Interiér Škody Fabia může být i luxusní, podívejte se

14.10.2016 | Petr Prokopec | 13 příspěvků

Takhle to může dopadnout, když si do parády vezmete vůz, jehož cena začíná na 237 900 Kč. A dopřejete mu interiér ještě podstatně vyšší hodnoty.

Pokud jste již zavítali alespoň na nějaký tuningový sraz, pak jistě víte, že některé věci se občas vymykají logice. Na mysli teď přitom nemáme ty vozy, které vypadají jako hromada šrotu, ovšem pod kapotou disponují motorem, který svou silou vypráská i mnohem blyštivější supersporty. Řeč je naopak o vozech, u kterých můžete obdivovat naprosto vše od kol přes bodykit až po působivě zpracovaný interiér. Nicméně poté si uvědomíte, že máte tu čest kupříkladu s hatchbackem, jehož pořizovací cena byla výrazně nižší než suma, jenž byla zaplacena za veškeré úpravy.

Přesně tento recept byl ovšem aplikován na kabinu, kterou vidíte na obrázcích. Za její ztvárnění je zodpovědná polská společnost Carlex Design, která vzala tu nejjemnější kravskou kůži, jaká je k dispozici, a potáhla jí naprosto vše. Tedy nikoliv jen sedadla nebo dveřní panely, ale také palubní desku, volant, středovou konzoli, řadicí páku či madlo ruční brzdy, do něčeho takového se nepustila ani Škoda u verze Laurin&Klement. Aby toho přitom nebylo málo, je useň dvojí barvy a navíc zdobená kontrastními švy. Vše pak ještě umocňuje okřídlené logo a nápis „Birdman“, jichž si můžeme povšimnout na opěradlech.

Za podobný interiér by se nemusel stydět ani Rolls-Royce, zde ovšem máme tu čest se Škodou Fabia. Tedy s vozem, jehož aktuální cena startuje v případě hatchbacku na 237 900 Kč, u kombíku pak o třicet tisíc korun výše. Víme přitom, že samotná modifikace firmy Carlex Design byla mnohem dražší. A to úpravce z nějakého důvodu ponechal ryze ve standardu černě lakovaný dekor palubní desky a béžový strop. Pokud by přitom sáhl kupříkladu po dřevě a Alcantaře, ani bychom se nedivili, kdyby šlo o kabinu klidně za milion korun.

Podle všeho přitom nejde o interiér, který by firma používala jako lákadlo pro další zákazníky, ale konkrétní zakázku. Velmi by nás proto zajímal i exteriér vozu, byť také v jeho případě by nejspíše šlo o plýtvání penězi. Je totiž více než nereálné, že by zrovna Škoda Fabia měla pro někoho takovou citovou hodnotu, aby za ni ve výsledku zaplatil více než třeba za spřízněné Audi ve verzi RS3, u kterého lze čekat taktéž působivý interiér, ovšem navíc doplněný vyšším výkonem i prestiží.

Interiér Škody Fabia může být i luxusní, podívejte se - 1 - Skoda Fabia Carlex Design 02Interiér Škody Fabia může být i luxusní, podívejte se - 2 - Skoda Fabia Carlex Design 01Interiér Škody Fabia může být i luxusní, podívejte se - 3 - Skoda Fabia Carlex Design 03Interiér Škody Fabia může být i luxusní, podívejte se - 4 - Skoda Fabia Carlex Design 04Interiér Škody Fabia může být i luxusní, podívejte se - 5 - Skoda Fabia Carlex Design 05Interiér Škody Fabia může být i luxusní, podívejte se - 6 - Skoda Fabia Carlex Design 06Interiér Škody Fabia může být i luxusní, podívejte se - 7 - Skoda Fabia Carlex Design 07
Ne, tohle skutečně není kabina Rolls-Royce. Místo toho si polská firma Carlex Design pohrála s českou Škodou Fabia

Petr Prokopec

Další zajímavé články:

Diskuze 13 příspěvků

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše