Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Ohromnost nového BMW X7 vynikne teprve vedle obyčejného malého auta
7.6.2019 | Mirek Mazal
Největší mnichovské SUV z podstaty nemůže být malé, na parkovišti plném obyčejných mini ale se svými dimenzemi vypadá trochu jako obr při návštěvě říše trpaslíků.
Publikum na nejnovějších BMW více zaujalo obří ztvárnění legendárních ledvinek než samotné premiérové modely 7 a X7, které se kontroverzním prvkem honosí. Kritiky směřované na adresu vertikálních mříží místo obvykle stylové mřížky chladiče bylo slyšet dost, přesto není nemůže být pochyb o ochotě zákazníků zaplatit za tyto vozy miliony korun bez mrknutí oka.
Základní cena benzínové bavorské limuzíny řady 7 začíná na sumě 2 472 000 korun včetně daně a vyšší X7 stojí s DPH celkem 2 230 800 Kč. Asi nikdo ze zájemců si nevybere úplný základ bez jakékoliv příplatkové výbavy. Většinou se postupně na ulicích vyskytují mnichovská SUV s vyšším označením M50d disponující čtyřikrát přeplňovaným šestiválcem o objemu tří litrů poskytující výkon 294 kW (400 koní) a 760 Nm.
V takové konfiguraci auto dosahuje hmotnosti 2 535 kilogramů při rozměrech 5 151 x 2 000 x 1 805 mm (délka x šířka x výška). Řeč čísel je ale jedna věc, praxe druhá. V té je teprve vidět, jak mohutné tohle auto je - po boku normálních mini vypadá jako z jiného světa a běžné parkovací místo mu ani nestačí. Přesně to ukazují přiložené fotografie z Nizozemska, kde majitel nové X7 zaparkoval hned vedle Citroënu Saxo.
Černý obr s monstrózními ledvinkami vypadá až strašidelně po boku malého nevinného stříbrného hatchbacku o méně než poloviční hmotnosti. Přerostlá verze X7 má problém zajet do užších ulic města a při porovnání proporcí s Citroënem je nelze dlouho pochybovat, proč. Gigant šířkou zabírá celé jedno stání a přední část trčí do silnice. Zkušenější řidič by mohl zastavit lépe, ale i o to tu nakonec jde - precizní ovládání velkých aut vyžaduje zkušeného řidiče a tím nebývá zdaleka každý, kdo zatouží po velkém SUV.
Rozměry BMW X7 teprve vyniknou ve srovnání s Citroënem Saxo. Hovořit o monstru není přehnané
Zdroj: Auto Junk
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024 - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Superpole WSSP vyhrál Manzi, 33. Vostatek včera 16:36
- Počasí způsobilo chaos v Assenu, nejlepším v pátek Bautista včera 16:27
- FIM EWC 24h Le Mans: PP pro YART s Hanikou včera 16:19
- Superpole WSSP300 pro Garciu, 4. Svoboda včera 14:17
- V Assenu začal nejrychleji Razgatlioglu včera 13:49
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
před 7 hodinami - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
před 8 hodinami - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před 10 hodinami - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 11 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva