Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Toto je nejdražší leasing světa. Kolik stojí měsíčně vzácný italský supersport?
12.5.2018 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Jakákoli forma leasingu běžně znamená, že si určité auto mohou ihned pořídit lidé, kteří by na něj jinak neměli. V tomto případě to neplatí, ani v nejmenším.
Slovo leasing se zvlášť u nás váže k rozličným formám financování automobilu, všechny ale mají jedno společné - nemusíte mít k dispozici celou částku potřebnou na pořízení vozu, aby vám alespoň na nějaký čas mohl říkat: „Pane.” Například na Octavii Combi Style 1,4 TSI budete u Škody potřebovat 651 900 Kč, pokud ale sáhnete po operativním leasingu, může být aspoň dočasně vaše za 11 279 Kč měsíčně na tři roky s nepříliš limitujícím ročním nájezdem 30 000 km, alespoň základním servisem a kompletním pojištěním. Není to zrovna málo peněz, ale utrhnout si od pusy něco přes 11 tisíc korun měsíčně normální člověk se slušným platem zvládne, dát na stůl přes 650 tisíc bude o mnoho složitější.
U čerstvě představeného leasingu na Pagani Huayra Roadster lze něco takového konstatovat jen stěží. Technicky vzato tedy znamená jistou úlevu pro cash flow kupujícího, už označení „nejdražší leasing na světě” ale naznačuje, že o láci tu nepůjde. A vskutku, nabídka americké firmy Putnam Leasing není zrovna z laciného kraje, neboť znamená platbu 25 339 dolarů měsíčně, v přepočtu necelých 541 tisíc Kč.
To už provětrá peněženku, není to ale vše. Abyste mohli usednout do jednoho z nejexkluzivnějších aut světa, chce to ještě platbu předem ve výši 700 000 USD, tedy bezmála 15 milionů korun. Jestliže se tedy zrovna koukáte na účet a říkáte si, co za vůz pořídit za volných 15 „mega”, máme pro vás horký tip. Jen tedy ještě musíte vydělávat tolik, aby vás další půlmilion vydaný každý měsíc neposlal do kolen, po dobu pěti let.
Pokud jste úspěšně prošli kvalifikačním sítem, pak se můžete těšit na auto, které je rychlejší než dnes už nevyráběná Huayra kupé. S 1 280 kg je roadster lehčí a jeho přeplňovaný šestilitrový dvanáctiválec M158 z produkce AMG nyní produkuje 764 koní oproti dřívějším 730. Vyrobeno bude znovu pouze 100 kusů a každý běžně stojí od 58 milionů korun bez daně.
Možná si říkáte, k čemu leasing na takové auto - Huayru si asi nikdo nekoupí z posledních peněz a jestli někdo zaplatí desítky milionů hned nebo během pár let... Jak ale upřesňuje samotný Putnam, o dostupnost tu vážně nejde. Pochopitelně tedy někdo z bohatých zájemců může ocenit, že nebude muset vlastnictví auta ihned obětovat tolik peněz, jinak jsou ale důvody spíše daňové. I u nás nakonec můžete nákladovat ihned celou částku placenou za operativní leasing vozu, zatímco u jiných forem financování se musíte řídit zákonem danými pravidly odpisů.
Nevíme, kolik lidí může tato nabídka zaujmout, jeden zájemce bude zřejmě úspěch. Na každý pád nečekejme záplavu billboardů s nabídkami: „Měsíční splátka od...” Suma 541 tisíc korun by asi nikoho „z ulice” vážně nepřilákala...



























Pagani Huayra na leasing je pro běžného smrtelníka trochu komickou nabídku - 15 milionů korun předem a přes půl milionu měsíc co měsíc nebude mít hned tak někdo
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
11.5.2025Brutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
10.5.2025Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025
Nové na MotoForum.cz
- Začalo i MS MotoE včera 15:19
- Autodrom Most: Vylepšení trasy a infrastruktury včera 14:00
- Vítězství lokalmatadora Zarca 11.5.2025
- Moto2 vyhrál lídr Gonzalez, 7. Salač 11.5.2025
- Vítězem Moto3 Rueda 11.5.2025
Nejnovější články
Chladič, nádrž, řadička. Fiat ukázal první vyrobené nové spalovací pětistovky, zažehne znovu lásku k dnes neprodejnému bestselleru?
před hodinouNissan je v „zoufalé situaci” a musí propustit skoro 20 tisíc lidí. Bývalý šéf mluví o kolapsu a úplném rozkladu spojení s Renaultem
před 3 hodinamiNezničitelný kombík Mercedesu najel už skoro 900 tisíc km s původní technikou. A dál jezdí, jako by se nechumelilo
včeraNěmecko je odsouzeno ke zkáze, lidi tam vyrábí auta nejdráž na světě, i Česko a Slovensko jsou superlevný kraj
včeraHammond a May překvapili novým soubojem jako ze starých časů Top Gearu. Zkusili, jestli je na cestování rychlejší auto, nebo letadlo
včera
Živá témata na fóru
- Cyklistické vlákno 05.12. 18:45 - Brus
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 05.12. 14:42 - Zajda
- S větrem ve vlasech.... 05.11. 13:31 - pavproch
- Onboard videa 05.11. 13:18 - brnenska.odchytova
- whitelist & blacklist 05.10. 09:44 - Stepan
- Rychlodotazy 05.09. 16:22 - Stepan
- OT - zavírám krám, uklízím 05.09. 14:42 - pavproch
- OT: pavproch pomalu likviduje svou firmu 05.09. 14:38 - pavproch