Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Porsche Cayman GT4 je v konfigurátoru, řádit můžete až do 3,6 milionu Kč
14.2.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Cayman GT4 je nejspíš poslední vpravdě řidičské auto od velké automobilky, které kdy bude představeno. Už proto podle nás stojí za každý haléř své ceny.
Pokud někdo z vás poslední léta strávil třeba na pustém ostrově, může mu příchod Porsche Cayman GT4 přijít jako představení sice zajímavého, ale ne až tak mimořádného auta. Atmosféra, zadokolka, manuál a dál? Dál nic, jenže přesně tohle dnes stačí k tomu, aby takové auto bylo něčím výjimečným, a to i v nabídce výjimečného výrobce. Cayman tohle dnes nabízí, nejen ve verzi GT4, ale dlouho nabízet jistě nebude. Ne nadarmo jsme jej zařadili na seznam 17 aut, která je třeba koupit, dokud to jde a pokud nás máte za bláznivé staromilce, přečtěte si slova Waltera Röhrla. I ten si ještě koupil Cayman s šestiválcovou atmosférou, dokud to vůbec je možné. Ví, že brzy nebude a také ví, že malé turbo se nebude s to klasickému šestiválcovému boxeru vyrovnat.
Čerstvý příchod verze GT4 se zdá být bezpečným přístavem pro nadšené řidiče na mnoho dalších let, jenže tak to být nemusí. Atmosféricky plněné motory dnes končí i při pouhých faceliftech, však tak dopadlo Ferrari 458 a brzy tak dopadne i sestřička jménem 911. Může se tak velmi snadno stát, že GT4 vydrží v nabídce jen pár let a pokud hoříte pro jeho charakteristiky, měli byste jej koupit - jsme přesvědčeni, že nový sporťák s výše zmíněnou trojicí už žádná velká automobilka nepředstaví, nikdy.
Pravdou je, že Cayman GT4 nedává svou kůži lacino, základ v Německu přijde na 85 776 Eur (cca 2,37 milionu Kč), ale podle nás za to stojí. Máte-li na něj spadeno, pak si již můžete skočit sestavit svůj kousek do německého konfigurátoru, kde se GT4 čerstvě objevilo. Dá se říci, že nadšený řidič ke spokojenosti o mnoho více než základ potřebovat nebude, Porsche ale tradičně nabízí spoustu individualizačních „serepetiček”, které dokážou cenu posunout o hodně dál. Třeba kožené, hliníkové nebo dokonce karbonové obložení kde čeho za desetitisíce Kč...
My jsme s autem na přiložených obrázcích „dostali” z konfigurátoru cifru 129 907,15 Eur, tedy bezmála 3,6 milionu Kč, ale z hlediska očekávaného využití je to nesmysl. Přesto pěkný, vy se jistě doberete k jiným specifikacím...
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2015.
Jak vidno, Porsche Cayman GT4 nemusí být žluté ani modré...
...jak je vykreslily první oficiální fotky
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla Cybertruck byla nafocena v Moskvě, její majitel se sankcím jen směje
2.5.2024 - Fisker oznámil, že koncem června zahájí masivní propouštění. Budete se divit, ale je to projev optimismu
1.5.2024 - Takhle by to dopadlo, kdyby se Škoda odvázala a pod hlavičkou RS nabídla skutečné sportovní auto
29.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
- Prodeje elektrických Volv v USA a Číně se propadly až k nule, trvat jen na jejich nabízení už za pár let je skvělý nápad
5.4.2024 - Video ukazuje, jak to vypadá, když v autě na silnici zažijete zemětřesení. Co v tu chvíli dělat?
5.4.2024 (1) - Není to jen statistika. Vrcholné elektrické Mercedesy připravily majitele o 1,6 milionu během 2 let, teď stojí jako lepší Octavie
6.4.2024 - Ze Suzuki se stále víc stává japonská Dacie, v prodeji levně v novém udrží i velkou Vitaru
6.4.2024 - Pozadí fiaska Hertzu s elektromobily ukazuje, co firmu ke slepé sázce vedlo, proč tak krutě selhala
6.4.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva