Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
K mání je vzácná, vrcholně luxusní verze Audi A8, takové vznikly jen dvě
26.2.2020 | Mirek Mazal
Pro náročné zákazníky vyrábí Audi model A8, pro ty extrémně náročné pak verzi A8 L. A pro ty, kterým ani to nestačí, vzniklo v pouhých dvou kusech provedení protažené o dalších 45 centimetrů.
Jen málo automobilů luxusem překonává prodloužené modely nejvyšší třídy německých prémiových značek. Natažená BMW řady 7, Mercedesy třídy S nebo Audi A8 jsou opravdu velká auta a jejich nadstandardní rozvor přináší ještě více místa i luxusu pro bohatého majitele sedícího obvykle na pravém zadním sedadle.
I takové limuzíny ale umí překonat provedení nizozemské společnosti Remetz. Tato firma zkoušela prorazit různě upravenými variantami sériových aut, ale neuspěla - podnik zkrachoval a 5. července 2018 definitivně zanikl. Jako památka na jeho dvaadvacetileté fungování úpravce zůstal například kombík Tesly nebo auto, které vám ukážeme dnes.
Jeho jméno je podobně dlouhé jako vůz sám - Audi A8 4,2 TDI quattro Lang Remetz Executive. Dvakrát prodloužená edice prý ctí sériovou kvalitu Audi a všechny spáry mezi dodatečnými díly zůstaly spasované tak, jak se u A8 sluší. Vůz narostl oproti verzi L o dalších 45 centimetrů a dodatečný prostor prospívá pouze zadním cestujícím ve dvou křeslech obklopených volným prostorem a moderní elektronikou.
Řidič se spolujezdcem jsou od cestujících vzadu odděleni masivní přepážkou opatřenou dálkově výklopnými stolky a vyjíždějícími obrazovkami. Mezi zadními sedadly zůstalo klasické ovládání komfortních prvků včetně výdechů klimatizace. Nejvyšší specifikace přinesla mimo jiné chlazenou přihrádku, zesílená skla, zatmavovací okna anebo krémové čalounění s černými plochami jako osvědčenou kombinaci nevtíravého přepychu.
Královské Audi nabízí maximum luxusních vymožeností dostupných v roce výroby 2013. Toho času byl do auta namontován i osmiválcový diesel s turbem o výkonu 257 kW (350 koní) a točivém momentu 800 Nm. Naftový agregát zdolal už 420 598 kilometrů, prodejce říká, že většina nájezdu probíhala v dálkovém režimu, což by odpovídalo výměně brzdových desek až po čtvrt milionu ujetých kilometrech. Veškeré servisní úkony byly provedeny včas se zápisem do přiložené servisní knihy.
Černý jezevčík správně vyniká mezi nadvládou prodloužených Mercedesů. Nevšední forma dálkového přesunu stojí 74 800 Eur (1,9 milionu Kč) bez daně, se všemi nizozemskými poplatky částka přesahuje 90 500 Eur (2,3 milionu Kč). To na auto se 420 tisíci km na tachometru není málo, ale v kolika jiných vozech budete už zdálky vypadat jako ministr války?
Jedno ze dvou superdlouhých Audi A8 na prodej. Na svůj nájezd vypadá velmi dobře, levné ale není ani trochu
Zdroj: Van Den Brug
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
včera - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nejnovější články
- Tesla zlevnila nový Model 3 už na 1 milion Kč. Výsledky za má i proto mizerné, v Evropě už propouští stálé zaměstnance
před hodinou - Ojetý Caddy je recept na levný rodinný VW s místem i dieselem, umí zaskočit i za už neexistující Škodu
před 3 hodinami - Ford pořád umí ohromit, začal prodávat nový motor V8 s až 821 koňmi od pouhých 271 tisíc Kč
před 4 hodinami - Mercedes zkouší prezentovat novou elektrickou třídu G jako spalovací auto, zjevně se děsí neúspěchu
před 6 hodinami - Nové SUV Opelu je sexy a neváže si oprátku jen elektrickým pohonem, přesto bude hledat zákazníky těžce
před 7 hodinami