Emisní limity EU pro rok 2020 budou pro výrobce větší problém, než se zdálo

 | 9 příspěvků | 18.8.2014 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Ernie

Mam pocit, ze to s vypoct.. | 18.8.2014 20:49reagovat
avatar

Mam pocit, ze to s vypoctom podla hmotnosti spominate po 1. krat...doteraz len 95g pre vsetkych vyrobcov...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jouza

Má někde autor nějakou stu.. | 18.8.2014 22:32reagovat
avatar

Má někde autor nějakou studii která říká že start-stop nepřináší úsporu? Nebo jen ze sebe dělá blbce? Bavte se prosím o nových vozech... 0-5let.

Obávám se, že WLTP nikdo nebude chtít - EU ani automobilky. Možná tak pouze uživatelé...

Myslím, že úplatky (sorry, lobby) automobilek toto měření zmrší na úroveň NEDC a ENCAP...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fero

taka Toyota to ma vyhrate,.. | 19.8.2014 13:42reagovat
avatar

taka Toyota to ma vyhrate, uz ponuka hybridy aj v Yarise, jedine Avensis nema z beznych modelov. To iste aj Lexus. Uvidime co ostatne automobilky. Uz aj Skoda bude mat hybrid, to bude clankov na ceskych portaloch zase..

Ale tie podmienky sa stale dako menia, nieje to jasne stale.

Nepřihlášený Tycoon

Škoda Fabia Combi 2.0 MPI... | 19.8.2014 18:15reagovat
avatar

Škoda Fabia Combi 2.0 MPI. Normované emise 187 g/km. Skutečné emise dle spotřebovaného benzínu během 2500 najetých km 159 g/km. Skutečné emise po přestavbě na LPG dle spotřebovaného LPG a benzínu během najetých 57000km: 137 g/km. Neměl bych dostat od EU nějaký odznak budovatele? :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený XTad

Reakce na: Škoda Fabia Combi 2.0 MPI... | 19.8.2014 22:49reagovat
avatar

Ne, jelikoz dle EU jezdis ve starem a jedovatem aute. Nejlepsi by asi bylo ho ekologicky zrecyklovat vhozenim na dno oceanu a koupit si elektromobil, nebo alespon hybrid, ci ZELENY diesel, v nejhorsim pripade downsizovany turbobenzin s pevnymi casticemi v zakladni vybave.

Nepřihlášený XTad

Reakce na: Má někde autor nějakou stu.. | 19.8.2014 22:54reagovat
avatar

Posledni dobou zacinam mit pocit, ze soucasna CO2 manie automobilkam vyhovuje. Proc by totiz meli draze delat spousty motoru o ruznych kubaturach a poctech valcu, kdyz staci jeden turbo ctyrvalec, ktery poslouzi od nakupni tasky az po limuzinu, pouze s jinak nastavenym vykonem. A jeste se muzou placat po zadech, jak ekologicke to je.

Nepřihlášený Ich

No jo. Ale mozno to bude m.. | 19.8.2014 23:35reagovat
avatar

No jo. Ale mozno to bude mat aj nejaky prinos, napr. pochovanie SS "systemu" a hadam aj dalsich "vymozenosti". Na vytriezvenie z hybridov si vsak budeme musiet pockat dlhsie, asi az do prichodu realneho elektromobilu na trh...

Nepřihlášený martin

Reakce na: Mam pocit, ze to s vypoct.. | 20.8.2014 09:03reagovat
avatar

pozri si odkazy v clanku, tam niekde je ten vypocet spominany

pocita sa priemer z predanych aut, s tym ze hybridy a elektromobily davaju takzvane superkredity atd. presny vzorec neviem

myslienka a podmienky pre emisie aj ich vypocet ma celkom zmysel... problem vidim v merani spotreby ktora je absolutne mimo realitu

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše