Home > Rubriky a sekce > Testy aut > Článek
Test Honda Accord 2,2 i-DTEC: komfortní jistota
29.6.2009 | David Siegl | Přidat příspěvek
Za osm generací ušel model Accord opravdu velký kus cesty. Na současné generaci vozu je to znát víc než kdy před tím. I přes mnoho kvalit ale rozhodně není autem pro každého. Námi testovaný vůz s nejvyšší možnou výbavou a vznětovým motorem o objemu 2,2 l tentokrát ukázal zcela jinou tvář, než jsme od vozů značky Honda zvyklí.
Přehled kapitol
Úvod
Není třeba se obávat, protože jinou tváří nemyslím nic negativního, jen jde o způsob jakým pracuje se vznětovým agregátem. A je až s podivem, jak hodně se změní ambice vozu oproti zážehové verzi, ale hlavně jeho působení na řidiče za volantem. A také fakt že, není vůbec třeba být za každou cenu sportovní. Naskýtá se tak pohled na zcela jiný jízdní charakter.
Vzhled nové generace
Za svoji osmiletou cestu se nyní nachází někde mezi běžným sedanem střední třídy a větší limuzínou. Svým vzhledem velmi čistě navazuje na úspěch předchozí generace. A i když na první pohled vypadá hodně podobně, právě kvůli sdíleným designovým linkám, jedná se o zcela nový vůz s ještě agresivnějším vzhledem.
Ostře lámané tvary prostupují celým autem, aby na závěr velmi jemně přešly a dokonce zdůraznily rozšířené lemy podběhů. Ale i zde platí to, co bylo řečeno na začátku - ani čistý design není pro každého.
Interiér a pohodlí
Interiér byl čalouněn krémovou kůží, což dodalo vozu na exkluzivitě a luxusu. A s výbavou Top Executive je zase o krůček blíž modelu Legend.
Místa nabídne tak akorát, stísněný rozhodně není, ale extra prostorný také ne. Tento kompromis však napomáhá k velmi dobré pozici za volantem. Interiér totiž dokonale obepíná a stejně jako zvenčí tak i zevnitř vše dokonale pasuje a navazuje.
Někomu by se snad mohla palubní deska posetá tlačítky a multifunkční volant, zdát jako chaotické až matoucí. Naštěstí se jedná o značku Honda, takže díky vysoké míře intuitivity si člověk rychle zvykne. Brzo tak zmíněné ovládání obsluhujete skoro poslepu. I tak musím přiznat, že ze začátku i mě přišel interiér poněkud přetlačítkovaný.
Naopak žádné výhrady nemám k funkcím tlačítek a jejich ovládání. Vše má člověk dokonale po ruce, ale hlavně v přímém zorném poli. Řidič tak prakticky nemusí uhýbat pohledem mimo a pokud ano tak jen minimálně.
Zavazadlový prostor nabídne kapacitu 467 litrů, ale s rozměrnějším nákladem moc nepočítejte. Nákladová hrana je poměrně vysoko, a samotný vstupní prostor je poměrně úzký. Odjištění zadního sedadla ze prostoru je sice šikovná pomůcka, ale tříprostorové uspořádání neumožní vytvořit zcela rovnou plochu. Na druhou stranu pro výlet na lyže či převoz koberce prostor bohatě stačí, nehledě na spoustu úchytů pro uchycení nákladu.
Následující >1 / 3
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
včera - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 00:27 - abgx1
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.18. 22:02 - Eda
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch