První test Jeep Grand Cherokee: zpátky i v Česku

 | 6 příspěvků | 15.3.2011 Roman Kalina
Reagovat

Nepřihlášený Jirka

Nadpis článku je podle mě.. | 15.3.2011 07:59reagovat
avatar

Nadpis článku je podle mě dost zavádějící....nazval bych ho spíše představením nebo prvními dojmy...a ani těch v článku moc nevidím, kromě opisu výbavy atp.

Nedávno jsem se u Chrysler dealera zběžně do tohoto modelu posadil a první věc byla stísněnost interiéru (jak vpředu tak vzadu) na auto, které působí tak mohutným dojmem a váží 2,3 tuny. Koncernový sourozenec Dodge Durango mi v tomto ohledu přišel trochu lepší... Jinak ale musím říci, že se mi nový Grand Cherokee moc líbí... Nejspíše vzhledem k tomu, že jsem si nedávno pořídil 2004 (WJ) Grand Cherokee Overland :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zdeněk

Moc pěkné auto. Jen mít těc.. | 15.3.2011 08:28reagovat
avatar

Moc pěkné auto. Jen mít těch jeden a půl mega. I vzhledem k tomu, že jich moc po českých silnicích jezdit nebude. Proto bych mu dal přednost před BMW X5, který má kde kdo.

Pavel Janda (pjanda)

Reakce na: Nadpis článku je podle mě.. | 15.3.2011 08:58reagovat
avatar

Jirka: Urcite to zdaleka neni plnohodnotny test, jsou to prvni dojmy (viz vychozi zarazeni do sekce http://www.autoforum.cz/prvni-dojmy/), kterym my rikame prvni test. Lze to oznacit za zavadejici, ale je to zkratka neco mezi predstavenim a testem, jak moc je to blizko tomu prvnimu a jak moc tomu druhemu zalezi na konkretnim autorovi a tim, co mel moznost s autem realne vyzkouset.

Toto se vice blizi predstaveni, nekolikrat je v clanku zmineno, ze jde opravdu a kratkou zkusenost a text tomu odpovida. Presto verim, ze prinasi alespon o trochu vice informaci nez pouhe predstaveni a oznaceni "prvni test" si zaslouzi, nebot skutecne slo o nasi prvni realnou zkusesnost s timto autem a nektere zavery v clanku (kratke hodnoceni motoru, spotreby, jizdnich vlastnosti na silnici a v terenu apod.) tomu odpovidaji.

Dekuji Vam za pochopeni.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený neon

Velice líbivé auto,dá se říc.. | 15.3.2011 16:59reagovat
avatar

Velice líbivé auto,dá se říct,že ze všech SUV na trhu je nyní tento model pěkný,ale proč testuje někdo benzin,když u nás je na l.místě nafta a přitom se také vyrábí a přijde na 1396 mega,což je taky hodně když v USA je v přepočtu za cca 800 tkč,to zase si zde importér mastí kapsu.

goes

neon: zkusil jste nekdy po.. | 15.3.2011 18:16reagovat
avatar

neon: zkusil jste nekdy pouzit ten spunt nad krkem k tomu, cemu ma slouzit? To, jakym zpusobem prepocitavate ceny z USA na EU je nazornou ukazkou hlouposti.

K US cene si pripoctete cca 35% navic jen na zakonem dane poplatky jako je clo, dph apod. a zarem z 800 je 1,1. K tomu vyrazne vetsi naklady diky tomu, ze EU funguje jako nekolik separatnich trhu a ne jako jeden celistvy jako v USA, tzn. je treba budovat prodejni a servisni sit na mnohem mensi cilovou zakladnu zakazniku. Sekundarne jsou u v EU mnohem vetsi naklady na pracovni silu apod. Takze ta cena 0,8 vs 1,3 je naprosto vyrovnana. Proste v EU ten rozdil v cene spotrebuje primarne zdaneni a vyssi naklady na distribuci a servis. Ne namastani si kapsy.

Ostatne i pri individualnim dovozu bez homologace se pod 1,15mega korun pocitano z cenikovky nedostanete.

Nepřihlášený Jirka

Reakce na: Jirka: Urcite to zdaleka n.. | 16.3.2011 05:16reagovat
avatar

Díky za reakci. Zařazení do rubriky jsem si všiml až po přečtení článku, ale i tak bych titulek volil jinak. Neberte to prosím jako výtku, jen jiný názor. Mimochodem, už se těším se Váš seriál o řidičských zkušenostech....jsem zvědavý jestli budu litovat, že mě nakonec přešlo chvilkové pobláznění a nepořídil jsem si corvettu z roku 94 :-)

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif