Přehled článků ze dne 8.2.2017

13 článků.

Downsizing u VW je vážně mrtvý. 1,4 TDI a 1,6 TDI končí, 1,5 TDI nebude

8.2.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Downsizing u VW je vážně mrtvý. 1,4 TDI a 1,6 TDI končí, 1,5 TDI nebude VW chce být čistý nejen na oko, a tak může volit jen reálně schůdné cesty. Malé diesely plnící emisní normy za rozumných nákladů mezi ně nepatří....

Jaké zrychlení auta z 0 na 100 km/h dokáže člověk ještě přežít?

8.2.2017 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Jaké zrychlení auta z 0 na 100 km/h dokáže člověk ještě přežít? Tak jako člověk dokáže přežít jen určité přetížení při deceleraci, i akcelerace na stovku vás v jednu chvíli zabije. Ale nebojte, vaše Fabia RS TDI ji...

Tesla Model 3 se bude muset spokojit s menšími akumulátory, i na 100kWh je malá

8.2.2017 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Tesla Model 3 se bude muset spokojit s menšími akumulátory, i na 100kWh je malá Elon Musk potvrdil, že nejmenší model Tesly nedostane největší dnes nabízené akumulátory Tesly. A ani ostatní dnešní modely nedostanou více než ty....

Chystané změny v bodovém systému přehledně: zázraky se nedějí

8.2.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Chystané změny v bodovém systému přehledně: zázraky se nedějí Ministerstvo dopravy v zjednodušené, ale přehledné podobě představilo, jaké změny pro tzv. bodový systém chystá. Srozumitelné jsou, smysluplné nikoli....

Podívejte se, jak Mercedes-AMG GT R zdolal Bathurst, byl z toho rekord (videa)

8.2.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Podívejte se, jak Mercedes-AMG GT R zdolal Bathurst, byl z toho rekord (videa) Vrcholné kupé zvládlo 6,2kilometrový okruh Mount Panorama za 2 minuty a 16,5 sekundy. Na rovince přitom dosáhlo 308 km/h....

Jozef Kabaň skončil jako šéfdesignér Škody, zlomil mu vaz facelift Octavie?

8.2.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Jozef Kabaň skončil jako šéfdesignér Škody, zlomil mu vaz facelift Octavie? Autor Bugatti Veyron působil u Škody skoro 9 let a postaral se o několik jejích velmi dobře přijatých modelů. A jeden špatně. Teď bude navrhovat BMW....

Tesla Model S P100D je opravdu nejlépe zrychlující auto světa, tady jsou důkazy

8.2.2017 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Tesla Model S P100D je opravdu nejlépe zrychlující auto světa, tady jsou důkazy Zrychlit na stovku za 2,28 sekundy nedokázalo ještě žádné auto, až na Model S P100D. Tedy tak to alespoň tvrdí americký magazín Motor Trend....

Jak se změnila rychlost monopostů F1 za uplynulých 10 let? Budete se divit

8.2.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Jak se změnila rychlost monopostů F1 za uplynulých 10 let? Budete se divit Že Formule 1 není v posledních letech tou nejzábavnější podívanou, netřeba připomínat. Je ale fascinující, jak moc s tím ruku v ruce kráčí i vývoj ryc...

Ferrari 458 Speciale vs. 488 GTB: vyhraje na okruhu atmosféra či turbo? (video)

8.2.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Ferrari 458 Speciale vs. 488 GTB: vyhraje na okruhu atmosféra či turbo? (video) Přeplňovaná osmiválcová novinka má navrch nejen výkonem, ale také podvozkem. Tedy alespoň na papíře, jak je tomu ale v reálu na okruhu Anglesey?...

Kia říká, že našla lék na stárnutí aut. Starý Sportage prý mohla prodávat ještě roky

8.2.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Kia říká, že našla lék na stárnutí aut. Starý Sportage prý mohla prodávat ještě roky Modely aut přijdou, po nějaký čas se líbí a pak zmizí z trhu i pod tíhou své designové zastaralosti. Kia ale říká, že jejích aut se to netýká. Souhlas...

Porsche 918 se ve sprintu postavilo Nissanu Patrol. Jak to asi dopadlo? (video)

8.2.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Porsche 918 se ve sprintu postavilo Nissanu Patrol. Jak to asi dopadlo? (video) Sám Richard Hammond se usadil za volant 918 Spyder, aby viděl jeho jasné vítězství nad japonským SUV. Že to dopadlo jinak, netřeba dodávat....

Je tohle motor budoucnosti? Prototyp 1,2 turbo ve VW Golf má 260 koní

8.2.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Je tohle motor budoucnosti? Prototyp 1,2 turbo ve VW Golf má 260 koní Sám Volkswagen říká, že downsizing je mrtvý, firma Mahle ale věří, velké divadlo jde zahrát i s 1,2litrovým kašpárkem s elektromotorem....

VW dává sbohem svému současnému logu, už příští Golf ho nedostane

8.2.2017 | Autoforum.cz | Přidat příspěvek

VW dává sbohem svému současnému logu, už příští Golf ho nedostane Už 18 let neprošlo logo Volkswagenu žádnou změnou, a to je docela dlouho i na poměry této konzervativní značky. V dohledné době tak můžeme čekat jiné....

1 / 1