První test Toyota Auris 2013: výjimečně průměrná

 | 21 příspěvků | 10.12.2012 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený TCM

Jsem rád, že tenhle test p.. | 10.12.2012 21:26reagovat
avatar

Jsem rád, že tenhle test psal pjanda, se člověk konečně něco dozví. Co jsem zatím četl byly děsné nesmysly. Já jsem na Toyoty a tohle mě tak nějak utvrzuje v tom, že 1.6 Valvematic s manuálem bude ideální volba. Díky za to.

Nepřihlášený WVW

Je v tom vidět dost low-co.. | 10.12.2012 21:29reagovat
avatar

Je v tom vidět dost low-costu (na hi-endové verze), ale taky to není drahé, Proč ne, ale prodejní hit to u nás asi nebude, trh fakt táhnou jiní.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Embed

Viděl jsem Auris zatím naži.. | 10.12.2012 21:37reagovat
avatar

Viděl jsem Auris zatím naživo jen staticky v Paříži a minimálně z interiéru jsem měl stejný dojem - šeď. Nedivím se stejnému pojetí celého auta. U Toyoty je to snad i plus, takže podané je to správně, každopádně je dobře, že o tom autě někdo mluví otevřeně. Zatím jsem taky četl jen dost nerealistické věci, které nekorespondovaly už s těmi statickými dojmy.

Nepřihlášený Radim Vard

Koukám, že japonský Golf s.. | 10.12.2012 21:43reagovat
avatar

Koukám, že japonský Golf se tomu neříká nadarmo :-) Atraktivita recenze převyšuje atraktivitu auta, ale mám pocit, že Toyota je prostě moc konzervativní na to, aby zkusila dát svým autům nějakou jasnější tvář a riskovala, že někoho urazí.

Nepřihlášený Radim Vard

Reakce na: Je v tom vidět dost low-co.. | 10.12.2012 21:47reagovat
avatar

Problém Toyoty je v tom, že dělá auta viditelně levná. Špatná sice nejsou, ale nejsou pak tak levná, aby to bylo v rovnováze. Korejci jsou levnější a tak levně nepůsobí. Golf je dražší, ale ne o moc, a vypadá dražší. Autor uhodil na hlavičku, fakt bude těžké tím přetáhnout jiné zákazníky, koupí si to ty co vždycky.

Nepřihlášený xpert

je to sazka na jistotu, v.. | 10.12.2012 21:53reagovat
avatar

je to sazka na jistotu, v tomhle smeru je mi to auto sympaticky. a taky je dobry, ze v eurodobe nekasle na lidi co chteji ridit, to uz bych i jako plus psal. normalni to dneska zdaleka neni. ale jinak to auto zjevne nechce novy zakazniky, tohle presvedci hlavne lidi co to stejne chteli. toyota proste nechtela hazardovat a kdo nehraje nevyhraje :)

Nepřihlášený Maxim33

Docela fajnový auto, hezký,.. | 10.12.2012 22:12reagovat
avatar

Docela fajnový auto, hezký, jednoduchý, lehký. Cena slušná. Nic pro silniční řádění, ale když si přičtu spolehlivost. Jako racionální volba mě to oslovuje.

Nepřihlášený Ivan H.

Změnu jména jsem taky nepo.. | 11.12.2012 06:11reagovat
avatar

Změnu jména jsem taky nepochopil, už na pohled se mi tohle auto jako ta australská Corolla líbí víc. Ale jinak dobrý, jsem konzervativní a 'řešení toho auta mi vcelku vyhovuje.

Nepřihlášený KLingO

Na zaciatok poviem ze mam.. | 11.12.2012 09:37reagovat
avatar

Na zaciatok poviem ze mam Auris 1,6 valvematic 2009.

auto som kupil ako kupu z rozumu pocas srotovneho ... proste po porovnani zopar aut mi z tabulky vypadol Auris. Co je vsak zaujimave ze cim dlhsie ma clovek toyotu tym viac si ju zamiluje.

A k novemu aurisu - pre mna podstatne zmeny su: madla na dverach, nizsie sedenie, vynechane predne male okienka, normalny stredovy tunel, ostrejsie riadenie, multilink vo vyssich motorizaciach, rovnako velky kufor /nehybridnej/hybridnej verzie (po zvezeni v lexuse ct200h je hybrid vazny kandidat na dalsie auto, koli kulture chodu a jednoduchosti ovladania aj pre krajsiu polovicku)

Nepřihlášený PePe

Taky vlastním Auris 1.6 va.. | 11.12.2012 16:52reagovat
avatar

Taky vlastním Auris 1.6 valvematic 2010..

S testem souhlasím, i v předchozí generaci je motor na dálnici trochu tupý, ale stačí podřadit a není problém v kopcích vypráskat Octavii 2.0 TDI. Je to prostě amtosféra. Aurise jsem koupil díky poměru výkon/cena. Ukažte mi jiný auto rozumně vybavený za cca 300 tisíc s výkonem 130 koní. Na to se prostě koncern nechytal. Dneska možná GDI od Kia/Hyu

Nepřihlášený VlK

Dobry napad vratit se ke j.. | 12.12.2012 00:00reagovat
avatar

Dobry napad vratit se ke jmenu Corolla. Prvni Auris byl proporcne prilis uchylny na to, aby se Corolla jmenoval, tenhle vypada OK. A az prijede v kombiku, ktery dle prvnich foto vypada jeste lepe, mozna ho pujdu zkusit.

Nepřihlášený

Výblitek znuděného idiota,.. | 28.12.2012 17:20reagovat
avatar

Výblitek znuděného idiota, který už dopředu ví, že nový Auris nemůže být dobré auto. Když on Volkswagen tak dobře platí, že, tak proč nepsat o jejich popelnicích superlativy ?!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený BUbulak

Ach jo, pořád ta stará bol.. | 2.1.2013 23:50reagovat
avatar

Ach jo, pořád ta stará bolest, slabé motory a ten interiér, ten je snad z trakaře. Od dob ukončení Corolly je snad jediná použitelná japonská značka Mazda. Ostatní zřejmě přijali strategii prodat toho v Evropě co nejméně, Subaru a Toyota v tom hrají prim, v poslední době zdatně sekunduje i Honda. O Nissanu ani nemluvím, ten už pár let v podstatě neexistuje.

Nepřihlášený jan

Pro mne je exterier na jed.. | 11.1.2013 13:15reagovat
avatar

Pro mne je exterier na jednicku.

Nejvetsi slabina auta je ovsem interier, zejmena tvar stredove konzoly, materialy...atd. Porovnaval jsem to s Mazdou 3, Focusem, Golfem... V techto autech se citite oproti aurisu jako v Concordu.

Nepřihlášený Petr

Ctěl jsem se poradit jaký.. | 15.1.2013 11:21reagovat
avatar

Ctěl jsem se poradit jaký vůz vybrat manželce - Aruis 1,6B automat se mi zdál vhodný kompromis v poměru cena/kvalia/vybavení a teď jsem z toho na rozpacích - Yaris, Auris, Hynday ix20, Hyundai i30 nebo Golf 7, automat a parksystém je podmínkou a cenou chci být někde kolem 450.000, babo raď. :-)

Nepřihlášený Olda

Nejsem příznivcem VW, Škod.. | 19.1.2013 23:35reagovat
avatar

Nejsem příznivcem VW, Škody ani Toyoty, ale hledám auto pro ženu a s automatem, zkusil jsem Hyundai I 30 , Golf i Toyotu.

Výsledek Toyota je asi nejlepší volba. Hodnocení autora testu považuji za ovlivněné fenomenem ČR - Škoda a VW jsou nejlepší. Můj názor - auta bez nápadu, ohraná . Typickým příkladem je Tiguan, Octavia, Passat. Solidní technika, ale nezajímavé.

Nepřihlášený asler

Věřím, že to bude spolehli.. | 22.1.2013 18:22reagovat
avatar

Věřím, že to bude spolehlivé auto a svůj účel jistě splní, ale nijak nenadchne. Mám rád Japan auta, ale ten středový panel je vážně k poblití :-(

Nepřihlášený Honza

Auto pro "normálního" řidi.. | 9.2.2013 11:35reagovat
avatar

Auto pro "normálního" řidiče, který nechce závodit s auty jiných značek a sbírat trestné body, nevnímá jemnosti "odladění zadní nápravy, designerské záměry kombinace interiérových prvků, nechce být okouzlen a vtažen do děje a pod. "

Prostě na zdejším trhu není jiné auto s CVT, full hybridním pohonem a takovo úrovní výbavy za 540.000 Kč, navíc značky zajímající stabilně první příčky všech testů v bezporuchovosti.

Nepřihlášený karkol

Reakce na: Výblitek znuděného idiota,.. | 21.11.2013 11:56reagovat
avatar

Dekuji za trefnou reakci na test. Jdu pro Aurise ,Golf 7 me proste neoslovil. Sazim na spolehlivost a nejdrazsi autom.znacku sveta.

Nepřihlášený karkol

Reakce na: Výblitek znuděného idiota,.. | 21.11.2013 12:09reagovat
avatar

Je zajimave ze v aut. testech jsem nenasel nikde kritiku na zadni podlahovy tunel u Golfu 7 a u Toyoty Auris to ze tam neni nikdo nevyzvedl jako plus proc? Redaktori vyzdvihuji min.centimetry u Golfu a takova zasadni vec jako je tunel jim nevadi. Proste korupce kvete i zde.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše