Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Fotbalisté Barcelony musí vrátit Audi, která dostali zdarma, prý jim nejsou dost dobrá
22.7.2019 | Mirek Mazal
Více jak dekádu trvající spolupráce katalánského velkoklubu a značky čtyř kruhů je překvapivě u konce. Auta zdarma musí být vrácena, o mobilitu hráčů ale asi není třeba mít obavy.
Španělská média informují o konci dlouholeté spolupráce mezi fotbalovým klubem FC Barcelona a německou automobilkou Audi. Stalo se už i na našem webu podzimním koloritem prohlédnout si, jaké vozy si hráči vybrali pro další rok, letos ale nic takového nečekejme. Sponzorská smlouva byla navzdory opačným očekáváním ukončena k poslednímu červnu letošního roku a výrobce z Ingolstadtu nyní vyžaduje po hráčích světoznámého klubu vrácení všech aut.
Sportovci si vždy mohli vybrat jakýkoliv model z celé nabídky odpovídající jejich věhlasu. Fotbalisté na sobě většinou nešetřili, s tímto benefitem ale dále počítat nemohou. O důvodech překvapivého ukončení spolupráce se spekuluje, oficiálně na toto téma nezaznělo nic od žádné ze stran. Nejhlasitěji se ale mluví o tom, že Audi nebylo spokojeno s tím, jak málo hráči auta používají a při cestování volili spíše vlastní vozy konkurenčních, nutno dodat ještě prestižnějších značek.
Nástupcem Audi se má stát Cupra jako domovská značka produkující své vlastní automobily s vysokým výkonem. Asi nejznámější je ostré SUV Ateca s přeplňovaným dvoulitrem o výkonu 221 kW (300 koní) a 400 Nm. Slušné parametry, ale pokud Messimu a spol. nebyly dost dobré vozy jako Audi RS6, R8 nebo SQ7, 300koňové kompaktní SUV je stěží dojme, o dalších Cuprách nemluvě.
Hráči dostali tři týdny na vrácení aut, která by jim jinak vydržela až skoro do konce roku, takže termín vypršel včerejším dnem. Zda Audi všechny vozy zpět získalo, není v tuto chvíli známo. Konec třináct let vzájemné spolupráce dělá tlustou čáru za érou, během níž nebyla nouze o neshody. Ty byly obvykle způsobeny výše zmíněným - fotbalové hvězdy se skoro bezednými konty používaly k cestám na trénink místo Audi raději vozy značek jako Ferrari, Lamborghini nebo Rolls-Royce. A to by jeden řekl, že přijet na trénink v Audi R8 není nic dehonestujícího...
































































Fotbalisté si mohli opakovaně vybírat auta od Audi zdarma. Spolupráce ale letos překvapivě skončila a vozy je teď nutné vrátit
Zdroj: Sportbible
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 9 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Nechvalně proslulý německý tuner se vyřádil na novém BMW M5, ale asi to vzal za špatný konec. Teď vypadá jako Honda Civic
před hodinou
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před 2 hodinami
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 4 hodinami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 5 hodinami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
