Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol?

6.10.2016 | Petr Prokopec | 25 příspěvků

Základní provedení Kodiaqu pro český trh je skutečně důstojnější, než úplný základ nabídky. U vrcholných verzí pak není problém vůz za 1,2 milionu.

O nové Škodě Kodiaq jsme se naposledy zmiňovali včera, kdy jsme vám mohli představit její kompletní ceník. Souběžně s jeho odhalením měl být spuštěn také online-konfigurátor vozu, jenže k dispozici nebyl ani o desítky minut později. Tento nedostatek již byl napraven, a tak se mu na zoubek podíváme nyní.

Jednak nám dává možnost podívat se na úplně základní provedení pro český trh, o jehož podobě jsme dosud mohli jen spekulovat. Bylo téměř jisté, že jeho podoba bude jiná než u kdysi nafoceného úplného základu, neboť Škoda podobné verze v České republice u „lepších modelů” neprodává. V nabídce tak není ani základní motor 1,4 TSI s 92 kW a zjevně ke Kodiaqu nedostanete ani nic jako plechová kola či černé kliky. Vzniká tak celkem paradoxní situace, kdy základní Audi „plecháče” mají a Škody nikoli.

Jak velké SUV škodovky v základu vypadá, uvidíte níže. A ostuda to vážně není, už kvůli oněm kolům z lehkých slitin, třebaže ne zrovna velkým. Tamtéž můžete spatřit i výsledek trochu jiných hrátek s konfigurátorem, kdy jsme bez větších problémů poskládali vůz za více než 1,2 milionu korun. Za tyto peníze můžete dostat dvoulitrový benzinový motor naladěném na 132 kW/180 koní, se kterým je standardně spárována sedmistupňová automatická převodovka DSG a pohon 4x4. Standardně přitom takové provedení ve výbavě Style vychází na 885 900 Kč, nicméně příplatky dokážou cenu posunout o pořádný kus výše.

S motorem 2,0 TSI tak byl spárován hnědý metalický lak Magnetic (16 900 Kč), 19palcová litá kola Sirius (11 000 Kč) či panoramatická střecha (32 000 Kč). Dovnitř se pak pro změnu nastěhoval Business paket Columbus s Phoneboxem (50 300 Kč), ventilace předních sedadel (58 000 Kč), třízónová klimatizace (7 000 Kč) či třetí řada sedadel (18 000 Kč).

Neopomněli jsme ovšem zaškrtnout ani adaptivní podvozek DCC včetně Driving Mode Select (25 000 Kč), monitoring jízdních pruhů, detekci vozů ve slepém úhlu a multifunkční kameru (20 000 Kč), stabilizaci přívěsu včetně parkovacího asistentu (27 000 Kč) a sklopného tažného zařízení (14 500 Kč) nebo třeba adaptivní tempomat (17 200 Kč).

Výsledkem je suma přesahující onu 1,2milionovou hranici, což ve výsledku není až tak hrozné, pokud si uvědomíme, že máme tu čest se sedmimístným SUV nabušeným výbavou od podlahy až po střechu. Po stránce jízdní dynamiky přitom takto osazený Kodiaq zvládne stovku za 7,8 sekundy při cestě za nejvyšší rychlostí 206 km/h. Chcete-li si hrát sami, zvolte směr konfigurátor.

Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol? - 1 - Skoda Kodiaq 2016 konfigurator zaklad vrchol 06Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol? - 2 - Skoda Kodiaq 2016 konfigurator zaklad vrchol 07Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol? - 3 - Skoda Kodiaq 2016 konfigurator zaklad vrchol 08Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol? - 4 - Skoda Kodiaq 2016 konfigurator zaklad vrchol 09Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol? - 5 - Skoda Kodiaq 2016 konfigurator zaklad vrchol 10Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol? - 6 - Skoda Kodiaq 2016 konfigurator zaklad vrchol 11Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol? - 7 - Skoda Kodiaq 2016 konfigurator zaklad vrchol 12Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol? - 8 - Skoda Kodiaq 2016 konfigurator zaklad vrchol 13Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol? - 9 - Skoda Kodiaq 2016 konfigurator zaklad vrchol 14
Takhle vypadá Škoda Kodiaq v základní verzi s motorem 1,4 TSI a cenou pod 700 tisíc Kč

Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol? - 10 - Skoda Kodiaq 2016 konfigurator zaklad vrchol 01Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol? - 11 - Skoda Kodiaq 2016 konfigurator zaklad vrchol 02Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol? - 12 - Skoda Kodiaq 2016 konfigurator zaklad vrchol 03Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol? - 13 - Skoda Kodiaq 2016 konfigurator zaklad vrchol 04Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol? - 14 - Skoda Kodiaq 2016 konfigurator zaklad vrchol 05Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol? - 15 - Skoda Kodiaq 2016 konfigurator 13Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol? - 16 - Skoda Kodiaq 2016 konfigurator 14Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol? - 17 - Skoda Kodiaq 2016 konfigurator 15Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol? - 18 - Skoda Kodiaq 2016 konfigurator 16
A takhle Kodiaq osazený motorem 2,0 TSI a pohonem 4x4 za 1,2 milionu korun. Některé pohledy jsou zjevně nedokonalé, už třeba kvůli přítomnosti manuálu namísto automatu

Petr Prokopec

Další zajímavé články:

Diskuze 25 příspěvků

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše