Motor roku 2012: další anketa jen k smíchu, vítězí 1,0 EcoBoost

 | 17 příspěvků | 13.6.2012 Petr Miler, Walter Kraft
Reagovat

Nepřihlášený Pavel

Směšné 1,0 :-/ | 13.6.2012 19:21reagovat
avatar

Směšné 1,0 :-/

stewiegriffin

Co vyhraje pak motor 0,1? | 13.6.2012 20:02reagovat
avatar

Co vyhraje pak motor 0,1?

Nepřihlášený papy

totálne smiešna anketa. s.. | 13.6.2012 23:12reagovat
avatar

totálne smiešna anketa.

skyactiv-G nedostal žiadnu cenu. porota si nas_r_ala do huby.

Zobrazit reakce..

krysa

skyactiv-G měl být motor r.. | 14.6.2012 05:18reagovat
avatar

skyactiv-G měl být motor roku

Nepřihlášený papy

v japonsku samozrejme je m.. | 14.6.2012 08:04reagovat
avatar

v japonsku samozrejme je motor roka. kto sa bol previesť s novou cx-5, tak chápe prečo...

v europe majú radšej nekulturne prditka.

Nepřihlášený Jim

Škoda že se už nedělá Wart.. | 14.6.2012 10:53reagovat
avatar

Škoda že se už nedělá Wartburg. Měl by taky šanci na vítězství : -)

Nepřihlášený Lempl

Ještě by měli vyhlásit ank.. | 14.6.2012 11:14reagovat
avatar

Ještě by měli vyhlásit anketu o nejvolnější řetěz v motoru.Hádejte kdo byl vždycky první....:-)

Nepřihlášený ACE

Reakce na: totálne smiešna anketa. s.. | 14.6.2012 11:29reagovat
avatar

Naprosto jednoznačný souhlas. Ale to není holt průměrný motor z evropy a japonci asi moc ty experty nezacvakli.

Nepřihlášený sir

Zvlastni je, ze ve vsech t.. | 14.6.2012 18:08reagovat
avatar

Zvlastni je, ze ve vsech testech ho hodnoti vic nezli dobre...jen tady s prominutim debil autor..zacne hanit a urazet neco co ani netestoval a jeste to sam prizna...to ze jdou technologie kupredu....tak dle neho neni nic mozne...a litrovy vykon 125 koni?? vzdyt to neni nic moc divneho...kde kdo ma s turbem z 2,0 250 koni..i ono BMW. A Sky activ od MAzdy? dle papiru super...dle posledniho testu 4SUV měl nejvyssi rozdil mezi udavanou a skutecnou spotrebou :)

Nepřihlášený Radon

ja bych proi snizovani obj.. | 14.6.2012 21:15reagovat
avatar

ja bych proi snizovani objemu motoru nic nemel, kdyby bylo spojene se snizovanim hmotnosti aut. Jenze ty dve cisla jdou proti sobe. To fakt neni mozne levne a efektivne vyrabet auto velikosti Fabie s vahou 800 kg misto 1,2 tuny? Pak bych souhlasil s tim, ze by prubezne klesal objem motoru z 1,4 na 1 litr pri soucasnem zvysovani vykonu ... tomu bych rikal pokrok.

Nepřihlášený Willibald

Je to jako s uměním: ti kd.. | 16.6.2012 10:04reagovat
avatar

Je to jako s uměním: ti kdo dostávají ceny jsou protěžování, ale většinu lidí to neosloví.

Já osobně smysl downsizingu nechápu.

Např. tento litrový velmi složitý a v provozu velmi háklivý motor ve FF má téměř navlas stejné parametry jako mám já v mém autě s atmosférou 1.4l. Podobně velká auta, podobné výkonové a dynamické parametry, podobná spotřeba, podobné CO2. Hádejte který motor přežije auto samotné a který motor se bude muset měnit, nebo alespoň nákladně opravovat? .......Za co soudruzi, za co?

Nepřihlášený

Casy ked sa robili motory.. | 16.6.2012 12:57reagovat
avatar

Casy ked sa robili motory ktore vydrzali 500 + tis kilometrov len s vymenov oleja su davno minule, preco take motory robit ked sa nekazia, neopotrebovavaju sak natom sa neda zarobit nie? Racej spravit super vykonny 1 liter :D :D v ktorom po 100 - 150tis bude treba vymenit 1/2 motora a dat sa nabalit znovu.

Nepřihlášený Pato

Ked vidim vysledky ankety.. | 16.6.2012 14:50reagovat
avatar

Ked vidim vysledky ankety tak sa mi zda,ze Yeti 1,4 TSI nieje zla volba..no ked kliknem na diskusie tak vsetci varuju-ze od tohto agregatu spolahlivost netreba cakat..a to som si ho uz chcel kupit..a teraz fakt neviem.(kedze v Yeti nieje twincharger tak snad niaky rok vydrzi,ci?)

Nepřihlášený asdf

2 Pato: 1.4 TSi mělo probl.. | 16.6.2012 16:47reagovat
avatar

2 Pato: 1.4 TSi mělo problémy s rozvody. Dnes už by to mělo být ok, klidně si ho kup.

Nepřihlášený Luke

Autor clanku je dle meho n.. | 16.6.2012 17:21reagovat
avatar

Autor clanku je dle meho nazoru, s prominutim, blbec. Urcite by se mu vic libil nejaky 5 litovy rozezranec... Dostat 125 koni z litrovyho trivalce za tuhle cenu beru jako uctyhodny pocin.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Uctihodny pocin je mat 125.. | 16.6.2012 20:02reagovat
avatar

Uctihodny pocin je mat 125 koni s 1,6l pri nizkich udrziavacivh nakladoch a nie z preplonovanej kosacky, ktora sa po 100k rozsipe

.

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Autor clanku je dle meho n.. | 4.7.2012 03:00reagovat
avatar

Naprostý souhlas!

S výhradou, že teprve život ukáže, jak je to se spolehlivostí.

Továrně repasované polomotory 1,4 a 1,6 Ford dodává kolem 25 tisíc, pokud by 1,0 bylo za podobnou cenu, nebyla by snížená životnost zas takový problém. To u šestiválce zaplatíte jen za výměnu vstřiků.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše