Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Porsche 911 991 Turbo Cabrio a Turbo S Cabrio 2014 odhaleno, žádné překvapení neskrývá
23.9.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německá novinka se ukáže v Los Angeles s výkonem 520 a 560 koní. Silnější verze dá stovku za 3,2 s, spotřeba 9,9 l/100 km má platit pro oba modely.
Včerejším dnem byl ukončen autosalon ve Frankfurtu, což pro všechny výrobce znamená jediné - začít se připravovat na ty další. Z nich má největší význam ten v Los Angeles, který začne 20. listopadu. Nebude jen o amerických autech, již nyní víme, že premiéru zde bude mít třeba třetí novodobá generace Mini. A aby těch zástupců ze Starého kontinentu nebylo málo, pak dorazí i nové Porsche 911 991 Turbo Cabrio a Turbo S Cabrio.
V obou případech nás ovšem mnoho překvapení nečeká. A to jak po kosmetické, tak i mechanické stránce. Oba kabriolety jsou postaveny na základech přeplňovaných kupé, která byla představena letos v květnu. Pod kapotou tak můžeme očekávat shodný 3,8litrový přeplňovaný šestiválec o výkonu 520 a 560 koní, který pohání všechna čtyři kola.
S touto silou se nové Turbo Cabrio rozjede na stovku za 3,5 sekundy, Turbo S Cabrio to zvládne již za 3,2 s. V obou případech se jedná o nepatrně horší čas než u sourozence s pevnou střechou, na vině však bude spíše vyšší hmotnost než aerodynamický odpor. Nejvyšší rychlost 318 km/h je totiž stejná jako u kupé.
Identická je také převodovka PDK, která je u tohoto modelu jedinou volbou. S ní přitom spotřeba vozu klesla pod desetilitrovou hranici na 9,9 l/100 km, této hodnoty však u obou modelů dosáhnete jen s velkým sebezapřením. Zvláště, pokud se rozhodnete využít systému řízení zadní nápravy, který zlepšuje časy na okruhu.
Jeho funkci jsme vám podrobně vysvětlili již během představení kupé, nyní se proto více zaměříme na sklápěcí střechu. Ta kvůli nižší hmotnosti i snížení těžiště používá hořčíkový rám, který zároveň při nasazeném stavu formuje její tvar do siluety kupé. Sklopení zabere pouhých 13 sekund a je možné až do rychlosti 50 km/h.
Uvnitř modelů, jejichž karoserie na šířku o 28 milimetrů přesahuje i Carreru 4, kromě obvyklého luxusu najdete v základu třeba audio systém Bose. Připlatit si ovšem můžete i za aparaturu Burmester, tempomat, zpětnou kameru či dokonce funkci rozpoznávání dopravního značení.
Verze Turbo S ve standardu nabídne dvoubarevné kožené čalounění nebo sportovní sedadla stavitelná v 18 směrech. Na německém trhu vyjde na 207 989 EUR (cca 5,4 milionu korun), zatímco základní Turbo Cabrio stojí „jen“ 174 431 EUR (4,5 milionu Kč).
Nové Porsche 911 991 Turbo Cabrio a Turbo S Cabrio budou debutovat v Los Angeles. Do prodeje pak dorazí na počátku příštího roku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla Cybertruck byla nafocena v Moskvě, její majitel se sankcím jen směje
2.5.2024 - Fisker oznámil, že koncem června zahájí masivní propouštění. Budete se divit, ale je to projev optimismu
1.5.2024 - Takhle by to dopadlo, kdyby se Škoda odvázala a pod hlavičkou RS nabídla skutečné sportovní auto
29.4.2024
Nejčtenější články
- Prodeje elektrických Volv v USA a Číně se propadly až k nule, trvat jen na jejich nabízení už za pár let je skvělý nápad
5.4.2024 - Video ukazuje, jak to vypadá, když v autě na silnici zažijete zemětřesení. Co v tu chvíli dělat?
5.4.2024 (1) - Není to jen statistika. Vrcholné elektrické Mercedesy připravily majitele o 1,6 milionu během 2 let, teď stojí jako lepší Octavie
6.4.2024 - Ze Suzuki se stále víc stává japonská Dacie, v prodeji levně v novém udrží i velkou Vitaru
6.4.2024 - Pozadí fiaska Hertzu s elektromobily ukazuje, co firmu ke slepé sázce vedlo, proč tak krutě selhala
6.4.2024
Živá témata na fóru
- Koupě auta do 100 tisíc - držák se spotřebou 05.06. 01:52 - Trypex
- Elektromobily a vse kolem nich 05.05. 23:48 - honziss
- Rychlodotazy 05.05. 19:12 - Brus
- Onboard videa 05.05. 14:41 - brnenska.odchytova
- audi A4 2023 2.0 tfsi 110kw , automat 05.05. 14:30 - mattonecz
- Politický koutek 05.05. 08:48 - jerry
- S větrem ve vlasech.... 05.04. 15:12 - pavproch
- Volkswagen obecne 05.04. 00:53 - mattonecz