Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový Cadillac Escalade drazil do Evropy, zatím jen s benzínovým osmiválcem
10.9.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Německé ceny Escaladu začínají na 2,55 milionech Kč za kratší verzi, v základu by měla být čtyřkolka. Srovnání s Mercedesem GL podtrhuje nutnost dieselu.
Cadillac plní své sliby a posílá své největší SUV, model Escalade, i na evropský trh. Očekávejme všechno to, co si mohou pořídit Američané, tedy čtyři výbavové stupně, které budou všechny v základu mít například LEDková světla vpředu i vzadu, kamery s 360° pohledem okolo vozu, připojení k internetu 4G LTE s možností vytvořit Wi-Fi hotspot a samočinně se zavírající i otvírající páté dveře.
Pod kapotou se bude skrývat zatím jediný motor, který Cadillac do Escaladu montuje, tedy 6,2litrový atmosférický osmiválec. Ten nabídne 426 koní a 623 Nm a podle amerických čísel spotřeby si na 100 km řekne v průměru o 13 - 14 litrů benzínu, záleží na tom, jestli je konkrétní vůz vybaven pohonem zadních nebo všech kol. Podle posledních zpráv ze Států nabídnou všechny varianty automatickou osmistupňovou převodovku a čtyřkolky i dvoustupňovou redukci. Kromě toho má zmíněný výkon stačit na 6,7sekudnový sprint na stovku, což je na vůz o hmotnosti okolo 2,6 tuny docela dobrý výsledek.
Německá základní cena nového Escaladu byla stanovena na docela mastných 94 500 Eur (asi 2,55 milionu korun), tedy na dostřel srovnatelné varianty největšího konkurenta - Mercedesu GL 500. Ten v Německu přijde na bezmála 96 tisíc Eur (2,6 milionu korun). Základ s třícípou hvězdou, tedy GL 350 CDI, však startuje na nějakých 74 tisících eurech (cca 2 miliony korun), což znovu podtrhuje nezbytnost namontování šestiválců pod kapotou Escaladu, a to jak v dieselové, tak v benzínové variantě.
Výše zmíněná základní cena Escaladu platí pro jeho „krátkou” verzi, tedy tu s délkou 518 cm a rozvorem 295 cm. Pohon všech kol by ale podle dostupných informací mohl být už v základu. Delší varianta s rozvorem 330 cm a celkovou délkou 570 cm bude jistě dražší. U nás by mohl být Escalade oproti Německu trochu levnější, jak to u většiny aut bývá, ale žádná láce to jistě nebude.
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2014.
Cadillac Escalade již míří i do Evropy, diesel zatím stále nenabídne. Na snímcích vrcholová verze Platinum
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024 - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Superpole WSSP vyhrál Manzi, 33. Vostatek včera 16:36
- Počasí způsobilo chaos v Assenu, nejlepším v pátek Bautista včera 16:27
- FIM EWC 24h Le Mans: PP pro YART s Hanikou včera 16:19
- Superpole WSSP300 pro Garciu, 4. Svoboda včera 14:17
- V Assenu začal nejrychleji Razgatlioglu včera 13:49
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
včera - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
včera - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
včera - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
včera - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.19. 23:35 - Lachende Bestien
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 22:53 - abgx1
- BMW Divize 04.19. 22:48 - Lachende Bestien
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 22:20 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 04.19. 18:38 - rutak11
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda