Hyundai i10 po faceliftu si věří. Jeho české ceny jdou i nad úroveň Škody

28.11.2016 | Petr Prokopec | 3 příspěvky

Modernizovaný korejský hatchback srší sebevědomím. K mání je pouze ve třech variantách, bez klimatizace a rádia startuje na 219 990 Kč.

Faceliftované Hyundai i10 se světu představilo již na konci srpna. V mezičase proběhla na autosalonu v Paříži i výstavní premiéra, nyní ale již korejský prcek míří do prodeje. Aktuálně jej můžete pořídit pouze ve třech variantách, neboť zákazníkům je k dispozici pouze jediný motor spojený se dvěma převodovkami a dvěma úrovněmi výbavy. Je otázkou, zda se touto nabídkou nechají zákazníci oslovit nebo jestli raději vyrazí ke konkurenční Škodě.

Citigo je sice k dispozici taktéž pouze s litrovým motorem, nicméně jeho výkon může narůst na 75 koní. Navíc můžete vybírat mezi třídveřovou a pětidveřovou karoserií a aktuálně hned pěti úrovněmi výbavy. Snadno tak můžete i bez příplatkové výbavy překročit sumu tří set tisíc korun, základ je však k dispozici již za 197 900 Kč. Hyundai i10 pak míří mezi tyto mantinely.

Základní provedení 1,0i Family disponující výkonem 66 koní a osazené pětistupňovým manuálem stojí 219 990 Kč. V těch jsou zahrnuty pětidveřová karoserie, 14palcová ocelová kola, nárazníky v barvě vozu, úchyty Isofix a látkové čalounění. Pokud zatoužíte po klimatizaci nebo audio systému, musíte vyrazit o úroveň výše k výbavě Family+.

Také zde bude auto pohánět litrový motor, vybírat ale lze mezi manuální převodovkou (239 990 Kč) a čtyřstupňovým automatem (259 990 Kč). Vůči základu přibyly do výbavy klimatizace, elektrické ovládání předních oken a výškově stavitelné sedadlo řidiče. Za rádio, které je součástí paketu Club, je ovšem třeba připlácet 10 000 Kč.

Za dalších 29 990 Kč můžete sáhnout po alternativním pohonu na LPG, ten lze však spojit pouze s manuální převodovkou. Mimo to v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 371 kB) figuruje ještě metalický lak (11 900 Kč), který je k dispozici pro všechna tři nabízená provedení. V ceně každého modelu je pětiletá záruka bez omezení ujetých kilometrů.

Také u konkurenční Škody Citigo je třeba přikročit k příplatkům, pokud chcete kupříkladu vůz s klimatizací. Tu lze navíc spojit až s druhým stupněm výbavy Ambition. Český vůz vás ale stále vyjde levněji, což ostatně platí i při volbě silnějšího motoru. Jistým negativem ale pro někoho může být poněkud nudný vzhled. Jak jsme tedy řekli, volba je na zákaznících.

Hyundai i10 po faceliftu si věří. Jeho české ceny jdou i nad úroveň Škody - 1 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 01Hyundai i10 po faceliftu si věří. Jeho české ceny jdou i nad úroveň Škody - 2 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 02Hyundai i10 po faceliftu si věří. Jeho české ceny jdou i nad úroveň Škody - 3 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 03Hyundai i10 po faceliftu si věří. Jeho české ceny jdou i nad úroveň Škody - 4 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 04Hyundai i10 po faceliftu si věří. Jeho české ceny jdou i nad úroveň Škody - 5 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 05Hyundai i10 po faceliftu si věří. Jeho české ceny jdou i nad úroveň Škody - 6 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 06Hyundai i10 po faceliftu si věří. Jeho české ceny jdou i nad úroveň Škody - 7 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 07Hyundai i10 po faceliftu si věří. Jeho české ceny jdou i nad úroveň Škody - 8 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 08
Hyundai i10 startuje na českém trhu na 220 tisících korun

Petr Prokopec

Další zajímavé články:

Diskuze 3 příspěvky

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše