Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Konfigurátor Škody Kodiaq konečně jede. Jak vypadá základ? A jak vrchol?
6.10.2016 | Petr Prokopec | 26 příspěvků
Základní provedení Kodiaqu pro český trh je skutečně důstojnější, než úplný základ nabídky. U vrcholných verzí pak není problém vůz za 1,2 milionu.
O nové Škodě Kodiaq jsme se naposledy zmiňovali včera, kdy jsme vám mohli představit její kompletní ceník. Souběžně s jeho odhalením měl být spuštěn také online-konfigurátor vozu, jenže k dispozici nebyl ani o desítky minut později. Tento nedostatek již byl napraven, a tak se mu na zoubek podíváme nyní.
Jednak nám dává možnost podívat se na úplně základní provedení pro český trh, o jehož podobě jsme dosud mohli jen spekulovat. Bylo téměř jisté, že jeho podoba bude jiná než u kdysi nafoceného úplného základu, neboť Škoda podobné verze v České republice u „lepších modelů” neprodává. V nabídce tak není ani základní motor 1,4 TSI s 92 kW a zjevně ke Kodiaqu nedostanete ani nic jako plechová kola či černé kliky. Vzniká tak celkem paradoxní situace, kdy základní Audi „plecháče” mají a Škody nikoli.
Jak velké SUV škodovky v základu vypadá, uvidíte níže. A ostuda to vážně není, už kvůli oněm kolům z lehkých slitin, třebaže ne zrovna velkým. Tamtéž můžete spatřit i výsledek trochu jiných hrátek s konfigurátorem, kdy jsme bez větších problémů poskládali vůz za více než 1,2 milionu korun. Za tyto peníze můžete dostat dvoulitrový benzinový motor naladěném na 132 kW/180 koní, se kterým je standardně spárována sedmistupňová automatická převodovka DSG a pohon 4x4. Standardně přitom takové provedení ve výbavě Style vychází na 885 900 Kč, nicméně příplatky dokážou cenu posunout o pořádný kus výše.
S motorem 2,0 TSI tak byl spárován hnědý metalický lak Magnetic (16 900 Kč), 19palcová litá kola Sirius (11 000 Kč) či panoramatická střecha (32 000 Kč). Dovnitř se pak pro změnu nastěhoval Business paket Columbus s Phoneboxem (50 300 Kč), ventilace předních sedadel (58 000 Kč), třízónová klimatizace (7 000 Kč) či třetí řada sedadel (18 000 Kč).
Neopomněli jsme ovšem zaškrtnout ani adaptivní podvozek DCC včetně Driving Mode Select (25 000 Kč), monitoring jízdních pruhů, detekci vozů ve slepém úhlu a multifunkční kameru (20 000 Kč), stabilizaci přívěsu včetně parkovacího asistentu (27 000 Kč) a sklopného tažného zařízení (14 500 Kč) nebo třeba adaptivní tempomat (17 200 Kč).
Výsledkem je suma přesahující onu 1,2milionovou hranici, což ve výsledku není až tak hrozné, pokud si uvědomíme, že máme tu čest se sedmimístným SUV nabušeným výbavou od podlahy až po střechu. Po stránce jízdní dynamiky přitom takto osazený Kodiaq zvládne stovku za 7,8 sekundy při cestě za nejvyšší rychlostí 206 km/h. Chcete-li si hrát sami, zvolte směr konfigurátor.
Takhle vypadá Škoda Kodiaq v základní verzi s motorem 1,4 TSI a cenou pod 700 tisíc Kč
A takhle Kodiaq osazený motorem 2,0 TSI a pohonem 4x4 za 1,2 milionu korun. Některé pohledy jsou zjevně nedokonalé, už třeba kvůli přítomnosti manuálu namísto automatu
Další zajímavé články:
Diskuze 26 příspěvků
Bleskovky
- Rekordem čerstvě ověnčené Porsche dostal první český majitel. Tohle je moc i na Prahu
před 2 hodinami - Registrační značka tohoto Porsche skrývá šifru. Rozklíčují ji jen znalci
včera (4) - A pak že jste včera měli špatný den. Podívejte se, co se stalo majiteli tohoto Astonu
včera (1) - Rappera neohromil nejčernější Rolls-Royce, tak si nechal postavit tohle: ten nejbělejší
včera (1) - Tesla Model 3 se naplno prohnala po německé dálnici. Podívejte se, jak dopadla
19.4.2018 (17)
Nejdiskutovanější články
- Stát chce drasticky zpoplatnit vlastnictví starších aut. Nové poplatky by je prakticky zabily
28.3.2018 (627) - Autor první Octavie říká, že Hyundai neudělá všechna stejná. Důvod Češi pochopí
9.4.2018 (132) - Němci spočítali, jak moc jsou elektromobily ekologické proti dieselům a spol. Výsledky překvapily
21.3.2018 (132) - V SSSR postavili i největší obrněný transportér historie. To pravé překvapení se ale skrývalo uvnitř
1.4.2018 (116) - O nové diesely už nestojí ani Češi. Největší oběť odlivu zájmu uhodnete
6.4.2018 (108) - Krize aut, co nejsou VW Passat, pokračuje. Jeho další kdysi úspěšný konkurent končí
28.3.2018 (99) - Nová Škoda Rapid se rýsuje. Bude úplně jiná, má se stát českým VW Golf
25.3.2018 (91) - Děti ve věku 9 a 11 let vymyslely, jak vyřešit jeden z odvěkých problémů řidičů
23.3.2018 (84) - Tohle předvedla Škoda Karoq v losím testu. Ve srovnání s BMW X2 je to k nevíře
18.4.2018 (83) - Logo Škody na krytech motorů vážně skrývá překvapení, čínské video není hoax
7.4.2018 (76)
Nové na MotoForum.cz
Živá témata na fóru
- Cukání motoru 1.6 Octavia 09:32 - bitmap
- Rychlodotazy 08:49 - honziss
- BMW Divize 08:22 - maciak
- Policejní kontroly a měření 21:29 - řidičBOB
- Volvo 21:24 - řidičBOB
- Onboard videa 21:15 - řidičBOB
- Jakou on-board cam? 21:07 - Jirka_D
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 20:55 - Brus
- Policejní Passaty, Superby a neoznačená měřící vozidla 20:52 - Upside
- Lyžárna 19:35 - jerry
Autobazar
Audi A3 1.6 TDI
r.v. 2016
450 000,- KčAudi A4 1.8 TSI
r.v. 2010
290 000,- KčAudi A4 2.0 TDI
r.v. 2014
540 000,- KčAudi A6 2.0 TDI
r.v. 2015
610 000,- KčAudi A3 1.6
r.v. 2009
179 000,- KčAudi A4 2.0 TDI
r.v. 2017
730 000,- KčAudi A6 3.0 TDI
r.v. 2012
630 000,- KčAudi A4 1.8 TSI
r.v. 2009
250 000,- Kč