Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
VW Passat CC od MR Car Design nabízí poněkud nelidových 502 koní
27.11.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Čtyřdveřové kupé dostalo poladěný 3,6litrový motor, silnější brzdy, tužší podvozek a 18palcová litá kola OZ. Nyní tak může i do zatáček.
První provedení Volkswagenu Passat CC (a vlastně i to druhé, nazvané pouze CC) vždy upřednostňovalo spíše formu před funkcí. Díky tomu se vůz nikdy nestal prvotní volbou nadšených řidičů, ačkoliv automobilka by v případě modelu s motorem 3,6 V6 ráda mluvila jinak. Německá tuningová firma MR Car Design by ale tento předsudek (no, spíše fakt) ráda změnila.
Nový program pro Passat CC tak nezahrnuje jedinou úpravu vzhledu. Snad s výjimkou 18palcových kol OZ Ultraleggera (s pneumatikami o rozměru 235/40 R18), ty zde však slouží spíše jízdním zážitkům, než aby byly pouze pro okrasu. To samé lze říci o brzdách Stoptech ST-40 s průměrem kotoučů 355 mm, ačkoliv červeně lakované třmeny by mohly naznačovat opak.
Oba tyto prvky ovšem firma MR Car Design použila v důsledku navýšení výkonu 3,6litrového motoru na 502 koní a 700 Nm točivého momentu. Toho úpravce dosáhl zejména díky přeplňování motoru turbodmychadlem značky HGP, upraven pak byl i software řídicí jednotky. Jestli bylo změněno i něco jiného na „železe” motoru, aby byl schopen i s přeplňováním dlouhodobě fungovat, to MR nezmiňuje.
Mimo to Passat CC dostal ještě zakázkový výfukový systém, podvozek DDC od společnosti KW a stabilizátory H&R pro přední i zadní nápravu. Díky tomu by tak Volkswagen neměl jezdit rychle pouze po dálnicích, ale také po okreskách.
Ptáte se na cenu? Tu neznáme, nic pro širý „Volk” ale nečekejte, ten Volkswagen bude pořádně drahý.
Tahle by měl vypadat ten správný tuning. Namísto okrasných plastů totiž firma MR Car Design nadělila Volkswagenu Passat CC výkon 502 koní, silnější brzdy, tužší podvozek a lepší kola
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Landu Norrisovi „kleklo” jeho Lamborghini uprostřed města, roztlačit ho museli náhodní kolemjdoucí
včera - Otylý elektrický hot hatch Hyundai ukázal na okruhu svou nesmyslnost. Vydrží tři kola, pak můžete hodiny nabíjet
15.5.2024 - Legendární závodní Peugeot předvedl jekot svého motoru V10, vaše uši se budou tetelit blahem
14.5.2024
Nové na MotoForum.cz
- Test šampionátu WomenWCR - 1. den včera 20:06
- Mugello-MotoGP-Test: Alex Rins s nejlepším časem včera 19:51
- Michele Pirro s wild card v Misanu včera 16:00
- Boscoscuro válcuje Kalexy včera 10:00
- Oruga Unitrack: první elektrický monotrack 15.5.2024
Nejnovější články
- Číňané už se nebojí ničeho, bodovat chtějí i s pick-upem. Prodávat ho začínají největším soupeřům přímo pod nosem
před 11 hodinami - Jen Mercedes dokáže prodávat čtyřválcové auto za 4,25 milionu a nestydět se, třikrát větší motor lze mít za míň jak třetinu
včera - Majiteli se Cybertruck rozpadá pod rukama tak moc, že prosí manažery Tesly i Elona Muska o nový. Všichni ho ignorují
včera - Lamborghini Temerario se dere na světlo světa. Tradice značky nepopře jen motorem
včera - VW Golf GTI po faceliftu citelně podražil a ztrácí pozici lidového sporťáku, nadšence odradí i okleštěním nabídky
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva