Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Také Seat může mít své velké SUV, použije-li základy nejnovější Škody (ilustrace)
7.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Španělé již oznámili, že počítají i s druhým SUV. Obecně se spíše počítá s menším modelem, než je Ateca, zamířit ale mohou i opačným směrem.
Španělská automobilka již bezpočtukrát uvedla, že Ateca je sice jejím prvním SUV, nicméně do budoucna můžeme očekávat další vozy koncipované podle soudobých zákaznických trendů. Je ale otázkou, zda Seat zamíří nahoru nebo dolů. Prozatím se misky vah převažují spíše na stranu druhého jmenovaného, neboť větší vůz by podle šéfa britského zastoupení značky Richarda Harrisona byl příliš drahý, na což stávající klientela prozatím není připravena.
Hotové jsou nicméně základy takového SUV, neboť stejně jako je Ateca předzvěstí nové Škody Yeti, pak by v minulém týdnu odhalený Kodiaq mohl posloužit španělským účelům. Změny by se týkaly víceméně jen designu zvenčí a zevnitř, i když rozdíl by nejspíše byl výraznější než u dvojice Rapid/Toledo. Zvláště pokud by Seat chtěl ospravedlnit vyšší cenu.
Jak by daný počin mohl vypadat, to nám zde vymaloval známý „automobilový manipulátor“ Theo Chin. Ten velkému SUV dodal pro španělskou značku typickou čelní masku, se kterou jsou spárovány jednodílné čelní světlomety. Ty zadní jsou pro změnu nadmíru úzké, což jen umocňuje dynamické proporce vozu. Tomu napomáhá i vodorovná černá lišta ve spodní části víka zavazadelníku.
Překvapení se tedy nekoná, což můžeme zmínit také o motorovém prostoru. Zde by se objevily 1,4litrové a dvoulitrové benzinové čtyřválce či dvoulitrový turbodiesel. Jejich výkon by poté zamířil na přední nebo všechna čtyři kola. Přerod Škody na Seat by tedy vskutku nebyl náročný, jestli se odehraje, je ale zatím ve hvězdách.
Velké španělské SUV se již ukázalo na neoficiálních ilustracích vycházejících ze snímků Škody Kodiaq. Stejná konverze by nejspíše proběhla také v reálu
Zdroj: Theophilus Chin
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez včera 15:00
- Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki včera 13:00
- Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España včera 10:00
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ 24.4.2024
- Začalo letošní MS-Side 24.4.2024
Nejčtenější články
- Stellantis propustil dalších 400 lidí, otevřeně říká, že je to kvůli elektromobilům
26.3.2024 - Hned tři oblíbené německé sporťáky končí bez nástupce. Lidé by je chtěli dál, prodávat se ale dál nesmí
26.3.2024 - Specifický přístup k elektromobilům se BMW bohatě vyplácí, pochybovači aspoň prozatím ostrouhali
26.3.2024 - Ojetá Škoda Karoq je oproti novému autu za babku, jako nejspolehlivější moderní škodovka dává smysl
26.3.2024 - Luxusní SUV jde i v roce 2024 pořídit s ručním řazením, relikt starých časů nepochopitelně zůstává v nabídce
26.3.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva