Home > Rubriky a sekce > Testy aut > První test Audi SQ7 TDI 2016: jak jezdí elektro-turbo-diesel? > Diskuzní fórum
První test Audi SQ7 TDI 2016: jak jezdí elektro-turbo-diesel?
| 24 příspěvků | 19.5.2016 Adam Šrámek
Reagovat
Nepřihlášený AudiRS6 | Adame, som na 2. kapitole.. | 19.5.2016 21:31 | reagovat |
![]() | Adame, som na 2. kapitole a uz 2 chyby, inac ale vo velmi pekne zacatom clanku. Takze 1. VEC: O platforme hovoris najskor v zatvorkach ako MLB2 / MLB evo, co je spravne a potom nasledne v dalsej vete sa asi "upises" a prdnes tam MQB... - oprav to pls. 2. VEC - citujem: "Nechci vás zatěžovat zbytečnými podrobnostmi, ale vězte, že následně prostřednictvím sestavy ventilů a potrubí různé délky motor při vyšším zatížení a vyšších otáčkách dochází k připojení druhého turbodmychadla a posléze, když už by byla obou současně kontraproduktivní (od 2 700 otáček), naopak k odpojení prvního." ZLE - ako si spravne napisal, turba su tu rovnako velke a 1. funguje od momentu co mu pomoze EAV, vdaka ktoremu velmi rychlo vznikne dostatocna energia vyfukovych plynov, ktora zariadi jeho funkciu, ktora sa ale do maxima dostava ako pises v cca 2200 rpm. Vtedy sa postupne zacne otvarat 2. vyfukovy ventil a cez neho a potrubie smerujuce ku 2. turbu sa aj toto zapoje do procesu. Od tohoto momentu funguju obidve sucasne - aby dokazali napumpovat potrebne mnozstvo vzduchu pod potrebnym pretlakom. ANO, funguju sucasne, lebo su rovnake. ;-)
A idem to docitat... Zatial az na tieto 2 chybicky som spokojny, az nadseny ! | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený xedos | Studět?? to jako fakt? To,.. | 19.5.2016 21:35 | reagovat |
![]() | Studět?? to jako fakt? To, že si to po sobě nedovedete přečíst, vám strašně ubírá na prestiži, důvěryhodnosti a serioznosti | |
Nepřihlášený Andrej | Reakce na: Adame, som na 2. kapitole.. | 20.5.2016 01:10 | reagovat |
![]() | Test dobry, auto este lepsie, ale chyb je tam viac: "Dvojku dá vůz do 60 km/Ph, trojku do 80, čtyřku do 120, na pětku přeřadí při 150 km/h." Tie prevody a jednotlive rychlosti su pomylene, medzi 4 a 5 je nejaka priepast a taktiez to nesedi s videom. | |
Nepřihlášený Driver | Vzkaz pro autora: JEŠTĚ NA.. | 20.5.2016 07:03 | reagovat |
![]() | Vzkaz pro autora: JEŠTĚ NA TO NEMÁŠ VĚK. Auto je vrchol současné techniky a většina redaktorů se shoduje v tom, že je to nejlepší SUV. Dobře. Ale totálně mi leze na nervy ten trapný osobní postoj k "škaredému SUV" a "divnému designu" je to značně neprofesionální. Chápu že když někdo má málo najeto a nebo je mladý, tak touží po kostitřasech typu Koenigsegg ale to pak nedělejte testy aut. Jak chcete z recenzovat třeba Actros? Ducato? Multivan? Nebo Q7? Jsou to hnusná auta, vypadají tlustá, bla bla bla? Po dvou milionech km až budete jezdit vším co se vyrábí a zestárnete, postavíte barák a budete mít rodinu, zjistíte, že jenom velké těžké SUV je auto. Zbytek skořápky pro amatéry. A přémiové SUV SQ7 je hodně dobrá práce. Nežeru to a ani bych nechtěl platit servis. Ale lepší mix nejlepších vlastností (all in one) má málo aut. A design světel jsem řešil tak před 20ti lety když jsem stál na autobusové zastávce. Dneska mě zajímá jen jak to svítí (laser, LED, atd...) | |
Nepřihlášený spiderwolf | "...zjistíte, že jenom vel.. | 20.5.2016 11:14 | reagovat |
![]() | "...zjistíte, že jenom velké těžké SUV je auto. Zbytek skořápky pro amatéry." ...říká plešatý, upocený a obtloustlý macho, který už má vše za sebou... :-) | |
Nepřihlášený jirik | q7 mi pripada proste nehez.. | 20.5.2016 11:20 | reagovat |
![]() | q7 mi pripada proste nehezke, minula generace byla sice mastodonti, ale aspon vypadala tak nejak trochu nabubrele a vznesene, tato nova mi pripomina spis nalestenou cetku z trznice (designem) a opet, co ty vyfuky?? to je hnus. ti lidi jsou fakt uplne vymyti, fake kam se podivas... "blijici smajik" | |
Nepřihlášený | 3 miliony za elektro- dies.. | 20.5.2016 14:20 | reagovat |
![]() | 3 miliony za elektro- diesel od Volkswagenu. Řeknete si to 3krat nahlas pred zrcadlem a přijďte mi říct, jak jste si připadali. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Reakce na: 3 miliony za elektro- dies.. | 21.5.2016 10:31 | reagovat |
![]() | Vcelku dobře, protože nic lepšího v tomhle segmentu zjevně v současné době neexistuje. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený JaRy | Proč by měl být motor V12.. | 22.5.2016 21:50 | reagovat |
![]() | Proč by měl být motor V12 tdi mrtvý. Stejný názor na VR6 FSI se ukázal taky jako mylný. Motorárna na V12tdi nebyla vyvrakována tj. motor může být opět vyráběn. A jeho čas opět přijde o tom jsem přesvědčen. Objem 6 litrů objemem 4 litry nenahradíš... V bentley se bude krásně vyjímat. | |
Nepřihlášený | volvo je lepšie aj krajšie.. | 23.5.2016 07:37 | reagovat |
![]() | volvo je lepšie aj krajšie :) | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Sobota | Reakce na: volvo je lepšie aj krajšie.. | 23.5.2016 08:56 | reagovat |
![]() | hezčí je, ale technicky je to kupička šrotu. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Reakce na: hezčí je, ale technicky je.. | 23.5.2016 10:30 | reagovat |
![]() | nevadí hlavne že je pohodlné..aj tak sa autá dnes kupuju na 4-5rokov.. :) | |
Nepřihlášený chauffeur | třeba bude change, lambo p.. | 23.5.2016 14:20 | reagovat |
![]() | třeba bude change, lambo posílá benzíny a od audi dostanou diesely a lambo vyrobí sporťáky, jaký svět neviděl | |
Nepřihlášený mijunior | Přijde mi úsměvné že auto.. | 23.5.2016 17:50 | reagovat |
![]() | Přijde mi úsměvné že auto bylo prezentováno v krásné červené metalize ale konfigurátor produkční verze je až na jednu vyjímku nuda a šed'. | |
Nepřihlášený syslobus | Reakce na: Vcelku dobře, protože nic.. | 27.10.2016 19:03 | reagovat |
![]() | ale existuje . minimálně dvě určitě
http://www.auto.cz/bmw-x5-m-x6-2015-maji-575-koni- 750-n-83827
http://www.auto.cz/range-rover-sport-svr-nejs portovnejsi-558-koni-82572 | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Reakce na: ale existuje . minimálně d.. | 1.12.2016 08:20 | reagovat |
![]() | Takže porovname diesel a benzin. Ještě jednou. Dokonalejší motor v současné době v rámci teto třídy neexistuje. Je to naprostá špička na současném trhu. A jsem rad, ze tento motor vzešel u Audi. | |
Nepřihlášený syslobus | Porovnávej si co chceš, je.. | 1.12.2016 19:58 | reagovat |
![]() | Porovnávej si co chceš, jen jsem reagoval na tvoji větu: "Vcelku dobře, protože nic lepšího v tomhle segmentu zjevně v současné době neexistuje." tím, že existuje a dal jsem odkaz na dva lepší exempláře. Ty vyrukuješ s porovnáváním dýzlu s benzínem - o tom, že by v "daném segmentu" musel být pouze ropožrout nepadlo původně ani slovo - a pokračuješ sice větou "ještě jednou" - asi si mylně myslíš, žes to už jednou napsal - a navážeš úplně jinou větou , na kterou se dá reagovat oběma mými předchozími odkazy - s naprosto stejným výsledkem. Nehaním a nezpochybňuji tento motor od Audi - je to sakra sofistikovaná technika, ale ............. však Ty víš :-) | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený easy | diesel-elektricka lokomoti.. | 30.12.2016 22:53 | reagovat |
![]() | diesel-elektricka lokomotiva :D:D:D | |
Nepřihlášený Audinář | Opravdu je mi zle z té chv.. | 15.5.2017 21:24 | reagovat |
![]() | Opravdu je mi zle z té chvály na novou SQ7, tolik lží a nepravdivých porovnání jsem snad ještě nevidě. Na tomto voze se podepsala aféra dieselgate snad nejvíce a je to na kvalitě, oproti předchozím verzím ten nejošitenější vůz co jsem kdy viděl. No, je potřeba správně nakrmit zalkaznické volavky, aby si stále mysleli, že své velké peníze dostanou špičkovou kvalitu, taková blbost. Tak začneme: Interiér eko plasty, zní a vypadají jako bakelit, mněkčené kvalitní plasty, abys pohledal. Sedadla nižší menší tvrdé jak prkno. Zavazadlový prostor oproti předchozí verzi menší s to hlavně více dovnitř vybouleným podběhům zadních kol. Palubní deska, vydechy vzduchu čistě náhodně podobné Passatu, jak se to může u tak drahého vozu prémiové značky vůbec stát? A to opravdu nechci urážet Passata. Co ty skleněné trojůhelníčky místo držáků zpětných zrcátek v předních dveřích, taková design ostuda. To i u SUV Hyunday zrušily mají větší estetické cítění než pánové vývojáři u Audi, pohled do toho rohu je učiněná hrůza. Co to více, až moc postavené čelní sklo, výhled jak z Avie. Co ten střední tunel okolo řadící páky, bakelit Trabant, přistávací plocha ? Tak to snad stačí, ta předchozí verze byla uvnitř útulná jak doma v pokojíčku, tohle je samá hrana, chlad a led ošizeno bez vkusu. Ale asi je to hold moderní, tak to všichni jako ovce budeme baštit a tvrdit si jak je to krásné, protože je to drahé ... Virtuální kokpit displej shodný s Passat a další podstatně levnější vozy od VW ho mají stejný, jak se to může stát u tak drahého vozu, to je ojebávání zákazníka panečku. Exteriér: pokud se o té předchozí verzi říkalo, že je tlustá kachna, tak tahle nová vypadá v reálném provozu jako trochu rozšlápnutá hranatá krabice od bot. Zezadu jak otevřené štafle, zepředu přehršle různě hranaté tvary bez ladu a skladu, kam to dát auto, krabice na kolech, Rubikova kostka? Zmizeli kvalitní nerezové nájezdy, místo nich, plast nastřiksný stříbřenkou. Někdo se asi domníval, že dá dopředu Metrix led světla, dozadu diody a to ostatní se už hold něj.. | |
Nepřihlášený Audinár | Reakce na: Porovnávej si co chceš, je.. | 15.5.2017 21:55 | reagovat |
![]() | Opravdu je mi zle z té chvály na novou SQ7, tolik lží a nepravdivých porovnání jsem snad ještě nevidě. Na tomto voze se podepsala aféra dieselgate snad nejvíce a je to na kvalitě, oproti předchozím verzím ten nejošitenější vůz co jsem kdy viděl. No, je potřeba správně nakrmit zalkaznické volavky, aby si stále mysleli, že své velké peníze dostanou špičkovou kvalitu, taková blbost. Tak začneme: Interiér eko plasty, zní a vypadají jako bakelit, mněkčené kvalitní plasty, abys pohledal. Sedadla nižší menší tvrdé jak prkno. Zavazadlový prostor oproti předchozí verzi menší s to hlavně více dovnitř vybouleným podběhům zadních kol. Palubní deska, vydechy vzduchu čistě náhodně podobné Passatu, jak se to může u tak drahého vozu prémiové značky vůbec stát? A to opravdu nechci urážet Passata. Co ty skleněné trojůhelníčky místo držáků zpětných zrcátek v předních dveřích, taková design ostuda. To i u SUV Hyunday zrušily mají větší estetické cítění než pánové vývojáři u Audi, pohled do toho rohu je učiněná hrůza. Co to více, až moc postavené čelní sklo, výhled jak z Avie. Co ten střední tunel okolo řadící páky, bakelit Trabant, přistávací plocha ? Tak to snad stačí, ta předchozí verze byla uvnitř útulná jak doma v pokojíčku, tohle je samá hrana, chlad a led ošizeno bez vkusu. Ale asi je to hold moderní, tak to všichni jako ovce budeme baštit a tvrdit si jak je to krásné, protože je to drahé ... Virtuální kokpit displej shodný s Passat a další podstatně levnější vozy od VW ho mají stejný, jak se to může stát u tak drahého vozu, to je ojebávání zákazníka panečku. Exteriér: pokud se o té předchozí verzi říkalo, že je tlustá kachna, tak tahle nová vypadá v reálném provozu jako trochu rozšlápnutá hranatá krabice od bot. Zezadu jak otevřené štafle, zepředu přehršle různě hranaté tvary bez ladu a skladu, kam to dát auto, krabice na kolech, Rubikova kostka? Zmizeli kvalitní nerezové nájezdy, místo nich, plast nastřiksný stříbřenkou. Někdo se asi domníval, že dá dopředu Metrix led světla, dozadu dio.. | |
Nepřihlášený 88952634 | 88952634 | 12.4.2020 02:29 | reagovat |
![]() | 88952634 |

Tiskové zprávy
- OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva - Získejte unikátní hodinky STI ve sbírce na pomoc dětským domovům
tisková zpráva - Nová autokamera Mio MiVue 846 WIFI 60fps nabízí zdaleka nejlepší záběry nejen v noci
tisková zpráva