Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
VW Tiguan 2,0 BiTDI: 240 naftových koní má českou cenu i technická data
24.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Volkswagen rozšířil nabídku svého kompaktního SUV o dvě vrcholné verze. Tou druhou je benzinové turbo 2,0 TSI s 220 koňmi.
Na sklonku července jsme si mohli představit video mapující akceleraci Volkswagenu Tiguan. Na tom by nebylo nic až tak nového, pokud by se jednalo kupříkladu o verzi osazenou motory 2,0 TSI či 2,0 TDI naladěnými na 180 a 150 koní. Obě tyto motorizace byly totiž v dané chvíli již v prodeji, přičemž české zastoupení za ně požadovalo zhruba 750 až 850 tisíc korun. Nicméně na onom videu zářila varianta 2,0 BiTDI, o které do té doby nepadlo ani slovo.
Nyní se ji ovšem můžeme podívat pořádně na zoubek, neboť v tuzemské nabídce již taktéž figuruje. Začneme přitom v motorovém prostoru, kam se nastěhoval nadvakrát přeplňovaný dvoulitrový turbodiesel známý z Passatu B8. Ten produkuje 240 koní a 500 Nm točivého momentu, jenž stačí ke zrychlení z klidu na stovku za 6,5 sekundy. Nejvyšší rychlost pak byla omezena na 228 km/h.
Dále můžeme zmínit, že průměrná spotřeba byla vypočítána na 6,4 l/100 km, zatímco cena činí nemalých 1 130 900 Kč. Za tuto sumu přitom dostáváte výbavu Highline, která počítá kupříkladu s 18palcovými litými koly, komfortními sedadly vpředu, čalouněním se vzorem ArtVelours, 12,3palcovým digitálním přístrojovým štítem nebo automatickými brzdami.
Standardem je rovněž sedmistupňový automat a pohon všech kol, kterými disponuje i další novinka v nabídce, a sice varianta 2,0 TSI o výkonu 220 koní. Také ta je k dispozici pouze na úrovni Highline, a to od 1 028 900 Kč. Počítat je přitom možné s identickým zrychlením jako u dieselu, maximálka však klesla na 220 km/h a spotřeba stoupla na 7,8 l/100 km.
VW Tiguan 2,0 BiTDI se od zbytku nabídky kromě motoru liší také koncovkami výfuku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars! 08:00
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
Nejčtenější články
- Toyota ukázala nové řešení, které má zachránit spalovací motory, vzduch od CO2 dokonce čistí
28.2.2024 - Ruská Volha se skutečně vrátí, toto bude její první nový model
28.2.2024 - Red Bull vyvinul nejrychlejší kamerový dron světa pro úchvatné letecké záběry F1, jen ten stačí Maxi Verstappenovi
28.2.2024 - Dacia si dál nechává od elektrifikace odstup, Sandero nebude ani trochu elektrické, dokud nebude muset
28.2.2024 - A hned je bezpečno: Nový skrytý radar „vydělal” během prvních 11 dnů provozu přes 2,5 milionu Kč
28.2.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva