BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu

Mnichovský kabriolet se představí již v Paříži. Díky plátěné střeše jeho hmotnost příliš nenaroste, stovku tak možná dá za 5 sekund.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu

19.8.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Mnichovský kabriolet se představí již v Paříži. Díky plátěné střeše jeho hmotnost příliš nenaroste, stovku tak možná dá za 5 sekund.

Se skalpovaným BMW řady 2 jsme se naposledy setkali v květnu, kdy mnichovský kabriolet zahalilo jen minimum kamufláže. Ta nezmizela ani nyní, kdy vůz byl přistižen v modré metalíze Estoril, očividně se ale jedná o ostré provedení M235i. To je na poměry současné produkce automobilky velmi schopný vůz, a tak se ani nemusíme snažit příliš zpochybňovat její prohlášení, že otevřená dvojka nabídne nejlepší zábavu za volantem se sluncem ve tváři mezi všemi relativně dostupnými kabriolety.

Jestli se bude vůz cítit jako doma na technickém okruhu v Estorilu, na který odkazuje jméno jeho laku, pochopitelně nevíme, jelikož ale jde o verzi M Performance, která pod kapotou skrývá třílitrový šestiválec naladěný na 326 koní, vůbec bychom se tomu nedivili. Podstatné je i to, že kabriolet dostal plátěnou střechu a tudíž jeho hmotnost oproti kupé naroste jen o pár desítek kilogramů (tipujeme nějakých 50 kg). Očekávat lze tedy prakticky stejná data o jízdní dynamice jako u verze s pevnými střešními panely. Ta přitom v kombinaci s automatem zvládá zrychlit na stovku za 4,8 sekundy (s manuálem je o dvě desetiny pomalejší), kabrio by tak mohlo skončit na rovných 5 s.

Jistotu v tomto směru budeme mít nejpozději na pařížském autosalonu, kde se novinka s bílou vrtulí na modrém pozadí má představit naživo. Virtuálně ovšem můžeme snímky bez kamufláže i tiskovou zprávu čekat již během příštích týdnů. Samotný prodej by ale měl odstartovat až někdy v příštím roce tak, aby novinka stihla další sezónu...


BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu - 1 - BMW M235i Cabrio Estoril 01BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu - 2 - BMW M235i Cabrio Estoril 02BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu - 3 - BMW M235i Cabrio Estoril 03BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu - 4 - BMW M235i Cabrio Estoril 04BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu - 5 - BMW M235i Cabrio Estoril 05BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu - 6 - BMW M235i Cabrio Estoril 06BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu - 7 - BMW M235i Cabrio Estoril 07BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu - 8 - BMW M235i Cabrio Estoril 08BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu - 9 - BMW M235i Cabrio Estoril 09BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu - 10 - BMW M235i Cabrio Estoril 10BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu - 11 - BMW M235i Cabrio Estoril 11BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu - 12 - BMW M235i Cabrio Estoril 12BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu - 13 - BMW M235i Cabrio Estoril 13BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu - 14 - BMW M235i Cabrio Estoril 14BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu - 15 - BMW M235i Cabrio Estoril 15BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu - 16 - BMW M235i Cabrio Estoril 16BMW M235i Cabrio přistiženo s minimem kamufláže, ostrá dvojka shodí střechu - 17 - BMW M235i Cabrio Estoril 17
BMW M235i Cabrio bylo nafoceno v portugalském Estorilu, možná tak pilovalo svou dynamiku na tamním okruhu

Zdroj: BimmerToday

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.