První test Škoda Superb III Combi 2,0 TDI: malý velký muž

 | 33 příspěvků | 7.7.2015 Gabriela Pospíšilová
Reagovat

Nepřihlášený Snowman000

Prvotina viac nez slusna,.. | 7.7.2015 20:34reagovat
avatar

Prvotina viac nez slusna, stale lepsie ako vacsina testov, len je citit az prilisnu snahu vsetko popisat a okomentovat a potom to trochu trpi a posobi az moc jak brozura,vid koment PJ ;)

Len poznamka k vyparkovavaniu…to nebola multikolizna brzda, ta zastavi auto az po naraze...v tomto pripade sa jednalo o funkciu blind spotu a asistent vyparkovavania.

Nepřihlášený lojz

Fajn. Akorát na třetí stra.. | 7.7.2015 20:37reagovat
avatar

Fajn. Akorát na třetí straně se celý odstavec básní, jak má tato schade nízkou spotřebu, přičemž o dva odstavce níže už na nějakém decilitru nezáleží (i když to je psáno z jiného důvodu).

Jezdil jsem kde čím, i naloženou dodávkou, a musel bych dlouho vzpomínat, u čeho jsem v kopci musel potupně přeřazovat ze trojky na dvojku (krom vraceček). Tady je někde něco špatně.

Šlo by doplnit fotku s rozmáchlým dirigováním uvnitř? Děkuji.

Nepřihlášený Miro

Nic moc stale je to len šk.. | 7.7.2015 22:16reagovat
avatar

Nic moc stale je to len škodovka.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sedmikráska

interiér vypadá hrozne low.. | 8.7.2015 07:24reagovat
avatar

interiér vypadá hrozne lowcostovo...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Reakce na: interiér vypadá hrozne low.. | 8.7.2015 08:23reagovat
avatar

Čemu se divíš? VW přece rozhoduje, jaké materiály a celkově look může mít interiér "naší" Škodovky!

Nepřihlášený cqs

Asi prvá škodovka s ktorou.. | 8.7.2015 09:13reagovat
avatar

Asi prvá škodovka s ktorou by som zrejme nemal v garáži problém (ako s rodinným autom).

Nepřihlášený

"Při 150ce stoupla okamžit.. | 8.7.2015 10:23reagovat
avatar

"Při 150ce stoupla okamžitá spotřeba na 4,5 litru"

Pobavilo :D

Nepřihlášený JaRy

I skoda těží z toho, že VW.. | 8.7.2015 10:30reagovat
avatar

I skoda těží z toho, že VW trvale investuje do vývoje nejvíc ze všech technologických výrobců a z automobilových výrobců cca 2x víc než toyota. O takových výrobcích jako bmw, mercedes .... se ani nezmiňuji.

Škoda je sice v koncernu vw cenové dno, ale nabízená technika je výborná.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Shr3k

Fascinace autorky litry ob.. | 8.7.2015 11:08reagovat
avatar

Fascinace autorky litry objemu zavazadelníku zřejmě zavinila špatné počty. Nebude náhodou 660 litrů celkový objem, do kterého je započítáno už i těch 41 litrů pod podlážkou v případě absence rezervy? Také ty spotřeby ve vyšších rychlostech vyloženě pobavily a dělají z jinak dobrého auta popírače fyzikálních zákonů... ;)

Nepřihlášený Pepa

Ta forma je otresna. To se.. | 8.7.2015 20:53reagovat
avatar

Ta forma je otresna. To se neda cist. Zvladl jsem prvni kapitolu a zaver. O technickych nepresnostech psali kolegove vyse...

Nepřihlášený jirik

proc mi sviti ze je zde 20.. | 9.7.2015 10:25reagovat
avatar

proc mi sviti ze je zde 20 prispevku, pritom vidim jen 10...???

Nepřihlášený treke

Reakce na: I skoda těží z toho, že VW.. | 9.7.2015 12:47reagovat
avatar

Mno.. a vysledkom je dymive chrochtadlo. Dobre investovane peniaze :)

Na druhu stranu, mimochodom minule som siel s 1.6 TDI a bol to silny a usporny motor (na 1.6), ale taky nejaky tupy ... asi to bolo tym ze bol v Touranovi ...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Ak pri 150 km / h žerie 4,.. | 9.7.2015 16:39reagovat
avatar

Ak pri 150 km / h žerie 4,5 litra tak to je na zápis do knihy rekordov - skôr preklep :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ted

Jako prvotina ok. Jen jsem.. | 9.7.2015 19:16reagovat
avatar

Jako prvotina ok. Jen jsem se nemohl zbavit dojmu, ze Melo jit o vitezstvi formy. Bohuzel snad i korektorovi postupne dosly sily a cte se to obtizne. Jakmile se dostavame k tehnice ci zazitym vyrazum je to jeste horsi. Celkove je z testu citit sebevedomy nazor (coz je fajn), ale bohuzel take jaksi malo zkusenosti, minimalne s touto tridoi vozu. Nejsme proste zvykli zasnout nad standardem. Ten zaver pak prisel jako blesk z cistehi nebe a ten nazor bohuzel nesdilim. Za dobre penize to vazne neni, vse je nutne videt v relacich konkurence a za tyto penize je i stejne vybaveny passat. Ne oficialne, ale v realu ano a to je smutne...

Nepřihlášený K

všechny tyhle "PR" testy m.. | 10.7.2015 00:28reagovat
avatar

všechny tyhle "PR" testy mají za výsledek jedine, že čtenář českých periodik, který si půjde auto projet, bude poměrně zklamán, že nejede v S-klasse, jak je mu uz několik měsíců vtloukano do hlavy...alespoň takový byl můj případ, exterier je bez vytek, na vsem ostatním je bohuzel znát omezení od VW, sedadla a kvalitu interieru si u auta za 900t predstavuji jinak, v zakladni octavii by to snad bylo ok, odhlucneni by mohlo být taky lepší, řízení i při nastaveni na sport preposilovane a tupe, podvozek je opravdu hodne mekky a plavny pri vsech nastavenich, zminovane cestovani vzadu ve třech je taky hodne sporné a tolikrat omilany a zminovany zavazadelnik doufam, ze uz konecne v praxi nekdo zmeri a spocita realny objem, tahle cisla jsou dle me snad i s prihradkama u prednich sedadel;)

Sve kupce si urcite najde, ale ja to bohuzel nebudu(ac jsem s timhle umyslem do salonu sel)

Nepřihlášený Alojs

Pratele co treba kdyz uz m.. | 11.7.2015 12:46reagovat
avatar

Pratele co treba kdyz uz mate auto na testovani udelat nejaky svuj test - jako je spotreba brzdy hlucnost atp....

Stejne tak jako fotky je problem udelat sve a nebo to proste SkodaAuto neskousne ;)

Nekde jsem cetl ze je hlucny - je to mozne v zakladu toho tlumeni mnoho neni ;c)

Tady jde jen o zisk nikoliv jmeno .....

Nepřihlášený Ted

Kam se ten clanek propadl?.. | 13.7.2015 08:35reagovat
avatar

Kam se ten clanek propadl???

Nepřihlášený Ernie

Reakce na: Mno.. a vysledkom je dymiv.. | 18.7.2015 14:46reagovat
avatar

Chrochtadlo ano, ale dymive?

Nepřihlášený Lojzik

Je to hezky napsané. Jak.. | 22.7.2015 07:55reagovat
avatar

Je to hezky napsané. Jak už tu bylo řečeno, ta spotřeba je z říše snů. Možná příště, až bude paní autorka něco psát o spotřebě, nebude mluvit o čísle z palubního počítače. Okamžitá i průměrná spotřeba podle počítače je orientační hodnota. Jediné, co smysluplně přesně funguje bez sofistikované výbavy, je měření skutečně spotřebovaného paliva dotankováním. Jinak jsou to čísla vycucaná z prstu.

Co je ale třeba vyzvednout je přístup k popisu jízdních vlastností. Není to ten Jandův styl, který se snaží v Rapidu 1.2 vydolovat sportovní výkon a tím je to dobré. Proč? Protože tyhle Superby budou v 99.9% případů sloužit přesně k tomu, co autorka popisuje. Je to komfortní přepravovadlo pro manažera či rodinu. Většinu času bude řidič závodit na dálnici někde mezi zákonným limitem a počtem bodů, který do toho dá. Tedy tachometrově do 150. Většina řidičů mluví o ostře projeté zatáčce ve chvíli, kdy začne cítit boční vedení sedačky. A tím to končí a je to dobře a k tomu to bude sloužit. Proto je popis jízdních charakteristik v duchu tohohle článku mnohem víc zajímavý pro potenciální zákazníky než Jandovo závodění. (Ne že by to nebylo zajímavé jinak)

Nepřihlášený Makis

Sorry, ale tohle se nedá čís.. | 5.10.2015 13:06reagovat
avatar

Sorry, ale tohle se nedá číst. První kapitola mi připomíná popis výrobku že základní školy. Dal jsem neměl sílu číst. Tyhle testy se nesmí dělat s tolika prirovnanimi. Tohle má být odborný server, nebo ne?

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Nic moc stale je to len šk.. | 19.10.2015 23:07reagovat
avatar

Řekl bych, že ty seš jeden z těch zoufalců co maj forda nebo francouzkou sračku....

Nepřihlášený miro

Reakce na: Ak pri 150 km / h žerie 4,.. | 5.12.2015 19:33reagovat
avatar

dole kopcom :) realna spotreba

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše