První test BMW 328i Touring F31: sedan s chytrým batohem

 | 33 příspěvků | 16.10.2012 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený Nebulus

Pěkné, nejhezčí kombi na t.. | 16.10.2012 19:16reagovat
avatar

Pěkné, nejhezčí kombi na trhu. Jen by to chtělo šestiválec, 335i by mohla být fajne :-)

Nepřihlášený C&C

Je fakt, že projev e91 byl.. | 16.10.2012 19:21reagovat
avatar

Je fakt, že projev e91 byl na BMW dost tragický, tak aspoň to že zlepšili. Ale s touhle nabídkou motorů (a 330d je jen s automatem...) nevím u koho s touhle předností zabodují. 28i je evidentně mimo a nic jiného není.

Nepřihlášený RoVi

"Majitelé Škody Superb Com.. | 16.10.2012 19:36reagovat
avatar

"Majitelé Škody Superb Combi se nyní jistě hlasitě smějí i s partami sádrových trpaslíků v kufrech svých aut"

:-))

Docela sympatické auto, ale "prémiový kombík" je fakt blbost. Trojka má být sedan.

Nepřihlášený Honza Štajf

No, jestli má 328i problém.. | 16.10.2012 19:57reagovat
avatar

No, jestli má 328i problém s nedostatkem charakteru, pak 328i Touring ho má evidentně tuplem. Je sice pěkný, že to není o moc horší, ale otázka je, jestli je 328i dost dobrá. Na poměry P. Jandy je to velmi klidný test a to asi auto správně vystihuje. Je to prostě auto pro všechno a pro nic. Zákazníky kombi to zřejmě osloví, já bych zůstal u toho, že kombi je se "správným charakterem" BMW stejně neslučitelný.

Nepřihlášený Opa75

Test klasicky na úrovni, d.. | 16.10.2012 20:04reagovat
avatar

Test klasicky na úrovni, díky za přiblížení. Auto se mi i líbí, ale mám pocit, že to je klasické BMW posledních let - "není to tak úplně ono, ale nic lepšího se stejně nedělá". Uvažuji o něm, alternativa asi fakt není. Víte, jestli někdy bude 335iT nebo 330dT s manuálem?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xpert

Reakce na: Test klasicky na úrovni, d.. | 16.10.2012 20:07reagovat
avatar

335i f31 bude, 330d f31 s manualem ne.

Nepřihlášený xpert

mne se to libi. nerikam, z.. | 16.10.2012 20:13reagovat
avatar

mne se to libi. nerikam, ze bych si to koupil, ale podle me zakaznici kombiku tehle tridy cekaji presne tohle. i ta tupa 28i tady bude ok.

vana

Nesdílím s panem Jandou je.. | 16.10.2012 20:14reagovat
avatar

Nesdílím s panem Jandou jeho zášť vůči kombíkům. Mám trvale k dispozici několik dodávek takže jakékoliv stěhování větších věcí pro mě nepředstavuje žádný problém ale jako osobní auto pro každodenní využití stejně používám kombi, pro jeho praktičnost a univerzálnost. Samozřejmě pokud bych chtěl s autem závodit, vzal bych na to něco jiného.

Ale souhlas, je to věc osobních preferencí

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Embed

Reakce na: Nesdílím s panem Jandou je.. | 16.10.2012 20:22reagovat
avatar

Jenže to je právě ono. Praktičnost, univerzálnost... párkrát do roka, pak po zbytek času ztráty na efektivitě, jízdních vlatsnostech. Taky patřím k těm, co kombi fakt ne. Ale to se vážně nedá "vyřešit", každý to holt uvidí jinak a já to nikomu neberu :-)

Každopádně bych pana Jandu za otevřenost nekritizoval, vzhledem k tomu, jak ho auto očividně nebralo, je to napsané hezky. Myslím, že do toho pěkně otiskl charakter auta. A vlastně je to i tak nejzábavnější čtení o autě, co se zábavné ani být nesnaží.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený D. Kovar

Reakce na: Jenže to je právě ono. Pra.. | 16.10.2012 20:25reagovat
avatar

Me prijde byt charakteristicky ten posledni odstavec. Urcite je to skvele auto, ale nakonec tu neni zadny duvod, proc ano. Je tu jen malo duvodu, proc ne. Vic asi neslo cekat, ale je to presne ten duvod, proc kombik ne. Auto ma mit dusi, kombik ji obvykle nema.

Nepřihlášený snowman000

Tento test a toto auto kra.. | 16.10.2012 21:33reagovat
avatar

Tento test a toto auto krasne vystihuje terajsi trh s autami a s BMW ako takym...

Je to proste auto vytvorene excelom pre vsetkych tych co excel denne pouzivaju a ich najvacsim vzrusom je ked im nejde otvorit tabulka. Proste velke ziiiv...

Test ako vzdy skvely a presne vyjadril co mal :)

Nepřihlášený Rado1

Presedlal som z e36 sedan.. | 17.10.2012 08:20reagovat
avatar

Presedlal som z e36 sedan na e91. Ano, jazdi to horsie. Ale primarne kvoli absencii m-paketu a nasadenym runflatom (nastastie som ich uz zjazdil).

Odpor ku kombikom skonci presne v tom okamziku, ked sa v rodine objavi dieta. A uz to nie je o dlazdickach. Vacsinu kocikov do sedanu nedas. A to nepocitam s tym obrovskym mnozstvom veci na kazdy - aj ten najmensi -vikendovy vylet...

vana

Moc by se mi líbílo kdybyc.. | 17.10.2012 08:37reagovat
avatar

Moc by se mi líbílo kdybych byl při ježdění omezený jen jízdními vlastnostmi auta. Bohužel žiju a jezdím v České republice a tady mě brzdí především provoz a dopravní předpisy. Takže vlastnosti auta (byť je to kombi) jsou to poslední co by mi bránilo v rozletu.

Nepřihlášený Honziss

Me prijde, ze to je takova.. | 17.10.2012 09:22reagovat
avatar

Me prijde, ze to je takova lokalni uchylka - spousta lidi kdyz kupuje auto, tak se stara hlavne aby bylo velky, aby to byl kombik a aby to melo co nejsilnejsi motor. Klasicka honba za kvantitou misto kvality. Velkej dieslovej kombik je holt sen vetsiny ceskych ridicu a nezalezi na tom kolik, ceho, kam a jak casto vozi...

vana

Jj, bude to určitě mánie... | 17.10.2012 09:32reagovat
avatar

Jj, bude to určitě mánie. Podobně třeba lidi chcou v autě co nejvíc airbagů a pak je stejně ani jednou nepoužijou.

Nepřihlášený Tomáš Němec

Čéče Pájo, věnovat takovej.. | 17.10.2012 10:22reagovat
avatar

Čéče Pájo, věnovat takovejch odstavců tomu, že ty osobně nemusíš kombi a lidi jsou vlastně idioti, když to kupují, to je Tě skoro nedůstojno ne? Já třeba kupuju výhradně kombíky, protože ten prostor potřebuju docela pravidelně a krom toho mě skutečně nebaví půjčovat si auto, když potřebuju něco převézt. Navíc nevím o jakých negativech mluvíš, já si nejsem žádných vědom, možná jsem ale kupoval správná kombi. První bylo Volvo 740, které bylo jako základní model konstruováno jako kombi a sedan byl modelem odvozeným (a na tom autě to bylo dost znát). Volvo 240 bylo taky dobrý, 850 taky výborný, jel jsem i se sedanem a nevnímal jsem žádný rozdíl. No a současná Astra je jako kombi nejen hezčí, ale i lepší auto. Jezdil jsem s hatchbackem na dovolený a proti kombi jsem neviděl žádný přínos... Nejde mi o to kohokoliv přesvědčovat o tom, že kombi je nejdokonalejší volba na světě, jen že nechápu důvod je ostouzet. Já osobně taky nechápu malé MPV, SUV jakéhokoli druhu, atd. Ale ten, kdo si to koupí asi ví, proč to dělá a je to jeho věc.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený snowman000

Nebude v tom hrat taktiez.. | 17.10.2012 10:25reagovat
avatar

Nebude v tom hrat taktiez urcitu ulohu aj historia odpocitavania DPH, kedy do roku 2010 (SVK) to bolo mozne len na kombiky a podobne krabice?

Nepřihlášený Tomáš Němec

Reakce na: Čéče Pájo, věnovat takovej.. | 17.10.2012 10:25reagovat
avatar

Jo mimochodem, když už jsme u těch jízdních vlastností: BTCC 1994, s čímpa to Volvo závodilo? :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Marek Cerny

Reakce na: Jo mimochodem, když už jsm.. | 17.10.2012 10:57reagovat
avatar

Aniz bych se zastaval PJ, Volvo sice zavodilo s 850 Estate, jenze jen proto, ze v okamziku, kdy se rozhodlo o ucasti v BTCC, sedan jeste neexistoval. Prineslo to jiste vyhody v podobe vyssi stability ve vyssich rychlostech, ale stejne po (myslim) dvou sezonach presedlali na sedan.

Sam jsem kombiku mel nekolik a zacinam zastavat nazor, ze to je jak s batohem. Clovek ho vzdy zaplni bez ohledu na to, jestli tolik veci vubec potrebuje.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomáš Němec

Reakce na: Aniz bych se zastaval PJ,.. | 17.10.2012 11:07reagovat
avatar

Závodili s kombi proto, že chtěli kombi tímto způsobem propagovat, sedan již existoval. V roce 1995 přesedlali na sedan kvůli nějaké změně v pravidlech, ale už si nepamatuju jaké a jsem líný to hledat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Marek Cerny

Reakce na: Závodili s kombi proto, že.. | 17.10.2012 11:21reagovat
avatar

Omyl. Nejdrive byla kastle, teprve pak vyuziti pro marketing. Viz: Most thought that the estate model was purely a sales gimmick dreamt up by the clever marketing team within Volvo, but BTCC folklore suggests that the estate concept did not originate within Volvo but rather as the result of a chance circumstance during the early stages of the 850 project. In 1992, Volvo Senior Vice President Martin Rybeck looked at improving the image of Volvo cars by returning the marque back to motorsport, which they had quit in 1987. He decided that the BTCC was the obvious place to launch a return but his fellow board members needed convincing that the rather large 850 was up to the job. Rybeck therefore commissioned a prototype 850 to be built by long term Volvo specialist Steffanson Automotive (SAM) to prove it could be turned into a competitive race car. Volvo provided SAM with suitable technical resources and asked them to collect an engine and bodyshell on which to base their prototype. However, the day SAM came to collect them from the factory only estates were being built, so rather than delay the start of the project they decided to use the estate bodyshell instead. When Rybeck heard what had happened he immediately realised that the marketing potential for racing an estate would be massive, but he was keen to ensure that racing the estate would not be a failure compared to the saloon version.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený RedBaron

Jako nadšený chalupář majíc.. | 17.10.2012 11:29reagovat
avatar

Jako nadšený chalupář mající malé děcko a zároveň nadšený řidič jsem neměl jiné volby než E46 330d Touring, E90 přeskakuji a půjdeme až do F31 335i...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomáš Němec

Reakce na: Omyl. Nejdrive byla kastle.. | 17.10.2012 11:39reagovat
avatar

Tak super, člověk se vždy může poučit...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Marek Cerny

Reakce na: Tak super, člověk se vždy.. | 17.10.2012 11:46reagovat
avatar

jasne, nikdo v hlave nemame wikipedii.

Nepřihlášený a

Mě by zajímalo, jestli ta.. | 17.10.2012 14:07reagovat
avatar

Mě by zajímalo, jestli ta F31 opravdu bude s motorem 35i. Při uvedení kombíku říkali, že nebude. Ale to nemusí být pravda nebo se to může změnit.

Nepřihlášený snowman000

Myslim, ze na 335i v komba.. | 17.10.2012 14:17reagovat
avatar

Myslim, ze na 335i v kombajne dojde, ale len s automatom...no rad sa budem mylit...

Nepřihlášený Rob

Nedá mi to, i za cenu toho.. | 17.10.2012 19:48reagovat
avatar

Nedá mi to, i za cenu toho, že budu hustě kritizován. To auto žádný problém nemá, už vůbec ne jako kombi. Prostě je to volba. Pokud p. Janda žije ve virtuálním světě, ve kterém by BMW mělo vyrábět jen modely 130 i, 135 i, 330 i, možná i 345 i a 350 i (on by se tam ten V8 z 550i nějak vešel), tak by to BMW vyrábělo tak pro 5-10 % zákazníků. Podle p. Jandy jsou všichni, co si koupí BMW nejmíň Schumarer a jezdí každou zatáčku dveřma napřed ... ??? Opravdu si myslíte, že s NOVÝM BMW bude každý (každý druhý) takto jezdit v běžném provozu ??? Jak bylo napsáno výše : pokud jezdím v ČR (i jinde v civilozované Evropě), tak vlastnosti a chování vozu je to, co mi vadí nejméně (pokud jste si špatně vybrali motor/převodovku/výbavu - tak to nesvádějte na BMW !). Závěrem parafráze na Churcilla : .... dočítám se na českých servrech takové věci o BMW... že jsem se okamžitě rozhodl přestat je číst (a přejít na jakékoliv zahraniční ... !). P.S. : proč nějaká redakce neudělá to, co dělá např. německý Auto-Bild : ... anonymně objednat a koupit auto, najet s ním v zápřahu 100.000 km, pak jej do šroubku rozebrat a zjistit jak je to auto doopravdy uděláno (a popř. kde udělali soudruzi z NDR chybu) ...??? Pokud se Vám zdá BMW málo sportovní, nezbývá než přehodnotit své preference a jít do ..... Ferrari, Lamborghini, Mc Laren (... ale to je asi dost jiná liga) ???

Nepřihlášený Nosound89

Příjde mi jako by tu byl n.. | 17.10.2012 19:53reagovat
avatar

Příjde mi jako by tu byl někdo proti kombíkům zasedlý... Každý nemá dostatek financí na to aby měl kombi na dovolenou a sedana nebo nějaký třídveř když bude náhodou jezdit do práce sám. Kombi nižší střední třídy je prostě univerzální auto pro všechno. Ne velké, ne malé a těch pár kilo rozdílu kombi a sedanu klidně obětuju. Půjčení druhého většího auta třeba 5x do roka taky nebude zadarmo a navíc každý pojede na dovolenou radší svým autem které zná než nějakým cizím... ať už z důvodu že člověk neví co od něho čekat nebo si dělat problémy když ho na dovolené někdo poškrábe nebo nedej bože ukradne? Je to jen můj názor tak si to každý přeberte jak chcete ;-)

Nepřihlášený josephko

Zmysel kombíku väčšinou ľu.. | 17.10.2012 19:55reagovat
avatar

Zmysel kombíku väčšinou ľudia pochopia až keď majú 2 deti a plánujú ísť na dovolenku do Chorvátska. S hatchbackom je to utrpenie. Rovnako význam kombíku pochopí aj ten, kto začne robiť nejaký vlastný biznis - a v podstate je jedno aký.

Sedan s kufrom si podľa mňa kupujú buď ľudia nepraktickí alebo dôchodcovia alebo ľudia "za vodou", čo si môžu dovoliť za všetko zaplatiť.

Nepřihlášený Reno

Taky bych nezavrhoval komb.. | 20.10.2012 19:01reagovat
avatar

Taky bych nezavrhoval kombík. Kokrétně E60 v Mpaketu kombajn vypadá naprosto luxusně! A každý nejezdí pilu. Když k tomu bude třeba 20d tak to přece může být perfektní rodinné vozidlo, třeba i s x-drivem, který prakticky taky nikdo nepotřebuje. Krom toho, podle mých zkušeností nová trojka neexceluje jako řidičské auto ani jako sedan - sportline.

Nepřihlášený Viktor

Reakce na: Jako nadšený chalupář majíc.. | 21.10.2012 22:00reagovat
avatar

Ano, naprostý souhlas! Zatím jsem jen nadšený řidič, ale i tak jsem udělal "kompromis" a mám 330i E46 s Mpaketem a batohem. E90 nepřipadá v úvahu, ale pokud nebude F31 s 3.0 R6, tak jsem v háji :-) Mimochodem do teď jsem žil s tím, že sedan a touring mají stejný set up podvozku, P.J. mě teď trochu postrašil. Počítal jsem s tím, že mám težší zadek s vyšším těžištěm, takže by oproti sedanu mohl být o chlup přetáčivější. Nevíte, jak je to u E46?? Aby mě nedonutil vzít kupé :-)

Nepřihlášený DOMINIK

Mám E91 xdrive. Kombi mám.. | 25.10.2012 20:37reagovat
avatar

Mám E91 xdrive. Kombi mám první auto a to proto, že sedan má malý vstup do kufru. Těžší předek vyvážil těžší zadek a tak je auto zase 50:50 akorát o něco těžší.

BMW, k tomu kombi, k tomu diesel a k tomu 4x4.... jj BMW se chce přiblížit VW no.

Nepřihlášený Martin

13-14l / 100 km při běžné.. | 20.10.2014 00:16reagovat
avatar

13-14l / 100 km při běžné jízdě, děláte si prdel? To je na 218 koní docela masakr. Čekal jsem tak 9l.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše