Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Suzuki Ignis dorazilo na český trh, je to jedno z nejlevnějších aut s pohonem 4x4
15.4.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Standardně je Ignis předokolka, už za cenu lehce přes 300 tisíc Kč ale umí být i čtyřkolkou. A za své ceny toho obecně nabízí celkem dost.
Před pár dny jsme vám přiblížili svérázný test James Maye, který si bral na paškál nové Suzuki Ignis. Tehdy jsme konstatovali, že tento vůz u nás k mání ještě není, změnilo to ale rychle - během pouhých 72 hodin. Dnes už vám tedy můžeme Ignis přiblížit také z naší perspektivy a i když se raději znovu vyhneme slovu, kterým jej May počastoval, jeho ceny by šlo popsat podobně.
Pravda, Ingis je malé auto, takže se prodává za malé peníze, úplně málo toho ale nenabízí. I když úplně základní provedení v ceně 240 900 Kč, které znamená základní výbavu Comfort, motor 1,2 DualJet s výkonem 66 kW (90 koní) a pohon předních kol, asi cenu za výbavově „nejnabušenější” auto roku nedostane, strádat ani s ním nutně nebudete.
Jednak dostanete čtyřválcový motor, což je vždy plus. Jeho výkon jsme zmínili, informaci o pětistupňové manuální převodovce pak přidáme stejně jako fakta o dynamice - stovka za 12,2 sekundy a maximální rychlost 170 km/h. To nejsou ostudné hodnoty a základní výbava čítající mj. klimatizaci, přední elektrická okna, palubní počítač, rádio s čtveřicí reproduktorů a další základní prvky také neurazí.
Kupovat základní verze ale obvykle není bůhvíjak výhodné a zdá se, že nový Ignis nebude výjimkou. Za 262 900 Kč, tedy jen 22 tisíc Kč navíc dostanete vyšší výbavu Premium a s ní mj. vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a sedadla, výškové nastavitelnou sedačku řidiče, lepší palubní systém už i s parkovací kamerou nebo kola z lehkých slitin.
Tím možnosti předokolky končí, naštěstí je tu ale ještě varianta 4x4, který se zmíněnou výbavou Premium startuje na 318 900 Kč. Příplatek za pohon všech kol je tedy poněkud tučnější, výsledná cena ale pořád dělá z Ignisu 2017 jednu z nejdostupnějších čtyřkolek na trhu. Pohon všech kol sice vůz o něco více zatíží (váží 945 místo 885 kg), přesto jej (i díky kratšímu stálému převodu) učiní o něco rychlejším, tedy alespoň z hlediska akcelerace. Na stovce je za 11,9 sekundy, maximálka naopak klesla na 165 km/h.
Rozsah výbavy Premium je u varianty AllGrip 4x4 totožný, tedy až na pár drobností - dostanete s ní i asistent rozjezdu do kopce, sjíždění s kopce a zvláštní stabilizaci Grip Control. Navíc můžete sáhnout i po výbavě Elegance, která posune cenu na vrcholných 362 900 Kč, ale do výbavy už přidá opravdu všechno myslitelné včetně třeba navigace.
Pokud vás zajímá více, projděte si přiložený přehled základních cen a technických parametrů či velkou galerii vesměs nových fotek. A kdyby vás zajímalo opravdu všechno, stáhněte si kompletní ceník (PDF, 840 kB) z webu... „Magyar Suzuki Corporation Ltd. branch office Czech Republic, organizační složka” (ano, tahle firma dnes v České republice prodává Suzuki) - řekne i bez mučení, co může.
České ceny a technické parametry Suzuki Ignis 2017


Dostupné barvy karoserie










Nové fotografie Suzuki Ignis 2017
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
včeraNěkdo si nechal předělat svou Hondu na Alfu Romeo. Teď má spolehlivé auto, které nevypadá jako z jiné planety
4.5.2025Nejextrémnější Ford Mustang všech dob překonal svůj vlastní rekord z nejnáročnějšího okruhu světa, dejte mu ještě šanci
2.5.2025
Nejnovější články
Hračka miliardářů od Bugatti schopná akcelerovat na 500 km/h za 20 s se ukázala v akci na okruhu, se superauty si hraje jako kočka s myší
před 24 minutamiK mání je dodnes nevyužitý, krásně zachovalý VW Passat B5.5 ve verzi, kterou nezastaví ani konec světa, přesto stojí drobné
včeraŠkoda je vážně mimo realitu. V době, kdy jiní zkouší na takové kontroverzní kroky zapomenout, hrdě přichází s duhovým Elroqem
včeraSrovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
včeraZnačka, která svým novým vozům už nedává zadní okna, svolává auta do servisů, protože v nich lidé nevidí dozadu
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva