Jen pár let starý kombík Mercedesu našlapaný výbavou a s 367 koňmi je k mání za cenu litrové Octavie

Skutečně za cenu obyčejné Škody Octavia lze pořídit jen 4 roky starý, mimořádně vybavený, silný a hezky vypadající kombík Mercedesu - třídu C verzi 43 od AMG. Kde je háček? Tento vůz už skoro 10krát objel svět.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Jen pár let starý kombík Mercedesu našlapaný výbavou a s 367 koňmi je k mání za cenu litrové Octavie

25.1.2022 | Petr Miler

Jen pár let starý kombík Mercedesu našlapaný výbavou a s 367 koňmi je k mání za cenu litrové Octavie

/

Foto: MR-Automobile, publikováno se souhlasem

Skutečně za cenu obyčejné Škody Octavia lze pořídit jen 4 roky starý, mimořádně vybavený, silný a hezky vypadající kombík Mercedesu - třídu C verzi 43 od AMG. Kde je háček? Tento vůz už skoro 10krát objel svět.

I na první pohled je to zajímavá ojetina. Bílý kombík Mercedesu třídy C od AMG z konce roku 2017 s viditelně dobře vybaveným interiérem a silným motorem je vůz, který na sebe v bazaru i v záplavě ojetých prémiovek podobného stáří snadno dokáže upozornit. Pravda, většina zákazníků ojetin půjde po dieselových nebo slabších benzinových verzích, tomuhle ale budou i takoví věnovat druhý pohled. Přes své nevelké stáří, vysoký výkon až 367 koní a opravdu bohatou výbavu stojí jen 25 890 Eur, tedy asi 630 tisíc Kč. A ještě z ní lze odečíst DPH. Za tolik dnes koupíte leda litrovou Octavii v lepší výbavě Style, víc nic.

Firma, která je plátcem daně z přidané hodnoty, si jej tak od německého prodejce může odvézt v přepočtu za 530 tisíc korun, což zní skoro neuvěřitelně. Na tento Mercedes tak koukáte jednou, podruhé, hledáte následky nehody, zmínku o zadřeném motoru, zničené převodovce nebo cokoli podobného. Ale nic, čert je schovaný jinde, tohle auto od listopadu 2017 najelo pozoruhodných 378 340 km

První registrace proběhla v listopadu 2017, takže se bavíme o nedávno 4 roky starém autě. Bezmála 100 tisíc km za rok je na tak silný benzinový vůz, který není taxík, opravdu štreka a právě tento nájezd se postaral o ohromný pokles ceny až do tak nízkých sfér. Je to donedávna aktuální generace třídy C, navíc s šestiválcovým motorem, který ta nová už nedostane - ta si bude muset vystačit jen s čtyřválci. Na poli techniky tedy není třeba přijmout žádné kompromisy, k dispozici je i pohon 4x4. A v případě výbavy platí to samé - je tu i spousta rozmařilých věcí jako drahý audiosystém Burmester, panoramatické střešní okno nebo plná LED světla. Věci jako vyhřívaná sedadla, navigaci či parkovací asistent s kamerou ani nezmiňujeme.

Stav auta navíc není zbědovaný, ani trochu. Německé dálniční kilometry se na stavu interiéru ani exteriéru nepodepsaly skoro vůbec - říci, že tohle auto má třetinový nájezd, nebude problém to prodávajícímu věřit. Vůz byl navíc pravidelně servisovaný u oficiálních dealerů (až do poslední chvíle, jak můžete vidět níže) a už nejednou se ukázalo, že citlivě používané auto s vysokými nájezdy při dlouhých štrekách může být v lepším stavu než vůz s malým číslem na tachometru, ale mizerným zacházením a péčí.

Tento Mercedes se tedy nezdá být bez perspektivy, i když tak skoro stojí. Zmíněná částka je daleko nejnižší, kterou někdo žádá za srovnatelná čtyřletá Céčka, musíte přidat statisíce korun, abyste se dostali na méně ojeté vozy s polovičním nájezdem. Bizarní je, že i ty jsou ojeté hodně, ale... je to pořád polovina. Nevíme, jestli je to hned při 25. lednu koupě roku, ale při ceně, provedení a aspoň vizuálním stavu vozu to ale nemusí být až tak špatný nápad, jak se na první pohled může zdát.


Jen pár let starý kombík Mercedesu našlapaný výbavou a s 367 koňmi je k mání za cenu litrové Octavie - 1 - Mercedes-AM C43 4M T-Modell 2017 levny prodej 01Jen pár let starý kombík Mercedesu našlapaný výbavou a s 367 koňmi je k mání za cenu litrové Octavie - 2 - Mercedes-AM C43 4M T-Modell 2017 levny prodej 02Jen pár let starý kombík Mercedesu našlapaný výbavou a s 367 koňmi je k mání za cenu litrové Octavie - 3 - Mercedes-AM C43 4M T-Modell 2017 levny prodej 03Jen pár let starý kombík Mercedesu našlapaný výbavou a s 367 koňmi je k mání za cenu litrové Octavie - 4 - Mercedes-AM C43 4M T-Modell 2017 levny prodej 04Jen pár let starý kombík Mercedesu našlapaný výbavou a s 367 koňmi je k mání za cenu litrové Octavie - 5 - Mercedes-AM C43 4M T-Modell 2017 levny prodej 05Jen pár let starý kombík Mercedesu našlapaný výbavou a s 367 koňmi je k mání za cenu litrové Octavie - 6 - Mercedes-AM C43 4M T-Modell 2017 levny prodej 06Jen pár let starý kombík Mercedesu našlapaný výbavou a s 367 koňmi je k mání za cenu litrové Octavie - 7 - Mercedes-AM C43 4M T-Modell 2017 levny prodej 07Jen pár let starý kombík Mercedesu našlapaný výbavou a s 367 koňmi je k mání za cenu litrové Octavie - 8 - Mercedes-AM C43 4M T-Modell 2017 levny prodej 08Jen pár let starý kombík Mercedesu našlapaný výbavou a s 367 koňmi je k mání za cenu litrové Octavie - 9 - Mercedes-AM C43 4M T-Modell 2017 levny prodej 09Jen pár let starý kombík Mercedesu našlapaný výbavou a s 367 koňmi je k mání za cenu litrové Octavie - 10 - Mercedes-AM C43 4M T-Modell 2017 levny prodej 10Jen pár let starý kombík Mercedesu našlapaný výbavou a s 367 koňmi je k mání za cenu litrové Octavie - 11 - Mercedes-AM C43 4M T-Modell 2017 levny prodej 11Jen pár let starý kombík Mercedesu našlapaný výbavou a s 367 koňmi je k mání za cenu litrové Octavie - 12 - Mercedes-AM C43 4M T-Modell 2017 levny prodej 12Jen pár let starý kombík Mercedesu našlapaný výbavou a s 367 koňmi je k mání za cenu litrové Octavie - 13 - Mercedes-AM C43 4M T-Modell 2017 levny prodej 13Jen pár let starý kombík Mercedesu našlapaný výbavou a s 367 koňmi je k mání za cenu litrové Octavie - 14 - Mercedes-AM C43 4M T-Modell 2017 levny prodej 14Jen pár let starý kombík Mercedesu našlapaný výbavou a s 367 koňmi je k mání za cenu litrové Octavie - 15 - Mercedes-AM C43 4M T-Modell 2017 levny prodej 15
Neobvykle levný Mercedes-AMG C43 oz roku 2017 se vyznačuje velmi vysokým nájezdem. Ani tak ale při své ceně nemusí být nezajímavou volbou. Foto: MR-Automobile, publikováno se souhlasem

Zdroj: Mobile.de

Petr Miler

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.