Test Mazda 6 Wagon 2013 2,2 SkyActiv-D: přízemně pasivní

 | 150 příspěvků | 17.6.2013 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený David S.

No, zajímavé a nezajímavé... | 17.6.2013 20:11reagovat
avatar

No, zajímavé a nezajímavé. Tedy test zajímavý, auto nezajímavé. Na jednu stranu kdo by od naftového kombíku s automatem čekal něco víc, na druhou ale chápu, že i takové auto se dá udělat lépe.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xpert

design se mi vubec nelibi,.. | 17.6.2013 20:14reagovat
avatar

design se mi vubec nelibi, podle me to za par let bude vlastni karikatura. motor dobrej, i to slusne jede. ale ten automat je uz podle videa des bes. je slyset moment razeni a ten po tom motor uleti jeste 500 otacek nez se neco stane...

Nepřihlášený Ross Brawn

Otevřený test, jako obvykl.. | 17.6.2013 20:20reagovat
avatar

Otevřený test, jako obvykle, to se mi líbí. Mazda 6 je prostě OK, ale žádný převrat v jakýmkoli smyslu. S tím plně souhlasím, přesně taková se mi zdá.

Nepřihlášený Koli36

S novou šestkou jezdím, v.. | 17.6.2013 20:27reagovat
avatar

S novou šestkou jezdím, v sedanu s dieselem, firemní politika. Podle mě je to pořád japonský auto a jako něco extra může přijít akorát nékomu, kdo je na Japonce fixovaný. Na Japonce je to nadstandard, ve srovnání s Němcema tomu ale pořád leccos chybí.

Pamatuji si narážku na Mazdu 6 z testu Superbu a ta mi přišla trefná. V tomhle autě jsou věci, co by si Němci nikdy nedovolili. A není jedna, je jich třeba 20, akorát v jiným japonským autě je jich 100. Takže souhlas, je to posun vpřed, ale potřebovalo by to néjak doladit, vycizelovat, něco tomu pořád chybí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený BP

A pak se nekdo divi, ze BM.. | 17.6.2013 20:33reagovat
avatar

A pak se nekdo divi, ze BMW prodava tolik aut. Ceny Trojky od tohoto nejsou daleko a alespon nejaky charakter v tom zustal. Tady zjevne neni nic a misto toho je zase nic. Jen snym designem se asi uspet neda.

Nepřihlášený Embed

Reakce na: S novou šestkou jezdím, v.. | 17.6.2013 20:37reagovat
avatar

Jo, vidím to podobně. Stačí mi vidět přístrojovku a tu navigaci, abych viděl, že tohle top auto nikdy být memůže. Ale nékterý vlasnosti jsou zajímavý, třeba podvozek vypadá sympaticky a ani motor není mimo hru. A papírový dveře taky dobrý :-))

Nepřihlášený Jasný

Výborný test, teď už vím,.. | 17.6.2013 20:50reagovat
avatar

Výborný test, teď už vím, že tuhle verzi vážně nechci :) Můžete zkusit i benzin 2.5? Ten mě zajímá a myslím, že by se panu Jandovi mohl líbit.

Nepřihlášený Jasný

Reakce na: S novou šestkou jezdím, v.. | 17.6.2013 20:51reagovat
avatar

A jezdil jsi i s benzinem 2.5?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Koli36

Reakce na: A jezdil jsi i s benzinem.. | 17.6.2013 21:00reagovat
avatar

Nejezdil, ale s motorem můj komentář moc nesouvisí, ten je v pohodě. Jde spíš o spoustu detailů uvnitř a v projevu toho auta, které jiný motor těžko změní. Už třeba ta navigace je mimo, v mobilu mám lepší.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený M. Krátký

Já jsem v podstatě příjemn.. | 17.6.2013 21:25reagovat
avatar

Já jsem v podstatě příjemně překvapený. Po faceliftu by to auto mohlo být dobré :-) Každopádně bych si také rád přečetl test té dvaapůle, to je na Mazdě6 zajímavé. Diesel se 150 koňmi dneska dostanete do všeho.

Nepřihlášený Jozef Kostelanský

Ten test mi príde všetko m.. | 17.6.2013 21:41reagovat
avatar

Ten test mi príde všetko možné len nie objektívny. Mám pocit, že sa autor hrá na testovacieho drsňáka. Pre objektívnosť by mal dodať, s akými autami šestku porovnáva. Mám dojem, že s Ferrari a Rolls Roycom.

Mám šestku prvej generácie presne s tým klavírnym lakom. Má už 180.000 km, ale po škrabancoch ani stopy. A k autu sa vôbec nechovám "v rukavičkách".

A podobne to vidím aj s ovládaním a jazdnými vlastnosťami. Pochybujem, že by šestka z roku 2013 na tom bola horšie ako šestka z roku 2006.

Čo mi na mojej šestke vadí, tak to je vyslovene hlúpe ovládanie PC. A u novinky pre japoncov typicky blbá politika príplatkovej výbavy. Keď chcem trochu lepšie audio, musím si k tomu kúpiť aj devätnástky kolesa (nechcem), kožu (tiež nechcem) a kopu ďalších nechcených blbostí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený papy

Reakce na: Nejezdil, ale s motorem můj.. | 17.6.2013 22:49reagovat
avatar

v mobiloch sú navigacie také dobré, že žiadne auto sa im nemôže vyrovnať. Nemá logiku vyberať auto podľa kvality navigácie.

Nepřihlášený papy

Reakce na: Ten test mi príde všetko m.. | 17.6.2013 22:54reagovat
avatar

bohuzial má PJ pravdu. to elektronické servo zabíja ovladateľnosť. v tomto bola mazda6 z 2002-2008 o veľa tried lepšia. V nej je hydraulický posilovač, ktorý je relatívne tuhý, s vynikajúcou spätnou väzbou. Dokonca tak tuhý, že dnes som parkoval asi 10x v centre mesta do úzkych flekov a mám z volantu mozol :-)

Každopádne, nemám z automatu taký zlý pocit. Šiel som síce s tou silnejšou verziou diesla, ale nezdá sa mi, že by to bol taký rozdiel. Podľa mňa to radilo okamžite a žiadne veľké kĺzanie. Pri porovnaní s passatom CC s DSG to bolo nebe a dudy v prospech mazdy.

Nepřihlášený papy

Dakujem za dlho ocakavanu.. | 17.6.2013 23:01reagovat
avatar

Dakujem za dlho ocakavanu recenziu.

Trochu ma zarazilo hodnotenie automatu, lebo ja som s nim bol veľmi spokojný. Ale nie som taký odborník, takže verím. Škoda len, že PJ nespomenul, že ktorý automat sa mu zdal lepší ako tento. Vari DSG? tomu by som fakt ťažko veril...

Škoda, že nedali radšej 2.5 benzin. Ten beriem ja.

Nepřihlášený PIPA

Mám pocit,že pan redaktor.. | 17.6.2013 23:26reagovat
avatar

Mám pocit,že pan redaktor je velmi náročný uživatel,jelikož nevěřím,že by takové auto vyvinuté s současné době mohlo být až tak hrozné,jak on tady popisuje.....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený papy

Reakce na: Mám pocit,že pan redaktor.. | 17.6.2013 23:34reagovat
avatar

Pipa neprehanaj. Zoberme to zaradom:

- exterier sa mu nezdá úžasný - je to subjektívne, OK

- interier sa mu zdá najlepsi z japonských, s dobrou ergonomiou

- motor super po všetkých stránkach (benzínový bude ešte lepší)

- automat nanič (ale to sú všetky automaty podľa PJ)

- podvozok vynikajúco utlmený a komfortný, pritom mrštný

- elektrický posilovač nepresný. To sa dalo čakať...

- nejaké čudné neodhlučnenie dverí. (Ja som si nič také nevšimol).

Nepřihlášený akeygon

Jezdil jsem v testované ve.. | 17.6.2013 23:42reagovat
avatar

Jezdil jsem v testované verzi několikrát. Aerodynamický hluk (zrcátka?) již nad 140 km/h začínal být nepříjemný-dobrá, ale u nás se zase rychleji často nedrandí. Motor je venku i vevnitř velmi tichý. Vadí mi nemožnost výbavy a malá konfigurovatelnost-chci mít dobré rádio, ale to je kromě té nejvyšší výbavy slabé, a nechci kůži, ale zase bych neměl to rádio... Načítání hudby z flashky trvá vždy moc dlouho, a po vypnutí motoru a zapalování si nepamatuje, kde se skončilo. Pak to zase několik desítek sekund hledejte, až nakonce necháte puštěný rádio nebo se vrátíte ke starým CD... Prostřední panel byl nějak fórový, viklal se s velkou vůlí, no ale přes všechny výhrady, za takové peníze nekoupím ve srovnatelné výbavě ani Octavii 3, kde ta klika je opravdu nešťastná. Nikdy se netrefím do toho, co bych chtěl, to bych musel jít snad do supervybaveného BMW (v nové trojce jsem jezdil také, ale v základní výbavě, která je dosti spartanská).

Nepřihlášený TomZ

Jel jsem v této verzi něko.. | 18.6.2013 08:40reagovat
avatar

Jel jsem v této verzi několik desítek km.

Běžný hluk jsem nevnímal. Naopak hluk od vzduchu nad cca 140 už byl vyšší, to bych bral jako negativum. Takové auto bych i v této rychlosti čekal méně hlučné. Nevím, zda to bylo od zrcátek, nebo od střešních ližin. Možná na tom sedan bude jinak.

Řízení jsem mi přišlo stejně necitlivé jako u všech aut poslední doby, se kterými jsem jel - FoFo 3.gen, Golf VII, O3. Nevím, proč výrobci dělají tak přeposilované. Takže to jsem jako problém neviděl. Stejná poznámka pak patří k brzdám

S automatem jsem problém neměl, nicméně krom DSG v Golfu GTI a 10 let starým HDM automatem ve FoMo nemám jiné porovnání.

Záporně bych ohodnotil prostor na zadních sedadlech a celkem malý vstup do kufr. Na stěhováné jsou v této třídě jiná auta.

Nepřihlášený james

Reakce na: Nejezdil, ale s motorem můj.. | 18.6.2013 09:46reagovat
avatar

mozes skusit popisat tie detaily, ktore vnimas?

cisto len tvoj pohlad ma zaujima

boro

Otazka znie, ze ci za tolk.. | 18.6.2013 10:02reagovat
avatar

Otazka znie, ze ci za tolkoto penazi dostanete niekde nieco viac... ci to bude v porovnatelnej kvalite....

Nepřihlášený Akroma

už som prečítal veľké množs.. | 18.6.2013 10:03reagovat
avatar

už som prečítal veľké množstvo test novej Mazdy 6 ale toto je prvý, ktorý je v tak negatívnom duchu. Každý vychvaľuje motor, prevodovku, podvozok, jazdné vlastnosti, iba v tomto teste je všetko zlé. Tiež by ma zaujímalo s čím auto autor porovnával. Sám som mal tu možnosť jazdiť s mazdou v tejto verzii niekoľko dní a posledné čo by ma napadlo, je sťažovať sa na tieto veci. Nikdy som nemal sklon k japonským autám ale tento model veľmi potešil a mám pocit, že európska konkurencia má čo robiť, ak by si chcela uchovať výsostné postavenie.

Mňa tato recenzia veľmi sklamala lebo si myslím, že nebola objektívna a pôsobila dosť zaujato.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený yarex

Tiez si myslim ze autor je.. | 18.6.2013 10:24reagovat
avatar

Tiez si myslim ze autor je asi plateny nejakym koncernom za negativnu reklamu konkurencie. Vsade je to auto chvalene, len autor na vsetkom co auto robi autom nieco najde. Tento tyzden mi dojde m6 2.0 benzin tak potom budem mat moznost porovnat a poreferujem.

Nepřihlášený Matej

no zrovna tento pan to za.. | 18.6.2013 10:45reagovat
avatar

no zrovna tento pan to za potrebi nema... taky mne to prekvapilo, ze celkem negativni. ale ono to zas tak negativni nebylo. jen upozornil na par veci.

hlavni problem byl v prevodovce a kdo cetl predchozi, tak si muze domyslet, k cemu to porovnaval. na ZF proste mazda nema. s navi souhlasim, japonec.

Nepřihlášený Lubos

Testy P.Jandu citam rad, p.. | 18.6.2013 10:50reagovat
avatar

Testy P.Jandu citam rad, povazujem ich za objektivne. Tymto konkretnym si nie som ale isty. Autor kritizuje veci, ktore autori inych testov povazuju za spickove, napr. riadenie, automat. Jedine, v com sa zhoduju vsetci, je zastarala navigacia.

O 1-2 tyzdne mi pride ta ista verzia, len s manualnou prevodovkou. Tak som zvedavy, ci budem moct potvrdit kritiku p.Jandu. Dufam, ze nie.

Nepřihlášený Shr3k

Mám kombík Mazdu6 předchoz.. | 18.6.2013 11:39reagovat
avatar

Mám kombík Mazdu6 předchozí generace GH se 135kW velkým single turbem a samozřejmě manuálem, což se pochopitelně chová úplně jinak než biturbo s maximálním výkonem o 1000 ot/min výše a automat, aktuálně téměř 100000 km najeto bez jediné závady a z nového GJ jsem taky trochu rozpačitý - na oltář úspory hmotnosti skutečně padlo hodně (třeba některé plechy jsou skutečně tenké), nicméně právě kvůli automatu jej na podzim koupím - už mě nebaví kvedlat.

Nesouhlasím s testérem ohledně navigace TomTom - je na stejné úrovni jako levnější systémy VW, nicméně s mnohem nižší cenou za aktualizace. Tedy něco, co mazdě dlouho chybělo. Chápu, že elektrické řízení je proti staré hydraulice odtažité, ale to jsou dnes všechna.

Nepřihlášený Shr3k

Pro ukázku, systém Admunds.. | 18.6.2013 11:50reagovat
avatar

Pro ukázku, systém Admundsen v Superbu II: http://www.e-auto.cz/upload/image/Autonovinky/testy2011/S-Su perbC-DSG-8-10/Superb-C_int.jpg

Nepřihlášený Rex

Celkem mě pobavilo,jak tad.. | 18.6.2013 13:15reagovat
avatar

Celkem mě pobavilo,jak tady posledních několik měsíců pořád někdo hučí(nejvíce pod testy Škodovek,jakožto předražených pekáčů),že chce test Mazdy6 a když jí otestuje a relativně nevychválí,nicméně ani ale vyloženě nesundá (+ k tomu v několika testech pochválil opět Škodu za určité vlastnosti),tak se okamžitě doví,jak je zaujatý,protože všude jinde na ostatních pseudoauto webech dostává kopici hvězdiček.Právě v tom je tenhle web a PJ dobrý,že podobným testem umí jít proti proudu (např když na auto.cz otestují 911,jsou z ní vyplesklí tak,že se nezmíní o jediné negativní vlastnosti,za to tady se člověk doví x-krát více informací)...Naopak mi tohle čtení přišlo jako nejobjektivnější ze všech,co jsem na webu četl,zvedl kladné vlastnosti,ale i ty záporné a o tom to snad má být a v konečném důsledku zas tak špatně nedopadla...věřím,že tady za celkový dojem mohlo celkové nesladění naftového motoru a automatu,v benzínu a v manuálu by to mohlo být lepší a dozajista se tu časem také objeví...

attack

tiež ma zaujima ktorý auto.. | 18.6.2013 13:34reagovat
avatar

tiež ma zaujima ktorý automat pre bežných ľudí bi doporučil autor testu.

Nepřihlášený Pylot

Aby byl test nezaujaty, ne.. | 18.6.2013 15:31reagovat
avatar

Aby byl test nezaujaty, nesmi v nem autor vyjadrovat svoje emoce. Ano tento test je informacne velmi hodnotny, ale taky velmi zaujaty. To, ze dvere pusobi oproti koncernu papirove, je informace, to, jestli to do takoveho auta patri, uz je autoruv soukromy nazor a ten dela test zaujatym.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka

O auto jsem se zajímal, al.. | 18.6.2013 15:40reagovat
avatar

O auto jsem se zajímal, ale po prvním svezení jsem o něj díky papírovým dveřím okamžitě ztratil zájem.

Nepřihlášený yarex

Reakce na: Aby byl test nezaujaty, ne.. | 18.6.2013 15:45reagovat
avatar

Tiez si myslim ze tento test nieje celkom koser.

Problem je v tom, ze autor hodnoti auto ale nema nastavene ziadne meritko s ktorym to hodotenie porovnava - napr. ine auto/trieda/cokolvek.

Vzhadom k comu je auto horsie alebo lepsie? Lebo pochybujem ze napriklad tolko prizvukovane odhlucnenie dveri bude horsie oproti napr. dacii ale zase necakam ze bude lepsie ako ako napr u audi a8.

Tento test ma takto pre mna pramalu hodnotu ak sa nedozviem, ci auto jazdi lepsie alebo horsie ako konkurenti, ci vzhladom na cenu ponuka dobru vybavu alebo kvalitu, ako to vyzera so spracovanim oproti konkurentom. Ziadna performacna tabulka porovnani, ziadne merania a cisla dynamickych hodnot zrychlenia, popis vnutorneho priestoru vpredu a vzadu vzhladom na priemernu muzsku postavu, ziaden test naplnenia kufra napr. baleniami PET flias.......

Podla mna je tento test vyslovene velmi subjektivny, pocitovy a zaujaty co by ziaden test nemal byt.

Nepřihlášený emje

To myslis vazne? Ak chces.. | 18.6.2013 16:45reagovat
avatar

To myslis vazne? Ak chces vsemozne tabulky, naplnat kufor PET flasami a prestylizovane informacie od vyrobcu bez osobneho nazoru, je tu pre teba napr. Auto Bild alebo skoro vsetky ostatne autoweby, tam sa dozvies to co chces.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený tomas

testy na tejto stránke su.. | 18.6.2013 16:53reagovat
avatar

testy na tejto stránke su ovela zaujimavejšie ako na iných aj ked nie zo všetkým suhlasim :D

Nepřihlášený yarex

Reakce na: To myslis vazne? Ak chces.. | 18.6.2013 16:59reagovat
avatar

Samozrejme ze chcem AJ cisla, nielen pocity z jedneho auta.

S pocitmi nemam problem ak je to porovnane s NIECIM.

Lebo len tak napisane napr. nechapem pojem papierove dvere. To su ake? Tak prepustaju zvuk ako v trabante? a dalo by sa pokracovat.

Neviem kam zaradit to auto vo svojej triede na zaklade tohoto testu. Neviem ci je lepsie alebo horsie ako predchodca a v com. Neviem ako obstoj v konkurencii. ...... Ak sa vam takyto test paci prosim, ale mne nie a je to moj nazor za ktorym si stojim. Ako autor vysvetli ze x ludi vratane zahranicnych renomovanych magazinov/roznych youtube testov spominane veci ako napr. automaticka prevodovka chvalia a tento jeden to poklada za najhorsie co zazil?

A tyka sa to aj dalsich veci. Oproti comu autor testu kvalitativne hodnotil? Sorry ale toto mi ako fundovany test nepripada, skor ako ked sa dve susedky stretnu a ohovaraju tretiu.......

Nepřihlášený emje

Ak nechapes pojem papierov.. | 18.6.2013 17:34reagovat
avatar

Ak nechapes pojem papierove dvere nebude chyba v autorovi... Myslim ze si mylis zrovnavaci test s testom normalnym.

Uz to tu bolo raz vysvetlene... Je to ako ked niekto dostane do ruky 911 a robi o tom recenziu. Samozreme je uchvateny a nevidi alebo nema na to schopnosti vidiet nejake nedostatky/limity. Nahod este nejaky renomovany magazin a youtube testy. Pochybujem ze to budu ludia ktori jazdia s autom na limite aj za nim a popisu ti dopodrobna ako sa chova kazda sucast pri najnarocnejsej jazde. Ako som uz spominal - je to jeden z mala webov, kde sa testuju auta pre tych, ktori soferovat chcu a ked im v tom nieco brani, neberu si servitky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený bývalý majitel M6

S autorem souhlasím, auto.. | 18.6.2013 18:44reagovat
avatar

S autorem souhlasím, auto jsem zkoušel a mám stejné poznatky, dokonce benzín se jevil hrubostí chodu a hlučností jako "utlumená" nafta. Celkově rovněž spíš zklamání, s výjimkou dobré spotřeby, přesnějšího řazení než u starších M6, slušných jízdních vlastností, ale méně jistých, než u M6 1.generace.Pěkný design. Jsem zvědav, jestli si tento test dají do odkazů mazda-fanatici z mazda klubu :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jožin

Uvažuji o M6, motor benzín.. | 18.6.2013 18:59reagovat
avatar

Uvažuji o M6, motor benzín 2,0 l (107 kW). V Mazdě této motorizace jsem jsem jel (krátce) a dojem nebyl špatný. Samozřejmě by to chtělo ji mít na daleko delší čas, aby se dalo říci, jestli mi toto auto bude vyhovovat nebo ne. Ale napadá mě, jaké auto v ceně kolem 600 000,- Kč by mi pan Janda doporučil, abych se vyhnul všem kritizovaným věcem.

Nepřihlášený mag

Mnohem hezčí auto než hran.. | 18.6.2013 20:12reagovat
avatar

Mnohem hezčí auto než hranatá a předražená Škoda.Jenže ona to bude mít Mazda 6 moc těžké, protože zde se dopřává jen vybraným značkám.Stačí se podívat do státního sektoru, policie, sanitky atd atd .Stačila dnes televize, jak si Zeman přebírá Superba.V hlavních zprávách tachová reklama přitom zrovna Nova rozmazává logo na kdejaké píčovině. Plečku zastaralou a melou o tom, jak o nejlepším autě na svěťe.Přitom je to český asi jako Mazda. Nebo jak jsou upravovány veřejné zakázky do elektronické dražby, aby si konkurence ani neťukla.Toto auto je jedno z nejhezčích v této třídě.a moc mu fandím!!!

Nepřihlášený pesslon

jožin: predsa oktaviu, gol.. | 18.6.2013 20:16reagovat
avatar

jožin: predsa oktaviu, golf alebo leon, konkretne podla toho ake instrukcie pridu z WOB.

Nepřihlášený akeygon

Jediná Mazda zaznamenala t.. | 18.6.2013 23:31reagovat
avatar

Jediná Mazda zaznamenala tento rok zvýšené prodeje v Evropě, tuším impozantních 30%+. Mazda 6 zřejmě bude tím hlavním důvodem. Kéž by odstranili těch pár více či méně významných nedostatků-tedy nevím, jak by se podepsalo na ceně?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený veto

Reakce na: už som prečítal veľké množs.. | 18.6.2013 23:42reagovat
avatar

ja sa praveze divim, ze ostatni si nevsimli, ze mazda6 nie je ani zdaleka taka perfektna, ako o nej pisu.

Napriklad ma iba dvojite tesnenie dveri(preto poculi hlasy zvonka), co dnes uz nema ani auto v B segmente.

Alebo ze tomuto autu nejdu zatvorit dvere tak, ako sa na strednu triedu patri, tj ze v poslednom dojazde (ktorych ma mazda 6 iba dva - tiez nevidane, ine znacky maju tri ci styri) ked pustis dvere, tak na nezavru, to znamena, ze nimi musis tresnut ako na nejakej dacii.

Mazda6 nie je zle auto, ale lider segmentu to urcite nie je, asi to najlepsie co ponuka je dizajn a vaha.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pre Veta

Dverami treba tresnut ako.. | 19.6.2013 07:23reagovat
avatar

Dverami treba tresnut ako na dacii? Tak ty si to auto nevidel ani len z lietadla. Dvere aj ich zvuk dovretia je premiovy.

Nepřihlášený Co dodat?

http://www.topgear.com/uk/.. | 19.6.2013 09:31reagovat
avatar

http://www.topgear.com/uk/mazda/6/road-test/mazda6-2.2-skyac tiv-d-150-se-4d

It handles lots better than a Passat, burns less fuel than a Mondeo (the cleanest is 65.7mpg), and is more engaging than both. It's even fun enough to trouble low-spec BMWs and Mercs, and you'll get a lot more for your money.

Nepřihlášený Mirec

Reakce na: S autorem souhlasím, auto.. | 19.6.2013 10:11reagovat
avatar

tak na to vezmi jed ze toto pekne ******* :-) Mne ten test prisiel o.k. Nieco z toho neviem posudit. Ale nasiel som tam chvalu a aj kritiku a aj to svedci ze je nezaujaty. Naviac som tym auto chvilu jazdil a s testom suhlasim. Praveze ine testy a ovacie istej skupiny ludi mi prisli zaslepene plne emocii, skrze ktore nevideli nedostatky. Nedostatky ma proste prakticky kazde auto a v dnesnej dobe duplom. Rozdiel je len v tom, ze ake podstatne.

Nepřihlášený Mirec

Reakce na: Jediná Mazda zaznamenala t.. | 19.6.2013 10:16reagovat
avatar

a cudujes sa, ved vpodstate nic nepredavala a GH predaval zadarmo. Ved taku 2l TE kombi ponukala za +20t eur. Tolko stal Focus 1.6 EB. A aj tak to moc neslo. Takze novy model ju musel potiahnit a 30% nic neznamena na tak male predosle cisla. Ale prajem to tomu autu. Neni zdaleka dokonale, ale nieje najhorsie vid test

Nepřihlášený Mirec

Reakce na: ja sa praveze divim, ze os.. | 19.6.2013 10:17reagovat
avatar

a myslim minimalne benzinovy motor ked bude kriteriom 4valce , obsah a atmo.

Nepřihlášený akeygon

Reakce na: ja sa praveze divim, ze os.. | 19.6.2013 12:31reagovat
avatar

Budu si muset znovu 6 prohlédnout a znovu projet, a porovnat těsnění dvěří a akustiku s X3, co mám teď, a soustředit se na řízení. Automat mě nezajímá, stejně chci manuální řazení. Pokud zvuk proniká zvenčí dovnitř enormně, musí to být těsněním, a ne třebas o pár mikronů tenčím plechem...

Nepřihlášený Honza42

Boj o hmotnost = pravděpod.. | 19.6.2013 12:40reagovat
avatar

Boj o hmotnost = pravděpodobně tenká skla (mimo jiné). To má na přenos zvuku dost vliv.

U Suzuki Swift si taky stěžují na hluk přes sklo (třeba za děště)

Asi Japonci umí tenká skla.

Jinak k testu: Pan Janda používá auta jinak než 90% populace. Proto je nadšen žebříňákem jménem Škoda (jakákoliv) a komfortní auto s pružinami je pro něho nekomunikativní. Nic proti tomu, jen je třeba si to uvědomit.

Nepřihlášený :)

tak autor je dobry sasek t.. | 19.6.2013 13:11reagovat
avatar

tak autor je dobry sasek to musim rict :) jde videt, ze v autech se vubec nevyzna proboha koho to zamestnavate?? Je mi jasne ze ho koncerny VW bud zivit a musi psat kladne aby dostal fabii na test ale tohle uz je moc prosim aby clanky psali lidi co jsou fnaousky do aut a rozumi jim tady tohle individum okamzite propuste. Mazda palec hore vyborne auto s vybornymd motory a jizdnimi vlastnostmi. Ano ma par chybek jako kazde auto ale nic zavazneho spis kosmeticke...

Nepřihlášený Martin

Teda netuším co p. Jandovi.. | 19.6.2013 13:37reagovat
avatar

Teda netuším co p. Jandovi Mazda provedla (asi je lepší než BMW ;-), ale po pořadě (a naštvaně): 1/ Sportovní očekávání řčidičů nejsou kvůli kilum (které Mazda shazuje už 10let a ne dle nové módy), ale kvůli skvělým jízdním vlastnostem první i druhé generace Mazdy 6 (mám obě). Naopak se mnoho majitelů šestek s rozpaky dívá na odstranění předních lichoběžníků. 2/ Srovnat design nového modelu a starého je jako srovnávat Jaguar a Mercedes E - zde se dá doporučit jedině návštěva očniho. Nová je štíhlá a dynamická, starší působí odule. 3/ Úvaha o zastarávání tak klasické designu je už opravdu hodně trapná - tohle není nezaujatá recenze, naopak design,celkové linie jsou klasické a nadčasové. Holt se s tím pan Janda smiře, BMW děla hnusy, aby to prodal Cool frajerum - Mazda je sportovní a elegantní ve verzi sedan a jen elegantní jako kombi. 4/ Kombi naschval není tak štíhle - koukám, že pečlivost přípravy věnujete jen u vozu BMW. 5/ Mazda odjakživa propouští do interiéru více zvuku, má to spojitost s požitkem řízení. Ne to není sledování tachometru, zda na veřejné ulici udělám 280km/h. A tuna tlumicích hmot na autě nemá s fortelem co dělat. 6/ Interiér je hezčí než v Jagoši - doporučuji každému se posadit do Mazdy 6 - s tou bílou kůži je bomba. 7/ Dozadu i dopředu borci s 2m? Zajímavé, že u BMW toto měřítko nepoužíváte :-/ Je to samozřejmě pitomost. Která dále svědčí o tom jak trapně tendenční je tento test. 8/ Autamat jsem zkoušel v nové 5tce a je lepší než ta cukatůra VW, je jemný a umí řadit bez zaváhání i o dva a více stupňu najednou. A na rozdil od BMW dává Mazda stále možnost si koupit skvělý manuál (že by to tak naštvalo p. Jandu. Kdybych v autech o kterých píšete na tomto webu nejel, tak bych Vám to i věřil. Popravdě jsem spíše od řidiče, na jakého si hrajete, když se řítite po veřejných komunikacích očekával posouzení toho nového zavěšení předních kol. A to co jste napsal mě sice vystrašilo, ale vzhledem k těm blábolům co jste zde sesmolil si t..

Nepřihlášený Jirka

Přimlouval bych se za test.. | 19.6.2013 15:01reagovat
avatar

Přimlouval bych se za test benzínového motoru 2.0 107 kW, jelikož si myslím, že to může být nakonec rozšířená volba M6 v obou karosářských variantách. Pokud se nezmění politika Mazdy, že 121 KW si musí člověk koupit pouze v nejvyšší výbavě, kterou vlastně nepotřebuje a nechce, smíří se mnozí zákazníci se slabším dvoulitrem. Za test by stály podle mě oba pro jejich přímé srovnání. Samozřejmě s manuálem. Auto časem člověk oceňuje zejména za motor, podvozek, provozní spolehlivost a náklady, prostor a kvalitu jízdy a také to chce slušné rádio. Ne za navigaci, kožené sedadla, různé nesmyslné automatické pomocníky, senzory a pod. A to vše se chce za slušné peníze. Takže tzv. základní verze ve střední třídě u japonců výbavou naprosto dostačují, ale proč k nim nemůže být např. motor benzín 121 kW, tak tomu nerozumím.

Nepřihlášený Jelito

bude aj video z tej okresk.. | 19.6.2013 15:17reagovat
avatar

bude aj video z tej okresky co byva standardne aj v unych testoch?

Nepřihlášený Ki

Jak příznačné. Autor si do.. | 19.6.2013 16:24reagovat
avatar

Jak příznačné. Autor si dovolí kritizovat a hned se na něj sletí příznivci daného modelu a obviní jej ze zaujatosti/uplacenosti.

Já osobně nemám důvod pjandovi nevěřit. Bylo by dobré si uvědomit, že měl možnost řídit a detailně zkoumat tolik aut, do kolika si většina z nás za život ani nesedne, a tak si myslím, že dokáže posoudit, jak na tom dané auto je, protože má široké zkušenosti. To, že někomu přijde řízení super a pjandovi "šílené", může být prostě dáno tím, že dotyčný nemá tak širokou srovnávací základnu.

Taky je třeba brát v úvahu, že pjanda se snaží lidem podat auto z řidičského úhlu pohledu - sdělit to, co člověk běžně nemá šanci zjistit při krátké zkušenosti s vozem. Na rozdíl od jiných serverů, kde většinu článku zabírají informace, které si vyčtu z katalogu a nebo zjistím při prohlídce v salonu a testovací jízdě.

Ale je vidět, že v naší krajině se nevyplatí říkat, že nějaký výrobek má nějaké zápory.

Nepřihlášený akeygon

Nedalo mi a v tomto pařáku.. | 19.6.2013 18:10reagovat
avatar

Nedalo mi a v tomto pařáku jsem znovu požádal o (už asi čtvrtou) zkušební jízdu. Hluk o něco silněji do interiéru proniká, souhlasím, mně tak nevadí. Spíše mi vadilo, že zhruba každých 10 vteřin, když jsem stál s puštěným motorem, se spouštěl větrák chlazení motoru, a ten je trochu slyšet vevnitř. Dále takový slabý zvuk, jaký vydávají řemeničky či co. Přední dvěře mají 3 polohy otvírání, a taky je pravda, že když malinko razantněji otevřete, rovnou skončí až na té poslední, tudíž na společném parkovišti asi sobě a sousedovi odškrábnete lak, případně trochu zdeformujete plechy. Řízení ať jsem zkoušel jak jsem zkoušel, neshledal jsem ho zvlášť odlišné od BMW X3, kterou momentálně jezdím. Asi nemám patřičnou zkušenost, nebo mi to prostě nevadí. Plechy karoserie asi budou kromě poměrně těžké haubny zeslabené, snadno se tlakem prohýbají. Co jsem si všiml již dříve, levá loketní opěrka řidiče je dost odtažená od sedadla a je nízko (asi pro 150 cm japonce?), takže při řízení je to trochu nepohodlné, pokud chcete sedět uprostřed sedadla. Jinak ale do toho asi půjdu. K p. Jandovi, nemyslím, že by byl korumpován, setkáte se s kritickými recenzemi jak u VW/Škody, tak i jinde, naopak často tzv. outsideři si odnesou pochvaly. Každopádaně upozorní, na co třeba zaměřit pozornost. Pro mne ale nehraje nejzásadnější roli, jestli má automobil malinko slabší některé jízdní vlastnosti, ale jak je spolehlivý (TUV report), jak papá, hluk za jízdy, ergonometrie ...

Nepřihlášený Lojzik

Podobně jako jiným i mě se.. | 19.6.2013 18:16reagovat
avatar

Podobně jako jiným i mě se v tom hodnocení autora těžko nalézá auto, který znám. Ale vůbec si nemyslím, že by to bylo zaujatostí, podjatostí, neodborností ... Prostě jsou to slova volený pro popis z úhlu pohledu někoho, kdo v autech hledá jiné kvality, než pro které to bylo stvořeno. Případně pro nedostatek skutečně podstatných rozdílů/vad se popisují rozdíly/vady relativně nevýznamné, nicméně pak recenzí zvýrazněné právě pro nedostatek témat, o kterých by se dalo psát.

Předevšim mi přijde úplně mimo mísu do segmentu rodiných sedanů a kombiků tahat jakékoli zmínky o řiditelnosti auta na mezích fyzikálních zákonů. Sorry to je prostě úplně mimo. Takové hodnocení je fajn u WRC nebo jiné šílenosti. U auta, které má pohodlně vozit majitele s rodinou, je to nesmysl. Většina těchhle aut se k těm limitům ve svém životě ani nepřiblíží, natož aby jejich šoféři měli v této oblasti jakékoli očekávání. No páčto je to i mimo jejich schopnosti a možnosti provozu na veřejných komunikacích. Zde by prostě bylo lepší, kdyby sportovec Janda nemluvil a nechal to radši popsat nějakého amatéra. Popis od amatéra by totiž zprostředkoval mnohem věrohodnější text z pohledu chápání lidí, kteří jsou potenciálními kupci týhle Mazdy. To nemyslím nijak špatně, ale pilot stíhačky asi nebude vhodný adept na popisování jízdy lokomotivou.

Jinak to, co pan Janda píše, je jistě pravda. Jen je pojmutá z úchylného směru pohledu.

Nepřihlášený Jožin

to Lojzik a akeygon: s vaši.. | 19.6.2013 18:37reagovat
avatar

to Lojzik a akeygon: s vašimi názory naprosto souhlasím...

Nepřihlášený gas

Mam pocit, ze Martin nema.. | 19.6.2013 22:59reagovat
avatar

Mam pocit, ze Martin nema na BMW a pekne ho to se.re :)

Nepřihlášený Kvakotaj

Jezdím mazdou 6 už 2 měsíc.. | 20.6.2013 10:54reagovat
avatar

Jezdím mazdou 6 už 2 měsíce a moje hodconení snad nemůže být odlišnější.

1. Motor (silnejší diesel 175k + manuál) - fantazie, hlavní důvod koupě auta. Myslím, že tohle by měl novinář poznat i přes automat.

2. Řízení - lepší než avensis, lepší než insignie, horší než mondeo. Podle mně minimálně nadprůměr

3. Podvozek - bohužel není pohldný. Zkuste si projet spomalovací práh nebo pravý pruh D1.

Z celého toho testu mám pocit že PJ chce být zajímavý za každou cenu - když všich novináři napíší, že je to výborné auto se slabinou v komfortu tak on napíše přesný opak. Kromě toho je to hodně slov a málo skutečných informací. I z komentáře akeygona jsem se dověděl víc. Prečtěte si test Martina Vaculíka ze SM - stejný motor v CX5 na motorové brzdě a nejlépe si to auto zkuste.

Nepřihlášený h2

Je to škoda, že P.Janda do.. | 20.6.2013 11:00reagovat
avatar

Je to škoda, že P.Janda dostal do testu len naftu s automatom. To si snáď nikto, kto má rad aktívnu jazdu nekúpi :/

Ja som už cca 4 roky majiteľom predošlej generácie, benzin/manual, a priznám sa, že by som najnovšiu verziu už asi nechcel. Nemyslím si totiž, ako to už u novej produkcie býva a tým pádom aj súhlasím s P.Jandom, že nová generácia je upgrade napr. pre majiteľa staršej M6, ktorý to auto aj semtam prevetrá. Podľa mňa stratilo tú surovosť - tvrdosť v riadení, v radení a podvozku, ktorá bola ešte trochu viditeľná v starej M6 a ktorú si pre to cením (vhľadom k zlým moto časom a v porovnaní s konkurenciou).

Pár vecí by som ešte okomentoval, prekvapila u novej M6, že sú výtky na priestor na zadných sedadlách, toho je u staršieho modelu na rozdávanie, ale je pravda, že až 2m nemám.

S dizajnom súhlasím v zmysle, že sa mi ten starší pozdáva viac.

No a zdesilo ma hodnotenie ovládateľnosti, to je to posledné, na čo by som sa mohol u staršieho modelu mohol sťažovať (samozrejme v rámci možností rodinného auta)

Popravde, som skôr zvedavý na M3, to by mohla byť ešte varianta k obmene. 2.0 manuál bez turba s relatívne nízkou hmotnosťou, takých už moc nieje a bude to len horšie.

Nepřihlášený Beast

Podla hodnotenia autora je.. | 20.6.2013 11:17reagovat
avatar

Podla hodnotenia autora je tato varianta takym japonskym passatom - nastavena rodinne a do komfortna. Mozno za cenu straty "sportovejsieho" charakteru, ktory bol priznacny pre predosle generacie. Takto ma vsak 6 sancu oslovit sirsiu klientelu - a o predaje ide predovsetkym ak chce Mazda prezit ako samostatna automobilka. M je mi sympaticka, ako mala svojska firma ktora statocne bojuje s gigantickymi koncernami s ovela vacsimi rozpoctami.

Nepřihlášený adolf

Janda smrdí! | 20.6.2013 12:44reagovat
avatar

Janda smrdí!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jokaš32

Reakce na: Janda smrdí! | 20.6.2013 12:45reagovat
avatar

presne tak je to počut z článku....

Nepřihlášený marat

Reakce na: Janda smrdí! | 20.6.2013 13:14reagovat
avatar

Jak tam nejsou 4 těsnení na dveřích, je to cítit až ven..

Nepřihlášený dilema

Co je lepsie? Lahke auto,.. | 20.6.2013 13:49reagovat
avatar

Co je lepsie? Lahke auto, ktore nejaky ten zvuk prepusti, alebo dvojtonova odizolovana pevnost v ktorej je ticho ako v hrobe aj pri 150km/h? Ja radsej M6 ako nejaky Lexus, kde ma clovek v tom tichu pocit ze to uz ani nieje realita ale hra na Playstation.

Nepřihlášený Lubos

Mal som 1. generaciu Mazdy.. | 20.6.2013 13:59reagovat
avatar

Mal som 1. generaciu Mazdy 6 GG a tam boli s utesnenim problemy. Pri vyssich rychlostiach som mal pocit, akoby som mal jemne otvorene okno. Tieto problemy boli uz vyriesene pri facelifte. V sucasnosti mam druhu generaciu GH a tam taketo problemy nie su a auto je pomerne tiche. Dost pochybujem o tom, ze by nasledovnik bol na tom horsie ako predchodca. Ak by aj bol na tej istej urovni, tak budem spokojny. Novu Mazdu 6 GJ budem mat buduci tyzden, tak som zvedavy, ci budem moct potvrdit poznatky PJ.

Nepřihlášený martin1

tiez neviem co si mam mysl.. | 20.6.2013 15:47reagovat
avatar

tiez neviem co si mam mysliet o tomto teste... porovnanie s 8stupnovym ZF v premii alebo? alebo 6stupnovy asin v P508, pripadne DSG?

v rovnaky den vysiel iny test: "Diesel bol spriahnutý s momentálne asi najrozšírenejším typom automatu: šesť stupňov a hydrodynamický menič. Moderným osemstupňom sa síce táto skriňa nevyrovná, no v rámci svojho teritória patrí k najlepším. Preraďuje rýchlo a hladko a okrem jemného podtáčania pri mestských rýchlostiach udržiava motor v dobrom pracovnom pásme. ..... Potešil nás režim manuálneho radenia. Prevodovka reaguje na povely až prekvapujúco rýchlo a do problémov ju nedostane ani podradenie o dva stupne. Veľa plusových bodov si od nás Mazda odniesla za správnu orientáciu preraďovania v kulise, ktorá sa dnes nevidí často."

Nepřihlášený Ashran

Jako by to psalo zhulené v.. | 20.6.2013 16:57reagovat
avatar

Jako by to psalo zhulené veménko.... :)

Nepřihlášený Roberto

Teda četl jsem už hodně bl.. | 20.6.2013 22:15reagovat
avatar

Teda četl jsem už hodně blábolů, ale tenhle packal co tohle splodil musel být asi hodně zhulenej. Řízení - katastrofa??? Design vyprchá a podobný chuťovky. Přečetl jsem si článek od soudruha Jandy - Octavia III nebojte se základu a motor je skvělý, spotřeba více než uspokojivá apod. Pane Jando, nechte se vyšetřit, dost pochybuji, že jste s motorem 1,2TSi v Octávce vůbec jel, lemra líná je skutečně pro smích, vůbec jste nepochopil japonce, oni chtějí, aby auto sloužilo a dobře a neměnil jste pidi turbomotor na generálku ve 150.000km. protože je totálně udejchaný s tak těžkou karoserií. Další perla, motor 1,8TSi, všichni kolegové novináři kritizují enormní žíznivost tohoto motoru (nebudu se raději ani rozepisovat o aféře na pokračování s vytahaným řetězem po 40.000km apod.,) Tak nějak mi to připadá, že jste příbuzný s legendárním pablbem zvaným GTI, který je totálně vyhrabanej Volkswagnofil. Doporučuji navštívit Chocholuška a když je někdo zaujatý,neměl by tuhle práci objektivního novináře vůbec vykonávat.

Nepřihlášený Pavel Janda - proti

Na doporučení jsem si přeče.. | 21.6.2013 08:25reagovat
avatar

Na doporučení jsem si přečetl, tedy chtěl přečíst tento test. Ale to se nedá, vážení. Slohová práce která není ani tam ani tam. Kdo dokáže říci v jedné větě, že je to skvělý , ale až tak zase ne, pro není vhodný autor. Dělám do aut pár let, možná více než pan Janda, ale tohle se nedalo. Ukončil jsem četbu po první straně. Kvůli takovým si někteří lidé nekoupí to co by chtěli. Ano každý má nárok na svůj názor, ale aby si za něj někdo nechal platit? Možná měl tenhle článek opačnej smysl, pan Janda si našel jasnej hit na trhu a udělal z něj propadák a počítá si reakce. Třeba má za ně kačky. Pro mne je Mazda a vždycky bude mezi všemi spotřebitelskými auty na špici. Mějte se a kdo dočetl do konce má můj obdiv.

Nepřihlášený Jožin

to Roberto: naprostý souhl.. | 21.6.2013 08:51reagovat
avatar

to Roberto: naprostý souhlas, nenapsal bych to lépe!!!!!

Nepřihlášený guest

Pan Janda asi nedostal pen.. | 21.6.2013 09:33reagovat
avatar

Pan Janda asi nedostal peniaze pre svoj časopis od mazdy tento rok....Ked dostane,si napíše v pokračovaní : to byl fór vážení čtenári...realita je taká že Mazda 6 je fantastický vúz :)

Pokial budeme mať v Cz a Sk takýchto ovplyvnitelných novinárov ,tak budeme stále klamaný..Pekný deń priatelia..

Nepřihlášený real

Guest-súhlas. Bohužial ex.. | 21.6.2013 10:18reagovat
avatar

Guest-súhlas.

Bohužial existujú pisálkovia,vlastníci ktorý vydierajú výrobcov,koncerny a na základe reakcie (finančnej)píšu články bud pochvalné resp zatracujúce..Pracoval som vo vydavatelstve časopisu-videl som všeličo...

boro

Poviem k tomu len tolko, z.. | 21.6.2013 12:23reagovat
avatar

Poviem k tomu len tolko, ze v casopise STOP sefredaktor napisal v zhrnuti, ze "Autu nema co vytknut, nema ziadne minusy", tak to vravi za vsetko, ked minusy dostavali aj BMW, Audi, Skodovky, prakticky vsetko...

Nepřihlášený cqs

každému autu sa dá niečo v.. | 21.6.2013 13:48reagovat
avatar

každému autu sa dá niečo vytknúť, ak nemáš auto na zakázku.

Nepřihlášený Arnie J

Nemyslím si, že by PJ byl.. | 21.6.2013 14:43reagovat
avatar

Nemyslím si, že by PJ byl nějak podjatý. Komu se recenze nezdá, ať si zajde do salónu a s autem se projede. Já sám byl při zkušební jízdě velmi spokojen (sedan 2.0 165k v manuálu), ale teď aspoň vím, že před případnou koupí bych si to šel vyzkoušet ještě jednou a zaměřil se na to zpoždění v posilovači a hluk zvenku. Ostatní zápory zmíněné v testu pro mě nehrají žádnou roli a design považuju za výborný.

Nepřihlášený

Když porovnám s Mondeem, t.. | 24.6.2013 07:32reagovat
avatar

Když porovnám s Mondeem, tak Mazda váží o 170kg méně, žere v benzínu o 2 litry méně, v naftě o litr méně a stojí stejně.

Ta váha je znát hodně, nejen na spotřebě.

Nepřihlášený cudzinec11

Neviem ci sa nad testom sm.. | 24.6.2013 12:39reagovat
avatar

Neviem ci sa nad testom smiat ci plakat...

Tiez som bol na testovacej jazde - benzin s manualom, diesel s automatom, , rovnako aj v CX-5, vsetko som si v autosalone dokladne pozrel, ohmatal, vyskusal a viem si spravit vlastny zaver - nadpriemerne sportovo naladene auto. Dokonale nie je, chybicky ma, ale silny nadpriemer. Nad tymto testom zasnem - je to napisane v tone, ako keby tomu autu chybali dve kolesa a jeden volant.

Zjedol niekto z mazdy panovi autorovi veceru? Tolko zaujatosti sa do jedneho clanku snad ani neda vmestit, jedine, ze by bol nad 5 stran. Cele to znie, akoby bola aj dacia omnoho lepsim autom, alebo oktavka v 1,2 TSI.

Tento web som prestal brat vazne, bulvarovy sloh s cielom zaujat a odlisovat sa, berte si priklad z carbuyer.com, kratke, strucne, vymenovanie pozitiv/negativ, porovnanie s hlavnymi konkurentmi atd. Nemam nic proti dlhym clankom, tesim sa na ne, ale toto je monolog na temu ako sa to nema robit...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Anndy

Nestacim sa divit. Tolko.. | 24.6.2013 13:38reagovat
avatar

Nestacim sa divit.

Tolko negativnych reakcii. A ten test nie je zly. Nechapem.

Sice nevyznieva tak "napichane", ako ine testy o mazde6, ale to ani testy inych aut na tomto webe nevykazuju.

Nepřihlášený Anndy

Reakce na: Neviem ci sa nad testom sm.. | 24.6.2013 13:48reagovat
avatar

cudzinec11.

Ja som naopak rad za siaho-dlhe slohy. I ked samozrejme je tam vela subjektivneho. Kratke strucne testy a len okopirovanie faktov nechcem. To si viem sam vyhladat a to mi o tom, ako auto jazdi a sprava sa, nic nepovie. A myslim si, ze zrovna p. Janda sa ma svoj pohlad na auta, i ked iny ako obvykli kupujuci. A to je dobre, lebo obvykleho kupujuceho vacsinou ani nezaujima ako auto jazdi. P. Janda sa to snazi aspon zistit.

Tak isto - kupovat si auto na zaklade testov cudzich ludi je podla mna chybne. Mozu byt voditkom, ale treba is podla seba. Tento test mi hovori, ze pozor mazda ma veci, ktore mozu vadit - a tak si dam pozor pri pripadnom testovani na ne a sam sa rozhodnem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený cudzinec11

Reakce na: cudzinec11. Ja som naopak.. | 24.6.2013 17:49reagovat
avatar

neda sa auto testovat vo vzduchoprazdne, kazde jedno patri do nejakej triedy, ma nejakych konkurentov, nejake klady/zapory. Felicia moze byt najlepsie auto na svete, ked porovnavas s ladou. Toto na mna neposobilo ako test, ale ako zhodenie auta. Vsak dobre, nech napisu ze riadenie nie je to co cakali, ale ten ton, ten styl a tie prkotiny ako zvuk dveri a navigacia, test nema byt o tom, ze zhodim auto, lebo mi nesadlo, ma to byt aspon trochu objektivne a aspon trochu fakticke, nech dostane mazda aj patku ako v skole ale preboha, chce to nejake odovodnenie a nejaku uroven...

redbaron

Opět klasika. Desítky fana.. | 25.6.2013 15:57reagovat
avatar

Opět klasika. Desítky fanatických příznivců testované značky přišli obvinit asi nejlepšího českého automobilového novináře z neřestí sahajících od braní úplatků až po fetování. Přitom si neuvědomují, že ten nadhled chybí zejména jim :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Tak to je opravdu s novináři.. | 25.6.2013 19:00reagovat
avatar

Tak to je opravdu s novináři ouvej, jestli tohle je ten nejlepší. Akorát si s každýma autem zazávodí, dlouhé povídačky o ničem, ale datová mizérie.

Co takhle změřit, zvážit, nezávislá porovnatelná data, skutečné změření spotřeby za stále stejných podmínek (porovnatelných mezi modely a odpovídající co nejvíce běžným provozním podmínkám)........NIC.

Zablbnout si s autem a odečíst spotřebu z palubáku není test. Já vím, máme to zas zadarmo.

Nepřihlášený pylot

Reakce na: Opět klasika. Desítky fana.. | 25.6.2013 23:58reagovat
avatar

A v čem je jako nejlepší? Že píše nejdelší testy? Nebo že jezdí jako největší prase tam, kde nic nevidí? O nadhledu se konkrétně u tohohle článku taky mluvit nedá a jak už zde bylo zmíněno, tak porovnání například s Mondeem nebo s Passatem žádné a přitom to jsou hlavní konkurenti.

redbaron

Číselná data o každém autě.. | 26.6.2013 08:34reagovat
avatar

Číselná data o každém autě jsou k dispozici od výrobce.

Porovnání s jiným autem, které není přímo při testu k dispozici k okamžitému přesednutí, by bylo pouze snůškou tápání a vzpomínek. Srovnávací testy tu taky byly a jsou.

Spotřeba u každého auta v testu je měřena ve 4 (!) režimech, a to ekorally, defenzivní jízda, svižná a maximální), navíc je skoro vždy porovnávána spotřeba z palubního počítače se skutečnou po dotankování. Co byste víc chtěli?

Já se z každého testu dozvím od designu přes interiér a ovládací prvky, sezení, odhlučnění, odpružení, detailně se dozvím o nastavení všech ovládacích prvků, tj. motor, řízení, řazení, brzdy. A celkové zhodnocení auta očima jeho cílového zákazníka. A to od člověka, který narozdíl od spousty pisálků a vás všech opravdu umí řídit. Co si ještě přát víc?

Chvalozpěvy na to, tam, kde nemají být?

Že by pan Janda jezdil tam, kde nic nevidí? Protřete oči a koukněte se znovu, takové místo na jeho videích nenajdete. Nezapomínejte, že to co nevidí kamera, může vidět řidič.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pylot

Reakce na: Číselná data o každém autě.. | 26.6.2013 09:28reagovat
avatar

Ale pJanda by nemel mit problem vzpomenout si na to, v cem bylo Mondeo nebo Passat lepsi. Napriklad to porovnani prevodovky s DSG by bylo docela na miste.

Kdyz chci vedet spotrebu, podivam se na spritmonitor.de. To je statisticky daleko vic vypovidajici. To ze pJanda dokazal z toho motoru vycucat jen 3 litry me nezajima, stejne tak v zivote se zadnym autem nepojedu.

Prave to porovnani interieru s konkurenci, podvozku a ovladacich prvku by bylo na miste. Napriklad to shozeni rizeni v Mazde by melo byt urcite v kontextu napriklad s Mondeem a nebo Pasatem. Takhle to vypada jako kdyby cokoli bylo lepsi nez Mazda a pritom Passik na tom muze byt jeste hur.

A co se tyce rizeni, tak ano, pJanda je opravdu dobry ridic, ale je nebezpecny a jezdi jako prase. Typicky zimni test octavie nebo rapidu s 1.2 TSI, kde se ritil z kopce na snehu. V nizsich castech tech kopcu to v jedne levotocive zatacce s vysokym brehem bral naprosto suverene protismerem. Kdybych tam jel ja proti na motorce, tak jsem po smrti a pJanda by nestihl ani mrknout.

redbaron

Tři litry je jeden ze čtyř.. | 26.6.2013 13:36reagovat
avatar

Tři litry je jeden ze čtyř režimů, ve kterých se auta zkouší, ten můžete úplně pominout. Máte tu ještě další tři, naprosto reálné režimy. Připadá mi, že tady si stěžujete naprosto neoprávněně, aby vám vyhověl, tak by pan Janda musel nakalibrovat jeden režim přímo pro vás ;-) A spritmonitor.de že je vypovídající? To je právě z 90% společenstvo spořílků, kteří mají potřebu si zapisovat spotřebu auta. S tím, že je pan Janda nebezpečný, nesouhlasím. - Každý průměrný řidič, který si myslí, že jezdí bezpečně proto, že se na limit auta nikdy nepodíval a jednou ho to dostane a nebude vědět co dělat - Každý řidič, který drží volant jednou rukou - Každý druhý člověk jedoucí ráno rozespalý do práce - Každý, kdo jede v autě v nevyhovujícím technickém stavu - Každý starší člověk s mizernou reakcí reakcí - Každá šminkující se ženská v X5 kličkující mezi pruhy - Každý stabilní (70)kař bez ohledu obec / venku ...budou mnohem větším ohrožením pro okolní provoz a je jich kolem nás jako naseto. Ano, jsou tu velké rychlostní průměry, ale řidič je připraven většinu situací okamžitě aktivně řešit, stále se jedná o nadprůměrně bezpečně jezdícího řidiče. A nezabíjí rychlost, ale především blbost a neznalost, kde dvoustovka bezpečná a kde je naopak i třicítka moc. Mimochodem, vy jezdíte v zimě na motorce? :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený mb

Reakce na: Tři litry je jeden ze čtyř.. | 26.6.2013 13:48reagovat
avatar

vsetka cest cloveku ako ty :) napisal si to tu slusne, zrozumitelne, trafil si asi 150 klincov po hlavicke :) bravo, toto je prispevok do diskusie, klobuk dole

Nepřihlášený pylot

Reakce na: Tři litry je jeden ze čtyř.. | 26.6.2013 16:22reagovat
avatar

Ano me ten spritmonitor prijde velice vypovidajici, protoze porovnam svuj vuz a svoji spotrebu se spotrebou tech lidi tam a pak se podivam na vuz, ktery me zajima a snadno odhadnu, za kolik asi budu jezdit ja. Jak jezdi pJanda absolutne nemam tuseni. Ale to je vlastne jedno, kazdej se dostaneme k tomu co potrebujeme vedet. Me na pJandovi nejvic vadi jeho rizeni. Vyjmenoval jste tady hromadu nevhodneho jednani, ale podle meho zebricku ani jedno z toho neni horsi a ani srovnatelne s jizdou v protismeru v zatacce, kam neni videt a pan Janda tohle dela. Ba naopak vetsina toho, co jste zde vypsal neni primo nebezpecne, jen to omezuje cloveka v reakcich a otravuje okoli, ale samo o sobe to nehodu nezpusobi. Auto v protismeru v zatacce je skutecne nebezpecne. O vysokych rychlostech a co zabiji nebo nezabiji mi vypravet nemusite. S tim mam dost vlastnich zkusenosti, ale vzdy jedu tak, abych videl kam jedu a to, ze pan Janda skutecne dava pri rizeni pozor, mu nezajisti takovou reakcni dobu, aby se na 20 metrech vyhnul autu, kdyz soucet rychlosti obou aut je treba 200 km/h. Prave tohle bych oznacil za tu blbost, ktera muze zabijet.

Nepřihlášený Anndy

Neviem, co sa tu tak riesi.. | 26.6.2013 17:29reagovat
avatar

Neviem, co sa tu tak riesi spotreba.

V zasade, ak porovnavam viac aut - na to mi staci vediet tabulkove spotreby. Sice su nepravdive, nizke, avsak testovane za rovnakych okolnosti. Ale rozdiely su jasne. Cize ak jedno spotrebuje viac o 1l, tak to zhruba bude aj v praxi o liter viac ako to druhe.

A v zasade ak clovek riesi spotrebu, nepotrebuje testy na tomto serveri citat :D

Nepřihlášený riderhenry

Na test jsem se hodne tesi.. | 7.7.2013 23:11reagovat
avatar

Na test jsem se hodne tesil a musim rict, ze jsem dost prekvapeny. Sam jsem jel se silnejsim benzinem (sedan) v automatu (bohuzel). Automat mi prisel OK, ani nenadchnul, ani neurazil. Nicmene naprosto mi kazil dojem z pocitu kontroly nad autem. Samozrejme volant nema zpetnou vazbu jako v MX-5 a je dost lehky, ale ze bych se netrefil do zatacky, to se rict rozhodne neda! Spis lepsi prumer v dnesni dobe. Preposilovane brzdy? Opet, mohlo by to byt lepsi, ale ze by to bylo na nejakou velkou kritiku? Odhlucneni OK, na to si stezuji snad vsude (mne to az tak nezajima, tak jsem si toho nevsimal). Je mozne, ze podvozek se u ruznych verzi hodne lisi, ale u mnou testovaneho kousku rozhodne nebyl mekky, naopak jsem si rikal, ze by to mohl byt pro typickeho ceskeho zakaznika problem, protoze i kdyz se neobjevovaly zadne neprijemne razy, clovek o nerovnostech proste vedel. Sam bych ho charakterizoval jako sportovne tuhy (opet v ramci kategorie) a predevsim velice dobre vyvazeny, co se rozumneho kompromisu kvalita jizdy/obratnost/stabilita tyce. Hodne me prekvapila kritika ergonomie japonskych aut. Zrovna Mazda je v tomhle na spici, uz kdyz jsem v Mazde 6 sedel na autosalonu, padla mi perfektne a mel jsem chut se svezt. Takovy pocit v Octavii proste nemam. Ale muze to byt subjektivni. A u Mazdy je tohle pravidlo, nemluvim jen o MX-5/RX-8. Taky mi chybi zminka o vybornych sedackach, ktere nemaji z hlediska fungovani chybu. Snad jestli nebyl tedy problem v testovane verzi. Ja doufam, ze ano, protoze Mazde obecne fandim. Zda se mi, ze jde trochu proti proudu, ktery je momentalne dost iracionalni.

Nepřihlášený DaliborK

Test jsem si pozorně přeče.. | 7.8.2013 13:47reagovat
avatar

Test jsem si pozorně přečetl a tak nějak zkusím reagovat. Testované auto vlastním a mám s nim najeto cca 10000 km. Jsem obyčejný řidič, ročně najezdím 30 tisíc a auty jezdím 30 let. Tuto Mazdu vlastním 3 měsíce, předtím jsem jezdil hlavně v Oplech a Škodovkách.

Pár poznámek:

1. Spotřeba-čekal jsem menší, můj průměr činí 6,4l, když jsem byl na dovolené v Itálii, tak při plně naloženém autě, 4 dospělí, byla spotřeba 6,8. Když auto více proženu po dálnici, tak je spotřeba 7,5.

2. Motor, řekl bych hodně dobrý, ale souhlasím, že to žádný divočák není. Zátah od spodních otáček je výborný a spojení s automatem mi vyhovuje. Většinou jsem před tím řídil auta s manuálem ale tady mě příjemně překvapilo, jak jsem si rychle zvykl, že už nemusím používat kvedlačku.

3. Podvozek. Lepší auto v této třídě jsem ještě neřídil, ale to nemusí nic znamenat, nezkoušel jsem ani poslední verzi Passatu ani Mondea. Na rozdil od recenzenta si myslím, že by podvozek určitě snesl mnohem výkonnější motor.

4. Ergonomie. Vadí mi veliká vnější zrcátka, výhled ze šikma je tím pádem omezený. Chtělo by to lepší rádio.

5. Design. Proč Mazda? Jednoduše, protože je pěkná. Přiznám se, že, když si kupuju auto, tak se mi musí líbit. Když jsem se rozhodoval, jaké nové auto si koupit, tak jsem si vybíral z Passatu, Mondea a Insignie. Hlava nabádala si koupit Passata, ale ten jeho design se mi jednoduše nelíbí a nepřesvědčily mě ani všechny argumenty, jak je nadčasový. Mondeo se mi zdá takové přerostlé, obtloustlé, takže byla ještě volba Insignie, ale říkal jsem si, že už jsem si Oplu užil dost.

Závěrem chci podotknout, že jsem s tímto autem spokojený, myslím, že i cena, při takové výbavě je rozumná.

Nepřihlášený boris

Od začátku roku jsem si pře.. | 12.8.2013 20:35reagovat
avatar

Od začátku roku jsem si přečetl spoustu recenzi na novou Mazdu 6.Zakoupil jsem i několik moto časopisů,které zmíněné auto testovaly.Tyto testy se prakticky shodovaly, přesné řízení se zpětnou vazbou, dobrý automat(někteří redaktoři přirovnávali k BMW),výborné motory ,atd.

Pan Janda to vidí ve svém testu úplně jinak.

Před 2 měsíci jsem měl možnost Mazdu 6 testnout osobně Kombi 2,2d 150k automat.

Jízdní vlastnosti výborné, spotřebu hodnotit nemůžu najeto pouze 150km.Jediné z čeho jsem zklamán tak je interiér, připadá mi trošku zastaralý.

Nakonec jsem se pro ní rozhodl, prodal jsem C4 Piccaso(moje rodinné auto) a objednal Mazdu 2,2 175k manual. Teď musím vydržet 3 měsíce s Meganem Coupe RS, protože dodací lhůta Mazdy 4-5 měsíců.

Jinak dnes vyšla nova recenze na tento vůz Meziplyn(stream), tak můžete porovnávat s testem p. Jandy..

Nepřihlášený Pavel

Pane Jando, asi jsme každý.. | 18.8.2013 14:00reagovat
avatar

Pane Jando, asi jsme každý seděli v jiném voze... S Mazdou 6 se silnějším mototem 2.2 a manuálem jsem se svezl jen krátce, ale jízní vlastnosti mi připadaly výborné, stejně jako mým dvěma kolegům. Mám najeto okolo 750t a posledních 6 let jsem jezdil se Subaru Legacy, tak si myslím, že mám s čím srovnávat...

Nepřihlášený Tomik

Reakce na: No, zajímavé a nezajímavé... | 9.10.2013 21:48reagovat
avatar

sedlaci cesky :D to auto je uzastne vyvazene, mam ho dva mesiace a nechapem o com tu tocite....Si ho najskor vyskusajte a potom tu o niecom piste...

Nepřihlášený Martin

Doporučuji automat od Mazd.. | 9.10.2013 22:39reagovat
avatar

Doporučuji automat od Mazdy osobně a důkladně zkusit a nastudovat. Jejich průnik mezi dvojspojkovým a obyčejným = dva systémy v jednom je dobrý v každodenním provoze. Uvidíme co spolehlivost, ale každodennost je lepší než já a manual. Máme v rodině 5tku s automatem a dvě 6tky s manuálem a CX7 diesel s manualem. První jsem ten automat odsoudil, že rychlost nezapadne rychle a tvrdě, ALE po čase jsem tomu přišel na chuť. 6ti kvalt a hlavně ten diesel (400Nm) je třeba řadit často nebo o 2,3 či 4 stupně. To dvojspojka stejně neumí a pak kope se spožděním (při jízdě Koncernem). Dvojspojka prostě potřebuje předvidatelné chování. Oproti tomu tento hybrid od Mazdy zvládné cokoliv stejně. Nechá vždy otáčky utéct do spravného rozsahu a pak to zamkne bez kopnuti. Naprvní pocit má tedy člověk pocit, že samotné zařazení trvá déle a je s prokluzem, ale srovnaní s tím, že při manuálu stejně musím dát meziplyn nebo v horším případě leštit spojku, udělá tento hybridní automat tu práci za Vás a rychleji. Kdyby se počítala nejen rychlost přeřazení, ale i rychlost, než jsem zpět na dobrých otáčkách, tak je tento hybridní automat rychlejší. A to právě člověk vnímá při každodenním provozu. Automat vnímám, vím o něm a příjde mi pomalý, ALE výsledek je rychlejší a velmi plynulý a luxusní. V kombinaci se silným dieselem nebo silnějšími benzíny je výsledek famózní, protože když za zatáčkou (nebo jinak nečekaně) zašlapnu plyn do podlahy, tak hybridní automat přesně zacvakne správnou rychlost a ještě upraví otáčky a pak postupně pustí výkon na kola, výsledek je velmi, velmi ostré vyjetí s plným výkonem na správnou rychlost. Otáčkyse při plynu na podlaze drží nahoře. Na druhou stranu se bez zašlapávání plynu do podlahy nekoná žádné skákání tam a zpět, automat vklidu drží rychlost. Je to ten nejlepší automat co jsem kdy řídil. Postupně jsem se rozhodl, že má nová 6tka bude s automatem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Pane Jando jaké máte auto.. | 28.11.2013 19:02reagovat
avatar

Pane Jando jaké máte auto doma ??? Absolutně tendenční recenze v neprospěch vozu....asi jediná co jsem v tomto duchu našel. Nicméně...mám ji objednanou

Nepřihlášený Pavel

Novo Mazdu 6 jsem teď proj.. | 9.1.2014 13:46reagovat
avatar

Novo Mazdu 6 jsem teď projel v sedanu (benzín) a to stím hlukem je nesmysl. Jezdím firemní Oktávii poslední generace (cca 10tkm) a ten hluk zvenku je stejný! Rozdíl je v tom, že motor u Mazdy je o tolik tižší, že nepřehlušuje ostatní zvuky. Ve Škodě mi po pár metrech zalehne v úších, zvyknu si na ten hluk, dám si rádio vic nahlas nebo když mluvím tak hlasitě. Oproti tomu v Mazdě 6 mám rádio potichu, můžu šeptat a jen holt, když najedu na hlučný povrch, tak slyším gumy. Když jsem v druhem pokusu v Octavii vyřadil, tak po chvíli vnímam z venku stejné zvuky - jen nesmí být motor pod zatížením :-/ A to ani nemluvím o tom, že to těsnění na nových Škodách je strašně hnusné, tlustá hnusná guma jak na tanku.

Nepřihlášený Karel

když si skoro závodník vez.. | 12.1.2014 11:37reagovat
avatar

když si skoro závodník vezme na test naftového kombíka s automatem, a nejvíc auto shodí za to, jak se mu s ním špatně jezdí na limitu, tak to nejvíc vypovídá o recenzentovi. Nehledě k tomu, že ve všech testech co jsem o mazdě 6 četl, je nejvíc vychvalovaná za skvěle "sportovní" jízdu.Těch testů bylo nejmíň 10.Všichni chválí. Janda se rozplívá nad jízdou Rapida, Oktávky. Mazda jezdí hrozně.

Nepřihlášený Darkracer

Mám Mazdu 6, 2.2 diesel ,.. | 20.1.2014 21:52reagovat
avatar

Mám Mazdu 6, 2.2 diesel , revolution 170k, 420Nm, automat, kombi....Vůz jsem koupil uplne nový v prosinci, momentalne mám najeto 4000km. Testu jsem si pred koupi precetl nekolik a toto je nejkritictejsi z nich. Proto na neho hodlam reagovat. Zejmena proto, že jako běžný uživatel, s hobby zájmem o civilní auta, mám zcela jiné zkušenosti. Takze ma rekace: 1)auto urcite neni uplne mekke konfortni, naopak oproti koncernu z něj mám pocit sportovniho naledi, kdy presne vim co mam pod koly 2)automat i když je trochu gumovejsi (a trosku pomalji na manulani raz.), je plne srovnatelny s DSG. Nijak me to neirituje 3) řízení nedokážu nějak srovnat, ale připadá mi vcelku OK 4)motor je pila jako blazen 5) s autem si lze urcite uzit trochu te legrace A co me jako beznemu uzivately nejvic vadi? 1) Bederni operka neni vyskove polohovatelna (blbost, ale zasadni) 2)Palubni system by si zaslouzil nec lepsiho (v tom je koncern o hodne dal) 3) auto je opravdu o dost tvrdsi nez konkurence, coz se na 300 km D1 dost pozna 4) i po 4000t km se nemuzu dostat na slibovanou spotrebu a stale litam nekde mezi 6,5-8 litry. Pokud by jste nekdo chteli jakykoliv blizsi koment. Rad zodpovim dotay ;)

Nepřihlášený Marian

@Darkracer ... musim len s.. | 27.2.2014 19:52reagovat
avatar

@Darkracer ... musim len suhlasit ... kupil som 2.2D High Automat Revolution Navi ... jedine co ma trapit je to, ze ked si ludia precitaju podobnu recenziu tak to auto odpisu za cca 60 sekund, pritom je to strasne nefer ... neviem co presne myslite pod pojmov "uklouzanej automat" ... ani to nemam odkial vediet, toto je moj prvy automat ... netreba pritom zabudat nato ze podstatna je aj cena ... samozrejme, ze BMW 5 2013 vo vas nevyvolava pocit "shoji" ale v tej vybave a cene v akej to ponuka Mazda je to viac nez OK si myslim ... dalsia vec co ma trosku otravuje je, ze pri kazdom novom starte sa playlist z USB resetne a zacina uplne od zaciatku ... myslim vsak, ze japonsky engineering uz pripravuje update a pri dalsej serviske mi pani updatnu aj firmware ... na prvej zakrute vsak na toto vsetko uplne zabudnem ... ako mozno som "amatersky" sofer co nevie co je to "uklouzany automat" ... a doteraz som jazdil len same shity ale za 35 000 Euro by som asi sotva kupil lepsie auto.

Nepřihlášený DDT

jak tak koukám, japanofilo.. | 21.3.2014 09:32reagovat
avatar

jak tak koukám, japanofilové jsou nebezpečná skupina...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený david

usmevna recenze od nekoho.. | 8.5.2014 18:18reagovat
avatar

usmevna recenze od nekoho kdo chvali fakticky kazde auto z VW :-)

Nepřihlášený Marek

Ja som si prave objednal M.. | 5.8.2014 12:03reagovat
avatar

Ja som si prave objednal M6 wagon 2.5 revolution so strenym oknom za 31.000 ( najazdene 190 km ).

Interier M6 je dost o nicom. Ked som si sadol do napr noveho golfa, to je fakt nadhera, krasne prepracovane. Ale ked som si golf chcel vybavit ako mazdu tak bolo vymalovane. Naviac M6 nema turbo ale ma skvelu spotrebu ( co netrdim ze je vyhoda ked jazdis v meste, je to o preferenciach ). Radsej si zoberiem nazor Pepu z Autosalonu na prime ako od pana PJ :) bez urazky...

Povodne som chcel kupit 2-3 rocny 5 bavorak, ale jazdi ich tu mrte a ked tu mam 5 rocnu zaruku a 10 rocnu assistencnu sluzbu je to tiez velke plus.

Co sa tyka automatu, tak s benzinom 2.5 radi vyborne - ak toto niekto vycita M6 tak ozaj nie je kompletny alebo mal pokazene auto :) ( diesel som netestoval )

Nepřihlášený Pavel

Mě ten test přijde velmi k.. | 12.8.2014 09:44reagovat
avatar

Mě ten test přijde velmi kritický.Nevím jestli má autor radši BMW nebo Audi .Ale všude jinde si auto chválí. Co se týče designu tak to je každého věc ale mě se to líbí a myslím, že než si koupit nějakou blbou škodovku nebo pasata (nuda,šeď) tak byl šel do neokoukané mazdy. Jízdní vlastnosti komentovat nemohu protože jsem s tím nejel.

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: Doporučuji automat od Mazd.. | 12.8.2014 09:48reagovat
avatar

Já si taky nemyslím, že by ten automat byl až tak otřesný...

Nepřihlášený Martin

Reakce na: jak tak koukám, japanofilo.. | 20.10.2014 23:46reagovat
avatar

Chudáčku malý :)

Nepřihlášený Johnny

Vy jste to nepochopili, Ja.. | 22.1.2015 18:29reagovat
avatar

Vy jste to nepochopili, Jandovi se to auto tak líbilo, že si ho chtěl koupit, tak ho v recenzi strhal, aby si ho koupilo co nejmíň lidí a on nepotkával na každém rohu stejné auto, jako má on :D

Teď vážně, s M6 2,0 benzín manuál jsem jel a musím potvrdit, co říkají ostatní, řízení, řazení a brzdy se mi moc líbily. A to dokonce tak, že jsem si to auto objednal. Dostanu už verzi po faceliftu, která má být lépe odhlučněná a podle fotek má i o dost lepší interiér.

Nepřihlášený mafos

Kdy bude na trhu Mazda 6 v.. | 26.3.2015 09:33reagovat
avatar

Kdy bude na trhu Mazda 6 ve verzi 4x4?

Nepřihlášený Hajzlík

Hezký test, ovšem hlavní s.. | 26.3.2015 12:54reagovat
avatar

Hezký test, ovšem hlavní slabinu auta autor logicky nemohl zaznamenat. Po pár desítkách tisíc najetých km se začíná ukazovat, že Sky-D je průšvih století a zadírající se vačky se objevují prakticky na všech motorech.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dalibor

Reakce na: Hezký test, ovšem hlavní s.. | 26.3.2015 23:30reagovat
avatar

Jo ten diesel Mazda pěkně podělala, sejří se jak na běžícím pásu a opravy stojí majlant.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jan Krostal

pan Janda si z Vas dela pr.. | 22.6.2015 22:08reagovat
avatar

pan Janda si z Vas dela prdel, copak Vam to nedoslo?

Nepřihlášený Lada

Reakce na: Jo ten diesel Mazda pěkně.. | 27.9.2015 09:34reagovat
avatar

Jsem tesně před koupí ojeté Mazdy 6 2,2D r.2013, najeto 140 000 km. Prosím o potvrzení výše uvedených problémů zadírajících vaček od dalších majitelů, je to zásadní informace. Pochybuji, že když zavolám do servisu, tento problém přiznají. Mně majitel tvrdil, že má dvě ve firmě a absolutně bez problémů. Druhá má najeto 170 000 km. Předem děkuji moc za Vaše zkušenosti a kolik taková oprava stojí?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lada

Reakce na: Jsem tesně před koupí ojet.. | 27.9.2015 17:26reagovat
avatar

Tak uz mam Vase poznatky overeny i od servisu a moc za ne dekuji. Tezko se tomu da uverit, ale bohuzel si nedokazali pohlidat kvalitu subdodavky a pak presne jak pise Dalibor. Jsem Mazdak a vubec me to netesi, neni to vsak poprve. U 626 zdvihtka ventilu, nova 6 rezava kastle. Asi by mel clovek kupovat auto az po 3 letech vyoby, kdy se vsechno vychyta. Jsem zklamany.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lada

Reakce na: Tak uz mam Vase poznatky o.. | 24.10.2015 14:24reagovat
avatar

Oprava vysla na 140 000 Kc, vymena vackoveho hridele, turba a pumpy, atd.....To je supa, s koupi ojeteho auta a takovou opravou jste na cene noveho auta v zaruce.

Nepřihlášený Michal Vavroš

Reakce na: už som prečítal veľké množs.. | 2.9.2016 18:03reagovat
avatar

Mám stejný názor a dojem.

Nepřihlášený Martin

Reakce na: Ak nechapes pojem papierov.. | 25.12.2019 18:55reagovat
avatar

Jo já mám tento web taky rád a pan Janda je profik který vždy napíše co je na autě v pořádku a co ne osobně mám mazdu 6 gh 2.0 benzín mám to auto moc rád a trochu mě tento test mrzi ale když si vzpomenu jak zde pan Janda sepsul focuse 3gen a to má pan Janda fordy dost rád tak si takových lidí a jejich testů dost vážím jen tak dál a hodně štěstí panu Jandovi.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif