Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Motor roku 2012: další anketa jen k smíchu, vítězí 1,0 EcoBoost > Diskuzní fórum
Motor roku 2012: další anketa jen k smíchu, vítězí 1,0 EcoBoost
| 17 příspěvků | 13.6.2012 Petr Miler, Walter Kraft
Reagovat
Nepřihlášený Pavel | Směšné 1,0 :-/ | 13.6.2012 19:21 | reagovat |
![]() | Směšné 1,0 :-/ | |
stewiegriffin | Co vyhraje pak motor 0,1? | 13.6.2012 20:02 | reagovat |
![]() | Co vyhraje pak motor 0,1? | |
Nepřihlášený papy | totálne smiešna anketa. s.. | 13.6.2012 23:12 | reagovat |
![]() | totálne smiešna anketa. skyactiv-G nedostal žiadnu cenu. porota si nas_r_ala do huby. | |
Zobrazit reakce.. | ||
krysa | skyactiv-G měl být motor r.. | 14.6.2012 05:18 | reagovat |
![]() | skyactiv-G měl být motor roku | |
Nepřihlášený papy | v japonsku samozrejme je m.. | 14.6.2012 08:04 | reagovat |
![]() | v japonsku samozrejme je motor roka. kto sa bol previesť s novou cx-5, tak chápe prečo... v europe majú radšej nekulturne prditka. | |
Nepřihlášený Jim | Škoda že se už nedělá Wart.. | 14.6.2012 10:53 | reagovat |
![]() | Škoda že se už nedělá Wartburg. Měl by taky šanci na vítězství : -) | |
Nepřihlášený Lempl | Ještě by měli vyhlásit ank.. | 14.6.2012 11:14 | reagovat |
![]() | Ještě by měli vyhlásit anketu o nejvolnější řetěz v motoru.Hádejte kdo byl vždycky první....:-) | |
Nepřihlášený ACE | Reakce na: totálne smiešna anketa. s.. | 14.6.2012 11:29 | reagovat |
![]() | Naprosto jednoznačný souhlas. Ale to není holt průměrný motor z evropy a japonci asi moc ty experty nezacvakli. | |
Nepřihlášený sir | Zvlastni je, ze ve vsech t.. | 14.6.2012 18:08 | reagovat |
![]() | Zvlastni je, ze ve vsech testech ho hodnoti vic nezli dobre...jen tady s prominutim debil autor..zacne hanit a urazet neco co ani netestoval a jeste to sam prizna...to ze jdou technologie kupredu....tak dle neho neni nic mozne...a litrovy vykon 125 koni?? vzdyt to neni nic moc divneho...kde kdo ma s turbem z 2,0 250 koni..i ono BMW. A Sky activ od MAzdy? dle papiru super...dle posledniho testu 4SUV měl nejvyssi rozdil mezi udavanou a skutecnou spotrebou :) | |
Nepřihlášený Radon | ja bych proi snizovani obj.. | 14.6.2012 21:15 | reagovat |
![]() | ja bych proi snizovani objemu motoru nic nemel, kdyby bylo spojene se snizovanim hmotnosti aut. Jenze ty dve cisla jdou proti sobe. To fakt neni mozne levne a efektivne vyrabet auto velikosti Fabie s vahou 800 kg misto 1,2 tuny? Pak bych souhlasil s tim, ze by prubezne klesal objem motoru z 1,4 na 1 litr pri soucasnem zvysovani vykonu ... tomu bych rikal pokrok. | |
Nepřihlášený Willibald | Je to jako s uměním: ti kd.. | 16.6.2012 10:04 | reagovat |
![]() | Je to jako s uměním: ti kdo dostávají ceny jsou protěžování, ale většinu lidí to neosloví. Já osobně smysl downsizingu nechápu. Např. tento litrový velmi složitý a v provozu velmi háklivý motor ve FF má téměř navlas stejné parametry jako mám já v mém autě s atmosférou 1.4l. Podobně velká auta, podobné výkonové a dynamické parametry, podobná spotřeba, podobné CO2. Hádejte který motor přežije auto samotné a který motor se bude muset měnit, nebo alespoň nákladně opravovat? .......Za co soudruzi, za co? | |
Nepřihlášený | Casy ked sa robili motory.. | 16.6.2012 12:57 | reagovat |
![]() | Casy ked sa robili motory ktore vydrzali 500 + tis kilometrov len s vymenov oleja su davno minule, preco take motory robit ked sa nekazia, neopotrebovavaju sak natom sa neda zarobit nie? Racej spravit super vykonny 1 liter :D :D v ktorom po 100 - 150tis bude treba vymenit 1/2 motora a dat sa nabalit znovu. | |
Nepřihlášený Pato | Ked vidim vysledky ankety.. | 16.6.2012 14:50 | reagovat |
![]() | Ked vidim vysledky ankety tak sa mi zda,ze Yeti 1,4 TSI nieje zla volba..no ked kliknem na diskusie tak vsetci varuju-ze od tohto agregatu spolahlivost netreba cakat..a to som si ho uz chcel kupit..a teraz fakt neviem.(kedze v Yeti nieje twincharger tak snad niaky rok vydrzi,ci?) | |
Nepřihlášený asdf | 2 Pato: 1.4 TSi mělo probl.. | 16.6.2012 16:47 | reagovat |
![]() | 2 Pato: 1.4 TSi mělo problémy s rozvody. Dnes už by to mělo být ok, klidně si ho kup. | |
Nepřihlášený Luke | Autor clanku je dle meho n.. | 16.6.2012 17:21 | reagovat |
![]() | Autor clanku je dle meho nazoru, s prominutim, blbec. Urcite by se mu vic libil nejaky 5 litovy rozezranec... Dostat 125 koni z litrovyho trivalce za tuhle cenu beru jako uctyhodny pocin. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený | Uctihodny pocin je mat 125.. | 16.6.2012 20:02 | reagovat |
![]() | Uctihodny pocin je mat 125 koni s 1,6l pri nizkich udrziavacivh nakladoch a nie z preplonovanej kosacky, ktora sa po 100k rozsipe . | |
Nepřihlášený Honza | Reakce na: Autor clanku je dle meho n.. | 4.7.2012 03:00 | reagovat |
![]() | Naprostý souhlas!
S výhradou, že teprve život ukáže, jak je to se spolehlivostí. Továrně repasované polomotory 1,4 a 1,6 Ford dodává kolem 25 tisíc, pokud by 1,0 bylo za podobnou cenu, nebyla by snížená životnost zas takový problém. To u šestiválce zaplatíte jen za výměnu vstřiků. |

Živá témata na fóru
- Koronavirus 22:52 - Lachende Bestien
- STK 22:17 - spooon
- BMW Divize 2.3.2021 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 2.3.2021 - Bond007
- Rychlodotazy 2.3.2021 - řidičBOB
- Octavia 1 1.9 TDI 66 kW - nastartuje a zhasne 2.3.2021 - Stepin
- Onboard videa 2.3.2021 - Lachende Bestien
- Octavia IV 1.3.2021 - ctrl_j
- Elektromobily a vse kolem nich 1.3.2021 - rhinos
- Za kolik jezdíte s dieselem? 1.3.2021 - risomas