Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Manhart MH1 400: BMW M135i dostalo 405 koní, nová M3 bude na dostřel
27.12.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Německý úpravce sází spíše na mechanický než vizuální tuning. Kromě navýšení výkonu tak BMW osadil i jiným podvozkem či výkonnějšími brzdami.
Německá tuningová firma Manhart se v závěru letošního roku opravdu rozjela. Zatímco krátce před Vánoci jsme vám představili upravené BMW M6, nyní následuje konverze určená řadě 1. Konkrétně jde o model M135i, ze kterého ve Wuppertalu stvořily matně černý hatchback MH1 400 produkující 405 koní, mimo to pak oproti sérii rovněž narostl točivý moment (ze 450 Nm na 560 Nm). Díky tomu lze dozajista počítat s lepší akcelerací, úpravce ji ale bohužel nezveřejnil - jedinou zmínkou v rámci jízdní dynamiky je totiž nejvyšší rychlost omezená stejně jako u tovární verze na 250 km/h. Přesto nepochybujeme, že s touto porcí výkonu budou mít s mnichovským hatchbackem co dělat i nová BMW M3 a M4.
Ale zpátky k M135i od Manhartu. Víme totiž také, že daného nárůstu výkonu bylo dosaženo především díky instalaci nových turbodmychadel, unikátem je ale taktéž výfukový systém se dvěma koncovkami po stranách zadního difuzoru. Ke změnám vzhledu se ovšem dostaneme až za malou chvíli, nyní ještě dokončíme exkurzi v oddělení mechaniky. Zde totiž počítají rovněž s novým podvozkem KW Clubsport nebo zakázkovými brzdami s kotouči o průměru 380 mm vpředu a 356 mm vzadu.
Modifikace především vizuální pak zahrnují 19palcová kola Manhart Concave One s pneumatikami Michelin Super Sport o rozměru 225/35 vpředu a 255/30 vzadu. K nim lze přičíst zmiňovaný difuzor vyrobený z karbonových vláken, přičemž ze stejného materiálu je i čelní nástavec nárazníku a zpětná zrcátka. Celá karoserie pak navíc byla zabalena do speciální černé fólie, jež má představovat tmavý broušený hliník.
Uvnitř vozu pro změnu najdete sportovní sedadla BMW Performance, která byla nově potažena Alcantarou. Ani zde pak nechybí uhlíková vlákna, jež jsou kvůli vyšší pevnosti kombinována s Aramidem. To je v rámci úprav zahrnutých do paketu MH1 400 vše, nad rámec je možné BMW M135i osadit ještě diferenciálem Quaife. Ceny u Manhartu sdělují na požádání.
BMW M135i dostalo ve Wuppertalu upravený bodykit a výkon 405 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Zbrusu nové Bugatti s motorem V16 bylo poprvé nafoceno při testech, značka odhaluje jeho pravý původ
dnes - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
25.4.2024 - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024
Nejnovější články
- O bobra míň nebude. BMW řadu 4 nezařízne, chce lidi nechat dál si vybírat to, po čem touží
před 7 hodinami - Slovenské létající si naostro vyzkoušel slavný hudebník, dodávky prý začnou už příští rok
před 8 hodinami - Mercedes se kaje a říká, že už nebude lidem vnucovat elektromobily, nechá je si vybrat. Ale kde?
před 10 hodinami - Trápící se Rivian zkouší rozprášit sklady slevami. Zákazníkům konkurence nabízí 117 tisíc Kč, i když prodělává miliony na autě
před 11 hodinami - Někdo si za půl miliardy koupil možná nejkrásnější McLaren F1 a ujel s ním 23 km, teď ho prodává
dnes
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva