Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Chevrolet Volt 2016 poodhalil interiér, nabídne nezávislé regenerativní brzdění
19.12.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
(video) GM poodhalil něco o regenerativním brzdění nového Voltu, které bude možno použít nezávisle na provozních brzdách. Vidíme i kus kabiny.
S blížícím se oficiálním odhalením na detroitském autosalonu NAIAS v lednu 2015 přiživuje Chevrolet napětí ohledně nového Voltu. Aktuálně je na světě nové oficiální video, které, třebaže velmi krátce, trochu poodhaluje stále dobře maskovaný interiér a také hovoří o regenerativním brzdění. To bude řidič moci do jisté míry ovládat, nebude se o něj starat jen automatika.
Podle Marka Reusse, viceprezidenta globálního produktového vývoje u GM, se regenerativní brzdění ovládá páčkami pod volantem a řidič jej může uvést do činnosti i bez sešlápnutí brzdového pedálu, například když pojede z prudkého kopce nebo bude dojíždět na křižovatku. Princip ovládání (nikoliv funkce) by mohl být podobný motorové brzdě u nákladních automobilů, kterou může řidič také aktivovat nezávisle na provozních brzdách.
Podle Reusse je tento systém ještě lepší než v případě Cadillacu ELR, který je založen na dosluhujícím Voltu, ale je silnější, luxusnější a dražší a přišel na trh až výrazně později. Novou generaci tohoto vozu tedy v nejbližších letech očekávat nemůžeme. GM by si nejspíš dalo s jejím vývojem načas každopádně, aby byla schopna nabídnout komfort, který od Cadillacu zákazníci očekávají.
Video také poodhaluje něco z designu, a to jak uvnitř, tak i zvenčí. Zatímco volant bude asi tomu ve stávajícím Voltu dost podobný, středová konzole bude pravděpodobně mít větší displej a také klasický ručičkový přístrojový štít nahradí rozměrný displej. Dá se také očekávat jiný design vrchní části palubní desky a okna předních dveří nebudou dělená, jako tomu je u dosluhujícího modelu.
Jak víme již delší dobu, v útrobách nového Voltu bude zcela nové pohonné ústrojí, které je oproti tomu současnému efektivnější, výkonnější a také asi o 45 kg lehčí. Vůz je označen jako EREV, tedy Extended Range Electric Vehicle, přestože spalovací motor může pohánět i kola a vůz je de facto plug-in hybridem (PHEV). Také už známe vzhled části přídě, na zbytek si ale budeme muset počkat do Detroitu.
Krátké video poodhaluje jak kousek interiéru, tak i regenerativní brzdění
Nový Chevrolet Volt již dříve poodhalil svou techniku
Víme také, jak bude vypadat kousek přídě...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
před 4 hodinami - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
před 6 hodinami - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
včera
Nejčtenější články
- Nový elektrický Renault 5 vypadá sexy a dával by i smysl, ale ne za avizovanou cenu
26.2.2024 - Rusové znovu mohou nakupovat svá oblíbená auta od Hyundai a Kie, akorát bez jejich log
26.2.2024 - My jsme vám to říkali: Japonci se mohou jen smát evropským a americkým automobilkám, jak si vylamují zuby na elektromobilech
26.2.2024 - 50 let starý, i u nás dobře známý sovětský offroad zesměšnil v přímém srovnání moderního amerického soupeře
26.2.2024 (398) - Hyundai po „násilném” zaříznutí ostrých spalovacích modelů pro EU zkouší Evropany uspokojit lacinou náhražkou
26.2.2024
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 03.28. 19:02 - HondaMan
- Zapojení rádia s reversing kabelem. 03.28. 16:42 - Honza z Krumlova
- Řidiči, co to mají v ruce... 03.28. 16:36 - abgx1
- BMW Divize 03.28. 16:16 - pavproch
- Dříve M135i, nyní ///M2 03.28. 13:54 - Předseda
- Onboard videa 03.28. 13:17 - GeneHawkins
- Elektromobily a vse kolem nich 03.28. 10:11 - jerry
- Sleva na ověření historie přes Cebia.cz 03.28. 03:30 - brnenska.odchytova