Test VW Passat Variant B7 2,0 TDI: univerzální voják, díl sedmý

 | 19 příspěvků | 17.3.2011 Michal Borský
Reagovat

goes

nebyt toho od pocatku zesm.. | 17.3.2011 07:29reagovat
avatar

nebyt toho od pocatku zesmesnovani a radoby vtipneho narazeni na vybrane veci, byl by to jako celek dobry test. takto je to dobry test s naprosto zbytecnou a zkysanou omackou. No holt nekdo musi byt vzdy proti vybranym vecem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jeff

Reakce na: nebyt toho od pocatku zesm.. | 17.3.2011 07:55reagovat
avatar

Mně se ten test líbí, je pěkně napsaný a říká věci tak jak jsou. Naráží na to, co si narážku zaslouží.

Co mi připadá ujeté je B7 jako taková, která je prostě stejná jako B6. To ale nic nemění na to, že přijímám, že to to je pořád dobré auto. Vyznění testu mi v tomhle směru mluví z duše.

marci

Pekny test a pekne fotky... | 17.3.2011 08:10reagovat
avatar

Pekny test a pekne fotky. Zatim nejrozumneji napsany test noveho Passatu co jsem cetl. Snazi se na prednosti i neduhy divat z obou stran bez emoci.

goes

bez emoci? spise s postejm.. | 17.3.2011 09:08reagovat
avatar

bez emoci? spise s postejm "zasadne v opozici a vysmivat se"

Nepřihlášený Zdeněk

Test je napsaný vtipně a p.. | 17.3.2011 09:09reagovat
avatar

Test je napsaný vtipně a přitom je tam obsaženo vše, co běžný čtenář při rozhodování o koupi nového auta potřebuje. V mém případě to, že si auťák od koncernu VW nikdy nekoupím. Nemohu si pomoct, ale tato značka v ČR mi vždy připomíná, že v těchto autech po roce 1989 jezdili hlavně novodobí zbohatlíci s chováním řeznického psa. Dále designově je to naprosto fádní auto a s tou kvalitou to taky není zase až tak super . To je něco jako, když nám vláda tvrdí, že když sazba DPH bude jenom jedna a to 17,5%, že všichni na tom vydělají. Za ty peníze je na trhu mnoho hezčích auťáků.

Nepřihlášený Jan Gutbayer

Kupodivně - a na místní po.. | 17.3.2011 11:19reagovat
avatar

Kupodivně - a na místní poměry zvlášť - objektivně napsaný test bez ulítnutí k adoraci nebo hanění. To je fajn.

Jen mě zarazil ten McPherson vpředu... zvlášť v souvislosti s poznámkou o dlouhodobém užívání tohoto řešení. IMHO tam je takový podivný víceprvek, který s McPhersonem nemá mnoho společného... nebo se pletu?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dan Bedseler

Reakce na: Kupodivně - a na místní po.. | 17.3.2011 11:32reagovat
avatar

S McPhersonem se pleteš, je to platforma Golfa se vším všudy.... McP předek, multilink zadek, motor napříč vepředu....

Nepřihlášený Jan Gutbayer

Už jsem si to zjistil, mě.. | 17.3.2011 11:36reagovat
avatar

Už jsem si to zjistil, mě tam zmátlo, jak autor mluví o letité kombinaci... přičemž u Passatu je to řešení, se kterým přišla teprve předchozí B6. Do 5.5 tam byl ten překomplikovaný divně fungující víceprvek vpředu a zkrutka (BUHEHE) vzadu...

goes

je neskutecne, ze auta maj.. | 17.3.2011 12:35reagovat
avatar

je neskutecne, ze auta majic stale i dnes v podstate jednoducha vlecna ramena okamzite neodleti ze silnice, jakmile na ni najedou, kdyz maji tak nemoderni reseni.

Nepřihlášený sir

Dobrý test...jen u těch br.. | 17.3.2011 18:01reagovat
avatar

Dobrý test...jen u těch brzd...že už v minulé generaci byly super....no nevím...v testech byl Passat o 4 metry za konkurencí....tak by mě zajímalo jak je to v té ehmnové generaci :))

Nepřihlášený jakub

(bezklíčový přístup a star.. | 17.3.2011 18:01reagovat
avatar

(bezklíčový přístup a startování, parkovací asistent, hlídač jízdního pruhu a vzdálenosti od vpředu jedoucího vozidla...)

toto mali passaty aj doteraz predsa

Nepřihlášený Slusna recenze

Recenze se mi docela libil.. | 17.3.2011 18:14reagovat
avatar

Recenze se mi docela libila prestoze nejsem fandou podobnych koncernovych sracek pro masy.

Nepřihlášený Jenyk

Dobrý test, Ondrašík blahé.. | 17.3.2011 20:45reagovat
avatar

Dobrý test, Ondrašík blahé paměti by mohl jít do učení a neprskat :-)

Nepřihlášený sinuhet

mam doma 4 mesice B7 125kW.. | 17.11.2011 19:07reagovat
avatar

mam doma 4 mesice B7 125kW,variant, neni to spatna kara. mam nalitano 30 tkm a je to fakt pohodlny.Vybiral jsem mezi superbem a timhle. Suberb mi pripadal moc dlouhy a uzky.

Nepřihlášený hilary

ať si každý koupí, co chce.. | 21.1.2012 21:50reagovat
avatar

ať si každý koupí, co chce. Většinou největšími haniči VW bývají ti, kteří na ně nemají. Měl jsem Opel i Ford a děkuji, už nikdy. Schází už jen doporučit Citroen a Paugeot. A pak přijdou zastánci Hyundai a Kia...

Nepřihlášený ZDENY

Jelikož jsem majitelem B7.. | 18.6.2014 22:57reagovat
avatar

Jelikož jsem majitelem B7 tak tenhle test je napsaný ftipně, trefně,hezky. A pánové, vy co usínáte nad obrázkem své vysněné ojetiny, tak neplkejte kraviny a běžte makat, aby jste si ušetřili aspoń na vstupenky na autosalon a tam se podívali jak vypadá pořádný auto, tedy DAS AUTO.......

Nepřihlášený Václav

Článek je pěkný. Jen bych.. | 3.12.2016 19:24reagovat
avatar

Článek je pěkný. Jen bych ještě ocenil pár zkušeností od majitelů B7 dvoulitru. Jak je na tom auto po 250 000 km se servisem a poruchami. Díky za každou zkušenost.

Nepřihlášený PavelXKR

mám s B7 najeto už 220tis.. | 5.4.2017 16:15reagovat
avatar

mám s B7 najeto už 220tis km a prozatímm vše v pohodě

Nepřihlášený Martin

Mam take B7 2011 TDI 2l. n.. | 21.5.2018 08:21reagovat
avatar

Mam take B7 2011 TDI 2l. nalitano 300tis.km. Bez problemu bezna udrzba, za studena neprotacim motor, po rychle jizde necham motor vychladnout v malih otackach,vyhodny na delsi cesty,jen do prace do 10 km nedoporucuji.Vsichni me strasili ze tento motor je kazovy ale zatim tomu nic nenasvedcuje.Kdo chce jezdit pohodlne a bezpecne jdete do toho je to dobry auto!(muj milacek)

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše