samotné auto má 3 t. Takže zmysel to má.

Nepřihlášený

slabota radšej hybrid aleb.. | 5.5.2016 07:29reagovat
avatar

slabota radšej hybrid alebo teslu

Nepřihlášený Emil

Reakce na: Jsou to dvě turba plus el... | 5.5.2016 09:44reagovat
avatar

Přesně tak, někteří se tu jak malí Jardové diví k čemu je v SUV silný motor. Nejspíš netuší, že ta Q7 může táhnout 35 metráků, sama má naložená přes 25 metráků takže 435 koní a 900 Nm na hmotnost přes 60 metráků je tak akorát na to aby ve stoupání na Brennerpas auto dokázalo jet suverénně. 300hp šestiválcový diesel na takovou soupravu nestačí, to je mizerných 50 koní na tunu a to je v dnešní době doslova slabota.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pepa

Reakce na: Přesně tak, někteří se tu.. | 5.5.2016 10:26reagovat
avatar

Zajímalo by mě kolik SUV v životě alespoň jednou táhlo 3,5t. Myslím, že to bude určitě méně než 5%. Kromě toho, 99% procent těch pipek, co to řídí by s tím neumělo ani zacouvat více než 10m :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JaRy

Reakce na: Zajímalo by mě kolik SUV v.. | 8.5.2016 13:25reagovat
avatar

To je zásah do černého. Pipky couvat neumí, proto musí mít couvacího asistenta, který to auto zaparkuje. Pipky v suv to neumí a nemohly by vůbec ve městě, kde tyhle hustokáry jezdí zaparkovat, musely by pořád jezdit až jim dojde nafta.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše