Rychlý test Bentley Conti Flying Spur Speed: britská M7

 | 18 příspěvků | 11.11.2012 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený Embed

Šarmantní Chrysler :-) Ne,.. | 11.11.2012 16:46reagovat
avatar

Šarmantní Chrysler :-) Ne, dělám si legraci, to auto má fakt styl, přijde mi být mnohem noblesnější než Němci. Ta rychlost je raketová a k tomu ten aristokratický intoš. Líbí se mi to a vlastně to ani není tak drahé. Na takovou cenu je i ta spotřeba vysoká :-)

Nepřihlášený Fokker

Pěkný test, líbí se mi ten.. | 11.11.2012 16:51reagovat
avatar

Pěkný test, líbí se mi tenhle formát. Je to údernější a při schopnosti P.J. vystihnout realitu to stejně říká co má. Nic proti plnému formátu, ale v dnešní době není dost času si to vychutnat :(

Nepřihlášený Rob Zach

To auto je proste masakr... | 11.11.2012 17:00reagovat
avatar

To auto je proste masakr. Pojeti, vykon, hmotnost, rychlost, spotreba, to vsechno je uplne mimo obvyklou realitu. Jen je mistama vazne videt, ze to neni uplne dnesni...

Nepřihlášený RoVi

Zajímavé auto, test netřeb.. | 11.11.2012 17:13reagovat
avatar

Zajímavé auto, test netřeba chválit. Kandidaturu na Zelené auto roku s tím neplánují? ;-)

Nepřihlášený Basta

Napada me S65 AMG jako kon.. | 11.11.2012 17:23reagovat
avatar

Napada me S65 AMG jako konkurent..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Leo71

Ono to v podstatě je němec.. | 11.11.2012 17:24reagovat
avatar

Ono to v podstatě je německý auto s britskýma prvkama, ale nevím, jestli to spojuje to nejlepší z obou světů. Asi to fakt v některých ohledech trpí na dřívější datum vzniku. Okouzlující i tak, ten motor musí být boží...

Nepřihlášený Leo71

Reakce na: Napada me S65 AMG jako kon.. | 11.11.2012 17:26reagovat
avatar

Tak určitě, taky je v testu několikrát zmíněný. Ale myslím, že i S65 AMG je auto dělaný spíš pro řidiče než pro cestujícího vzadu.

Nepřihlášený Jezdex

pěkný test, jen nesouhlasím.. | 11.11.2012 21:02reagovat
avatar

pěkný test, jen nesouhlasím s těmi automobilovými výšinami, RR je opravdu někde jinde a takový vybavený S65 AMG nebo S600L se na tu cenu BCFSS dostane v pohodě a S65 AMG L ji dokonce překonává už v základu :-) je ale neodiskutovatelný fakt, že na Bentlym ta cena bude na první pohled patrnější

Nepřihlášený oxo

Já bych se bál, že by mi p.. | 11.11.2012 21:05reagovat
avatar

Já bych se bál, že by mi při tom měření akcelerace došel benzín za tohoto stavu paliva v nádrži :)

Nepřihlášený josephko

Autor chce byť originálny,.. | 11.11.2012 21:48reagovat
avatar

Autor chce byť originálny, ale tentokrát to trochu s tými problémami luxusných automobiliek prehnal. Skutočnosťou je , že výrobcovia luxusných áut majú problém nie so slabým záujmom zákazníkov, ale práve naopak - nestíhajú vyrábať.

Opel môže mať zrýchlenie na stovku za 3 sekundy a pozlátený interiér, ale stále to bude len Opel. Vo vyšších kruhoch je najdôležitejšie meno - a to nielen u áut.

Nepřihlášený JaVa

Tak má přesně vypadat luxu.. | 12.11.2012 07:52reagovat
avatar

Tak má přesně vypadat luxusní limuzína. Tak si ji představoval pan Jensen. Maximálně rychlá a maximálně bezpečná. Srovnávat to s bmw m5 je zcela mimo mísu. Bmw je z podstat své konstrukce mimo zónu s názvem bezpečná.

Bentley zapadá do filozofie vw a stojí v řadě aut jako je RS4, RS6, A8, R8, lambo, Phaeton a bentley.

O tom si u bmw mohou nechat jenom zdát.

Nepřihlášený Honza42

Při spotřebě 35 l/100km to.. | 12.11.2012 09:51reagovat
avatar

Při spotřebě 35 l/100km to znamená každých 2,5 hodiny stavět u pumpy. Nechat se jako zbohatlík každých 2,5 hodiny budit, odvezu to na smeťák. Komfort si teda představuji jinak.

Leda teda jako povoz na letiště a zpět. Pak ovšem pojem dálniční křižník ztráci smysl.

Nepřihlášený Petr

Přesně jak píše Honza42. Ře.. | 12.11.2012 11:13reagovat
avatar

Přesně jak píše Honza42. Řekněmu, že budu jezdit po dálnici rychleji, než normální řidiči...jenže čeho tím docílím, když budu muset u benzínky stavět častěji, než normální řidiči s normálním autem? Ani bych se nedivil, kdyby poté rozdíl konečných časů byl v jednotkách minut. Druhá otázka je neskonalý komfort...opět ale na benzínce.

Takové cestování (byť jenom na letiště ve frankfurtu) musí být odříkání.

Nepřihlášený HWa

Měli nejaký rozumný důvod.. | 12.11.2012 18:24reagovat
avatar

Měli nejaký rozumný důvod nepoužít alespoň 150 l nádrž?

karelpipa

Spotreba uz je fakt trochu.. | 14.11.2012 08:52reagovat
avatar

Spotreba uz je fakt trochu moc :)) Neni to turbama?

Nepřihlášený sova

Mel bych dotaz na tlak v p.. | 14.11.2012 17:07reagovat
avatar

Mel bych dotaz na tlak v pneu. Na jedne z fotek v galerii je videt, ze pneu byly prefoukle o temer jeden bar. Bylo to dusledkem vyssi teploty kol od predchozi jizdy nebo pro to byl jiny duvod?

Nepřihlášený Reno

Stačí se svézt Phaetonem 6.. | 15.11.2012 16:22reagovat
avatar

Stačí se svézt Phaetonem 6.0 W12, který je v bazarech k mání i okolo 300 tisíc korun a uděláte si naprosto přesný obrázek o tom, jaké je svézt se v tomto vozidle. Jediná věc, kterou se liší, je přeplňování, turba Phaeton nemá. Jinak podvozek, vzduchové pérování, motor, pohon všech kol, vnitřní výbava - vše totožné. I cenovka byla dřív hodně hodně podobná. Však se také zákazníci Bentley bouřili...

Nepřihlášený Ondrej

Jop Reno zabil pravdu dis.. | 20.11.2012 23:37reagovat
avatar

Jop Reno zabil pravdu dis :-)

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif