Test Škoda Rapid 1,6 TDI: přesně podle síťového grafu

 | 60 příspěvků | 11.7.2012 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený asdf

Ty plasty, to je tragédie... | 11.7.2012 19:52reagovat
avatar

Ty plasty, to je tragédie. To nemůžou myslet vážně.

Zvenku se mi to opravdu líbí. Velikost vnitřího prostoru pro řidiče potěšila.

Jinak jsem zvědav na cenu, kdyby to bylo okolo 300 tisíc tak je to super volba :) Uvidíme.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Embed

Reakce na: Ty plasty, to je tragédie... | 11.7.2012 19:57reagovat
avatar

300 tisíc za 1,6 TDI, to by fakt bylo fajn :-) Ale za 300 bude tak HTP a to bych si asi líp vybral jinde. Uvidíme.

Každopádně pěkný test, je dobrý, že se někdo i na novou škodovku dokáže podívat bez růžových brýlí.

Nepřihlášený Herb H.

No, je to vážně pěkný. Odf.. | 11.7.2012 20:01reagovat
avatar

No, je to vážně pěkný. Odfláklý interiér jsem ale nepochopil, ty detailní záběry na plasty novýho (!) auta jsou dost tristní. Na tom se snad moc ušetřit nedalo. Zbytek vlastností je asi v normě, tak jak to je bych to do 400 tisíc vzal.

Nepřihlášený Jeronimo

Recenze budgetoveho auta b.. | 11.7.2012 20:04reagovat
avatar

Recenze budgetoveho auta bez znalosti ceny? To je fakt nestastny. Soucitim s autorem, v nekterych pasazich je citit, jak obtizny je to pak hodnotit. Ale myslim, ze je to zvladnuty se cti, lepsi clanek o Rapidu jsem zatim necetl. Aspon to neni dalsi stupidni chvalozpev.

Jinak se mi to libi, tatovi bych to koupil. Ten odhad ceny asi okej, nejakych 275t za 1.2 TSI 63kW by bylo prijatelny.

Nepřihlášený KK

Podle mě je to auto špatný.. | 11.7.2012 20:18reagovat
avatar

Podle mě je to auto špatný nápad. Mezi Fabií a Octavií je moc malý prostor a aby se tam něco nacpalo, musí to být takhle vyumělkované a místy ošizené. Ono se to prodávat bude, ale myslím, že to většinu zákazníků vezme Fabii a Octavii, nebude to lákat nové. Cítím to nakonec i z testu, i když to v něm přímo nezaznívá. Podle mě by se měli soustředit na tradiční segmenty a dělat ty "perfektní auta" a ne zkoušet podonbné experimenty. Nakonec jim to přece musí škodit, viz ty plasty vynucené cenou apod.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Thaur77

Podle mě super auto. Pěkný,.. | 11.7.2012 20:19reagovat
avatar

Podle mě super auto. Pěkný, prostorný, jízdní vlastnosti se mi z popisu líbí. Pokud nepřepísknou cenu, jdu pro něj.

Nepřihlášený asdf

Jinak tedy zrovna zde by s.. | 11.7.2012 20:22reagovat
avatar

Jinak tedy zrovna zde by se hodilo auto hodit na brzdu.

Zobrazit reakce..

Dušan Š. (madciapka)

Reakce na: Jinak tedy zrovna zde by s.. | 11.7.2012 20:27reagovat
avatar

Stacilo by myslim zmerat akceleraciu 0-100, aby sa teorie okolo vykonu dali potvrdit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený RoVi

Reakce na: Stacilo by myslim zmerat a.. | 11.7.2012 20:34reagovat
avatar

Myslím, ze tvrzení zkušeného receznenta beroucí v potaz akceleraci v celém spektru dosažitelných rychlostí má mnohem větší cenu. 0-100, tam spousta koní projeví klidně pár desetinama, navíc na to musíš mít techniku a známé prostředí, aby to mělo smysl. Pokud jsem pochopil, tohle byl relativně krátký test někde na Slovensku, takže to pak jde těžko...

Nepřihlášený xpert

auto dobry, test napsany p.. | 11.7.2012 20:36reagovat
avatar

auto dobry, test napsany pekne s odstupem, zadna onanie. chci ale znat tu cenu, bez toho to ztraci smysl. rozptyl 250-400 bych bral jako rozumnej.

Nepřihlášený Petr

Tak teď už by mě pouze zaj.. | 11.7.2012 20:42reagovat
avatar

Tak teď už by mě pouze zajímalo, na které zákazníky Rapid míří? Na ty lidi, co si kdysi koupili Fabii Sedan? Tak mi to přijde.

Nechápu honbu za co největším kufrem (i když i rodiny s fabii hatchback na dovolené u moře jsem viděl), ale honbu za co nejvíce místa vítám všemi deseti - pro škodovku jedině dobře, že se snaží dodat opravdu auta s prostorem.

Nicméně u každého testu škodovky je mi vnucováno přímo ze škodovky, že jsem jakýsi chalupář, co stěhuje chalupu každý týden. A to se mi nelíbí. Tuhle auru by si už mohli odpustit.

Ještě mě napadá, že jsem zvědavý s čím vyrukuje nová octavia! Vidím to na stejnou věc jako rapid. Zvenčí krásnej, vevnitř holobyt.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený GVer

Reakce na: Tak teď už by mě pouze zaj.. | 11.7.2012 20:54reagovat
avatar

Myslím, že pjanda je ten poslední, kdo by ti vnucoval něco v souvislosti s kufrem :-) Jinak já naopak čekám, že Oktávka zamíří výš! Teď by se s Rapidem zbytečně kryla.

Nepřihlášený TyGR

Jedna technická: Šestku vás.. | 11.7.2012 21:02reagovat
avatar

Jedna technická: Šestku vás zařadit nenechá, protože ji nemá :-)

Nepřihlášený 007

-předražený,lacině vyhlíže.. | 11.7.2012 21:25reagovat
avatar

-předražený,lacině vyhlížející kepl

-nechápu trotla co by za to dal i 400 000

Nepřihlášený cuber

maska povedená, zepředu vy.. | 11.7.2012 22:01reagovat
avatar

maska povedená, zepředu vypadá opravdu dobře, zbytek auta je fádní nuda... tu kufrovou obsesi taky nechápu, lepší totiž litry vzduchu navíc v kabině než v prostoru kde člověk leze maximálně jednou za týden..

Nepřihlášený Auto1

Skvělý test,věcný s nadhle.. | 11.7.2012 22:39reagovat
avatar

Skvělý test,věcný s nadhledem,bez zaujetí,perfektní práce. Kdybych chtěl kritizovat,tak autora popíchnu argumentem,že nenastínil a nezaspekuloval na téma cena. Uvádí se,že Toledo bude od 360.000czk TDI+Klima lze dle ceníků Octavie vypočítat a odhadnout. Nejsem zcela v obraze ale bude to přes 400 a top výbavy přes 500. Nebude to Německý Logan a dokonced ani Fluence. Bude to pouze Lepší Fabie a horší Octavie,třída mezi těmito vozy,jak parametry,tak cenou. Časem jistě půjde cena dolů ale u novinky nebude nízká... Pokud někdo chce jezdit 1.6TDI v Liftbacku,tak bude muset zaplatit balík,nebo odchod,to je už politika VW celá desetiletí. Kdo chce korejce,oply,fordy,francouze,odchod.¨ Je to zklamání? Ne,je to tradice a rád se necháp příjemně překvapit,ale nejsem v oblasti cen optimistou. To by pak VW neprodal Polo že...

Nepřihlášený Lukin

Dostal mě ten klacek podpír.. | 11.7.2012 23:01reagovat
avatar

Dostal mě ten klacek podpírající kapotu, čekal jsem písty.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený papy

Reakce na: Dostal mě ten klacek podpír.. | 11.7.2012 23:37reagovat
avatar

piesty na kapote su totalna blbosť.

jednak je to zbytočný náklad, kedže do motoru sa chodí tak raz za 3 mesiace a nevidím dôvod, prečo by si si nemohol podoprieť drôtikom a po druhé ten piest po rokoch už nefuguje ako má a je s tým zbytočná oštara.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Čičo

Piest stojí 5 korún takže.. | 11.7.2012 23:53reagovat
avatar

Piest stojí 5 korún takže na celkovú cenu jedného auta to nemá žiaden vplyv, pri celkovom počte vyrobených áut už je to pre výrobcu zaujímavé číslo takže to pri Rapide (aj vzhľadom na šetrenie inde) chápem, pri Octavii mi ale zostáva rozum stáť...

Pre mňa osobne je to dobrá vec, sám som paličku vyhodil a dal namiesto nej piest...

Nepřihlášený Jan Gutbayer

Pavle, opravdu perfektně n.. | 12.7.2012 00:19reagovat
avatar

Pavle, opravdu perfektně napsaný test. Je velmi úlevné číst něco napsané právě takto a zrovna o nové 120. On mi totiž Rapid Š 120 blahé paměti svou atmosférou hrozně připomíná, možná i proto ho mám ani nevím proč "rád", ačkoliv bych si ho nikdy nekoupil. Auta, která jsou dělaná na budget pro skulinu na trhu a ne aby se udělalo nejlepší auto, jaké v dané třídě jde, bytostně nesnáším. Ty plasty v interiéru jsou tragické, dovedu si představit fleetová auta se 150 000 km a budou to vevnitř hrozný pelechy.

Jinak s modrou perfektní volba, sluší mu to, zvenku se mi opravdu líbí (a to je dobře, protože to je také směr, ze kterého ho výhradně uvidím)

Ad písty haubny. Člověk tam leze poměrně často, minimálně ty ostřikovače dolít, a to je tak 1x za měsíc. U Rapidu mi klacek nevadí, ale na mojí Astře je to asi jediná drobnost, která značně sráží důstojnost vozu. Na všech autech jsem zatím píst měl a tohle je prostě takové... promiňte mi to slovo... sociální řešení.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Pavle, opravdu perfektně n.. | 12.7.2012 02:32reagovat
avatar

No klacek má i Octavie, tak nevím, v čem je u Rapidu problém ...

Nepřihlášený Auto1

Písty byly symbolem vyspěl.. | 12.7.2012 07:42reagovat
avatar

Písty byly symbolem vyspělosti před deseti lety,měl je i Peugeot 106 v základní holátkové verzi,od té doby je opět přestalo používat snad půlka dnešní produkce.

Neví někdo jistě,zda je Toledo i Rapid v pozinku?

Ty plasty,to je prkotina za pár stovek opravitelná,a kdo máte chuť,přes google si najdete čalouníky a čalouník Vám to levně začalouní třeba do perforované červené kůže,maličkost :)

A ještě dodám hele combi: http://www.autopruvodce.cz/img/galery/automobily-skoda-rapid -kresba_1.jpg

No a co myslíte,bude i Toledo/Rapid Hatchback? http://www.auto.cz/skoda-mission-l-61383/foto?uid=4d6c98a3df 93a&galerie=GH_4d6c98a66a270

Nepřihlášený Auto1

Respektive Leon... | 12.7.2012 07:43reagovat
avatar

Respektive Leon...

Nepřihlášený Honza42

Jo, koupit, přečalounit..... | 12.7.2012 08:07reagovat
avatar

Jo, koupit, přečalounit........V tom případě perfektní pro Čechy. Jsou na DODO zvyklí a milují to.

Nepřihlášený Lukin

Reakce na: piesty na kapote su totaln.. | 12.7.2012 08:33reagovat
avatar

Mám 13 let staré auto a písty bez problému fungují.

Jak už tady psal Jan Gutbayer jde o Důstojnost vozu.

Automobilky vám dají klimu, šíbr, navigaci, kůži, elektriku aj do otvírání kufru, pak jdete dolít vodu a lovíte klacek pod kapotou. No nevím nevím....

Pokud někdo bude narážet na cenu vozu, podle Auto1 už měl písty Peuget 106 a to taky bylo cenově dostupné auto.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ad

Reakce na: Mám 13 let staré auto a pís.. | 12.7.2012 09:18reagovat
avatar

tak důstojnost daleko více ponižuje to otvíraní nadrže na klíček jak u favorita.

mouton rothschild

Tento test je zatial zdale.. | 12.7.2012 09:32reagovat
avatar

Tento test je zatial zdaleka najlepsi, aky som o Rapide cital. Vecny a triezvy pohlad. Skoda, ze autor nevyskusal prekontrolovat vykon motora v nejakom zariadeni na to urcenom, mozno by sme sa dozvedeli, ze mal naozaj viac ako 77 kW. O praktikach automobiliek v tomto smere sa uz toho dost popisalo, hlavne o VW. Pokial ide o cenu, myslim, ze bude taka, ako je u Skody zvykom: v CZ a SK, kde ju narod miluje, bude pomerne vysoka, lebo sa najde dost ludi, ktori si to kupia. V zapadnej Europe bude nizsia, tam sa Skoda povazuje za lowcost, nie za najlepsie auto na svete.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Insider

Ten interiér je fakt grote.. | 12.7.2012 10:05reagovat
avatar

Ten interiér je fakt groteskní - jak Hyundai v roce 1990... A že by tu někteří zoufalci za tohle srandaauto dali i 400 tisíc? Tak tomu říkám síla image značky... :-)

Nepřihlášený Snowman000

Az teraz som si vsimol, ze.. | 12.7.2012 12:14reagovat
avatar

Az teraz som si vsimol, ze tento vytvor Schade-auto, ktory patri do "vyšší-nižší skorokompaktní minitřídy" je velky ako moja E46...

4471 x 1739 x 1415 vs. 4483 x 1706 x 1461

vyznamnejsi rozdiel je az pri rozvore 2725 vs. 2602...

Kam ten svet speje...onedlho budem mat zo svojho auta konkurenta pre Smarta...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mino

Snowman000: Mám to stejně.. | 12.7.2012 13:45reagovat
avatar

Snowman000: Mám to stejně :-D Taky vlastním auto stření třídy (P11) a rozměry 4430x1715x1410mm a rozvor 2600mm jsou až na šířku také vždy menší. Je to šílené, jak se to natahuje.

Nepřihlášený Drulík

Reakce na: Podle mě je to auto špatný.. | 12.7.2012 15:04reagovat
avatar

Nikdo ti ho ovšem nenutí

Nepřihlášený Drulík

Reakce na: Az teraz som si vsimol, ze.. | 12.7.2012 15:06reagovat
avatar

A proč jezdíš ve veteránu. Kup si něco nového :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Drulík

Reakce na: Tento test je zatial zdale.. | 12.7.2012 15:07reagovat
avatar

To je také úsměvný příspěvek.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený d1.8t

Snow: A když se zamyslíš n.. | 12.7.2012 15:34reagovat
avatar

Snow: A když se zamyslíš nad koncepcí, tak zjistíš , že vyrobili podruhý O I. Ovšem bez jejího největšího problému. Místa.

stewiegriffin

Tak jsem zvědav na novou O.. | 12.7.2012 15:35reagovat
avatar

Tak jsem zvědav na novou Octávku. Designově se bude dost lišit od Rapidu.

Nepřihlášený Ace

Auto je to pěkný, v porovn.. | 12.7.2012 19:14reagovat
avatar

Auto je to pěkný, v porovnání s kentusáckou Fabií 2, ze které zvracím kdykoliv tu popelnici na silnici vidím, přímo krásný.

Ale jak už tu několikrát zaznělo, o konečném verdiktu rozhodne hlavně cena. Pokud bude s 1.6tdi za 300, bude to slušnej kauf. Pokud bude za 400, pak si ji koupí jen úplně vylízaná trubka, když výrazně hezčí (a řekl bych i kvalitnější ve všech ohledech) Cruze se 120kW motorem stojí 391.

Ale určitě bude mít úspěch, čechům obecně předražený ceny škodovek nějak moc nevadí.

Zobrazit reakce..

mouton rothschild

Reakce na: To je také úsměvný příspěv.. | 13.7.2012 09:36reagovat
avatar

Mas aj nieco k veci, ci len kritizujes?

Nepřihlášený Kolacik

Z celeho testu citit silnu.. | 13.7.2012 11:39reagovat
avatar

Z celeho testu citit silnu snahu redaktora nezvozit to auto pod zem.

Inak sa tolkokrat opakovane ospravedlnenia typu: "Já to nekritizuji, pouze to konstatuji. " nedaju ani vysvetlit.

A ze dakto da dobrovolne 400tis. za toto? :-D

Ste sa snad zblaznili?? :-D

Nepřihlášený renaultak

Hnus, hnus, hnus skoda pen.. | 13.7.2012 12:59reagovat
avatar

Hnus, hnus, hnus skoda penez za auto skoda.

Snaha wv pomalu,ale jiste zhorsit kvalitu skody.

Ja mam Renault Grandtour a to je za 260000 v zakladu o tridu kvality mnohem vys, jak interier, tak exterier. A 260, tu ten kepl od wv stat nebude.

Jak rikam skoda penez....

Nepřihlášený Jirka

Škaredé... škoda, že Rapid.. | 13.7.2012 15:06reagovat
avatar

Škaredé... škoda, že Rapid už není Rapidem :-/

Nepřihlášený MARTYSEK

Skutocne zatial najlepsi a.. | 13.7.2012 20:29reagovat
avatar

Skutocne zatial najlepsi a najobjektivnejsi test, ostatni pisu same superlativi a snzi sa nevidiet jasne lacnosti a nedostatky. Proste v premiovom dizajne zabaleny lowcost. Cenou mozu prerazit iba ak bude na urovni fabie, ak bude niekde medzi F a O tak su mimo misu najma pre ten vykuchany interier. Najhorsie je ze za luxus .. si ani nebude mozne priplatit, sedala s nastavovanim ako v poslednej korejskej dodavke spred 10 rokov, neokrytovane konstrukcie pojzdu sedadla, plastove vyplne dveri, ktore su z neodolneho plastu .. ... tragedia . hlavne ze je rucka a radicka s volantom v kozi ... tie by som ozelel vymenou za tie popisane nedorobky .... .. Ale co to je typicka škoda .. dorob si sam doma .... to je v 2012 v europe dost zvlastna taktika ...

Nepřihlášený Lukin

Reakce na: A proč jezdíš ve veteránu... | 14.7.2012 20:59reagovat
avatar

Mět E46 tak nad novým autem ani neuvažuju, nad jeho interierem by mohly slintat aj nové modely.

Nepřihlášený LOL

Reakce na: Tak teď už by mě pouze zaj.. | 14.7.2012 21:21reagovat
avatar

Petr: ono možná nejde o lidi, co měli Fabii Sedana, ale o lidi, kterým je Fabia už prostě malá a z nějakého (pravděpodobně finančního) důvodu nechtějí Octavii a nevadí jim levné provedení "malé oktávky". Jak existují lidé, kteří preferují malá, ale totálně vybavená auta za relativně vysoké ceny, tak existují lidé, kteří chtějí velký "žebřiňák". BTW Sedana jsem kdysi vlastnil, z tehdejších Fabií to (pro mě) byla nejpohlednější verze a koupil jsem ho opravdu jen kvůli vzhledu (krátká Fabka nemá kufr ani na nákup a kombík mi připadal hrozný).

Já osobně se domnívám, že toto auto má smysl při splnění několika podmínek:

1. snížení ceny F2

2. zrušení nebo zdražení Octavie Tour

3. cena oholeného Rapidu začne na cenách okolo slušněji vybavené Fabie (230-250 tisíc)

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Auto je to pěkný, v porovn.. | 15.7.2012 23:36reagovat
avatar

Taky jsem se na Cruze 2.0 diesel díval, pak jsem ale asi týden v benzínovém Cruze jezdil a včechno dobré - jen ta ovladatelnost byla trochu slabší ...takže bych do toho asi nešel

Nepřihlášený Valdert

Nechápu redaktora. Asi nem.. | 16.7.2012 01:56reagovat
avatar

Nechápu redaktora. Asi nemá vlastní názor a fantazii, když v testu potřebuje znát cenu. Testuji snad vůz dle kvality designu, konstrukce, jízdních vlastností a emocí co vyvolává. Pokud existuje podobný konkurent, tak porovnám. Stejně jde jen o subjektivní názor zaujatého týpka. Pokud k napsání potřebujete informace od kolegů z jiných plátků tak si obratle třeba ukruťte přetočením celé hlavy. Cena pak podá případnému zájemci informaci zda je blázen, nebo naopak šetřílek, pokud dotyčný vůz koupí. Zde redaktor může pouze vyslovit svůj názor za kolik by se měl dotyčný vůz prodávat v jednotlivých variantách motorů vzhledem výsledků testu a nemusí si vykroutit krk :-) Tedy pokud je profík.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený LOL

Reakce na: Nechápu redaktora. Asi nem.. | 16.7.2012 06:56reagovat
avatar

Ale no tak! Testovat se opravdu dá jen při znalosti ceny, protože ta determinuje konkurenci testovaného výrobku (určitě nemá smysl porovnávat třeba Golf a Bentley, protože jejich ceny jsou od sebe kosmicky daleko). Kdyby stál Rapid totéž co Octavia, byl by to průšvih, pokud ale bude znatelně lacinější, je to zajímavá alternativa. Nedostatky v testu zazněly - teď záleží na ceně, zda se nad tím dá mávnout rukou, nebo odsoudit auto jako předražený nepodarek.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Auto1

Reakce na: Ty plasty, to je tragédie... | 17.7.2012 16:28reagovat
avatar

Stejné tragédie byla,co se týká plastů už i ve větších autech,třeba před 11ti lety,tehdy novinkové Mondeo.

A od té doby má takovéto plasty půlka produkce...

Nepřihlášený Valdert

Reakce na: Ale no tak! Testovat se op.. | 19.7.2012 15:52reagovat
avatar

Jestli někdo kupuje vůz pouze dle ceny, tak testy nepotřebuje. Já kupuji tak, že se podívám do šrajtofle.Vidím na nižší střední a od té chvíle mne zajímají modely technicky, esteticky plusové vyzkouším jízdně a pak se začnu bavit o ceně modelu kde mohu licitovat a ceníková cena je úplně jinde. Je to zbytečný údaj v řádech desítek procent. Pokud někdo bude koukat více na cenu, může naletět jako v případě IX20 kde zadní náprava nedává kdovíjaké potěšení a bezpečí z jízdy. Jinak fajn autíčko.Do cen vozů také posuzuji cenu servisu a služeb, jejich kvalitu.Samotná cena vozu je v globálním celku irelevantní. Důležitá je výsledná cena celého balíčku při nákupu. A proto nemohu koupit normální salám, když všichni koukají na cenu a ne na kvalitu. Buď false nebo výběrový. Porovnání Golf a Bentley je ubohé.

Nepřihlášený Malevozy.cz

Reakce na: Ty plasty, to je tragédie... | 1.8.2012 08:49reagovat
avatar

Škoda že už to tak u nových aut šidí, šetřit na kvalitě plastů a na odhlučnění by se nemělo ale lidi chtějí levná auta.

Nepřihlášený KALY

človek čaká lepšie plasty.. | 10.9.2012 17:08reagovat
avatar

človek čaká lepšie plasty ako vo Fabii, kedže auto je zaradené medzi F a O .. a výsledok, horšia kvalita ako vo Fabii v najlacnejšej verzii (tá má na dverách látku, a pod sedadlamy krycí plast ...) a čo je údesné, že v R použité plasty nie sú ani takej kvlaity ako v octavii , sú to hnusné hladké lesklé plasty napr. palubovka, ktoré sa budú neustále lesknúť v čelnom skle

Nepřihlášený Rapid

Pěkná kára, rozhodně desig.. | 15.9.2012 10:16reagovat
avatar

Pěkná kára, rozhodně designově o krok dál než starší modely. Další recenze a fotky tady : http://rapidskoda.cz/

Nepřihlášený werner

Bude to jako vždy, základ.. | 27.9.2012 19:13reagovat
avatar

Bude to jako vždy, základ relativně nízko,bude te si muset ale koupit lékárníčku,gumový koberce,místo schránky spolujezdce bude díra,přední plast bude krásně černej,pod kapotou katastrofa v podobě 1,2htp..............jen o trochu lépe vybavený vůz vás přijde na balík.Tradiční cenová politika WW.Je jasný od čeho se vyvýjí ceny škodovek,kam směřuje vývoz a jaké ceny nových aut jsou tam,ano správně,Německo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Vendik

jednička s hvězdičkou neee.. | 7.10.2012 13:11reagovat
avatar

jednička s hvězdičkou neee z (sedmý pád), opravte

Nepřihlášený simon

O víkendu jsem se na předv.. | 24.10.2012 19:00reagovat
avatar

O víkendu jsem se na předváděcí akci svezl s Rapidem, motor 1,2 TSI silnější (asi 77 Kw). Když jsem si sedl dovnitř, tak jsem měl dojem že vše uvnitř znám ze své Fabie I generace (1,4MPi) - mysím tím úchop volantu, polohu řadící páky. prostě k Fábii to má blíže než k Octávii. Jede slušně, ale není to nic co by mě dnes chytlo za srdce. Prostě jsem od tohoto auta čekal více.

Nepřihlášený gogo

Reakce na: Bude to jako vždy, základ.. | 23.2.2013 16:52reagovat
avatar

máš abst. pravdu

Nepřihlášený martin blos

Tak jsem tento týden jel v.. | 14.8.2013 19:26reagovat
avatar

Tak jsem tento týden jel v rapidu 1.6 TDI 77 kw a musím říct, že úplné zklamání. Po motorové stránce, to auto prostě v žádné situaci nejede, nedovedu si představit jet s plným autem lidí a kufrem třeba na prac. schuzku, nedejbože na dovolenou. Nejhorší ze všeho je ale ten interiér, vše z nejlevnějších tvrdých plastů, nedostatečně dimenzovaných, všude se všechno prohýbá, celé to vypadá jako nějaká špatná čínská hračka. To si opravdu raději koupím starou fabii1, 1.9 TDI, která toto auto uplně klidně přežije... FUJ.

Nepřihlášený Charlies

Ja osobne si myslim a zlob.. | 27.9.2013 22:08reagovat
avatar

Ja osobne si myslim a zlobte se na me nebo ne ze to pekne podelali... z ciste technickeho a praktickeho hlediska je to pekne a dobre auto, ale jak tomu mohli dat nazev Rapid??? Pamatuju si stareho Rapida 136L a castle byla ve stylu cupe a byl myslenej jako sportak. Mozna se mnou nesouhlasite, ale kdyz se rozkriklo ze bude novy Rapid predstavoval sem si neco co bude konkurovat treba Audi TT nebo Nissan 370Z proste nejake male sportovni kupe tak jako byl stary Rapid a misto toho tady mame dalsi prakticky vuz ktery se hodi presne mezi Fabii a Octavii... osobne sem z toho sklamany...

Nepřihlášený Jarik

Redaktor snad bere dake dr.. | 17.11.2015 18:08reagovat
avatar

Redaktor snad bere dake drogy: "Nevím, co má za posilovač řízení, ale z volantu toho cítíte mnohem více než u lecjakého nového sporťáku. " .... volant vsetkych Rapidov je tragedia, posobi ako lacny pocitacovy volant a neexistuje v nom ziadna odozva od kolies.

Je vsak mozne, ze toto je novinarsky special, kde je vsetko vymenene.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše