Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Clarkson popsal, jak dramatická událost změnila natáčení nové série Grand Tour
6.8.2019 | Petr Prokopec
První „speciál“ ze čtvrté série pořadu je již natočený a Clarkson říkal, že s ostatními tvůrci měsíce složitě chystal jeho děj. Nakonec ale museli děj změnit kvůli nedaleké smrti čtyřech lidí.
Nejspíše již víte, že pořad The Grand Tour čeká vůbec největší změna v jeho krátké existenci. Amazon se po třech sériích rozhodl zásadně pozměnit formát a studiové záběry se živým publikem učinit minulostí. To Jeremy Clarkson v poslední prozatím odvysílané epizodě doslova obrečel, přičemž uvedl, že je „starým sucharem plným emocí“ a že „miluje studio plné publika“. Nicméně jeho chlebodárce na základě výzkumu rozhodl jinak, od čtvrté série se tak již dočkáme pouze někdejších speciálů, ze kterých ale již tentokráte budou regulérní díly.
Jezza nově uvedl, že natočen již byl první takový „speciál“ z další série pořadu. Neobešlo se to však bez komplikací a jeho děj musel být pozměněn. „V plánu bylo zakončení, které nás již stálo stovky tisíc liber a jehož přípravám jsme věnovali měsíce. To ale nakonec neuvidíte. Necelé dva kilometry od místa, kde jsme se nacházeli, totiž zemřeli čtyři lidé. A výsledkem toho všeho bylo, že jsme nemohli natočit takový závěr, jaký jsme původně chtěli.“ Jak ale Jeremy dále dodává, štáb měl nakonec štěstí v neštěstí.
Právě nové okolnosti měly dodat první natočené epizodě čtvrté série nebývalý emocionální náboj. „Bude to opravdu pekelné zakončení. A bude to opravdu strhující show,“ uzavřel vzpomínky na natáčení Clarkson. Jeho vyprávění tím ovšem ani nezačalo, ani neskončilo. Jeremy se totiž dále vyjádřil i ke svým kolegům Richardu Hammondovi a Jamesi Mayovi. Dle něj má trojice tak velký úspěch hlavně díky internímu propojení díky „alespoň třísetleté spolupráci“, které konkurenci schází.
Jezza i nadále považuje Lexus LFA za nejlepší auto, které kdy řídil, přestože japonské kupé má poměrně malou palivovou nádrž a inženýři v jeho případě zapomněli na držáky na nápoje či hloupě vyřešili úchyty bezpečnostních pásů. Nicméně zvuk atmosférického desetiválce je natolik podmaňující, že zastiňuje veškeré nedostatky. Rovnat se mu proto nemohou ani elektromobily, jež Jeremymu ostatně nejsou po chuti dlouhodobě. Rovnou se proto ptá, zda byste toužili raději po intimním kontaktu s Natalií Portman, jíž je míněn onen Lexus, nebo po se šicím strojem, kterým jistě míní elektrická auta.
Stranou pak nezůstávají ani moderní vozy, konkrétně Volkswagen Golf GTI TCR a Mercedes-AMG A35, které Clarkson nedávno otestoval. Tato dvojice jej nadmíru překvapila, a to tím, kterak si je podobná. Jezza tak stále nedokáže odpovědět na otázku, který z nich je lepší. Není ale jisté, zda tomu tak je ve skutečnosti, či zda dal na své pocity. Sám je totiž majitelem Golfu GTI, načež jednoduše „lidovému vozu“ poněkud nadržuje. Na druhou stranu, doménou AMG již dávno není jen jízda v přímém směru.
Můžeme něco dodat? Snad jen skrytou narážku na současný boj proti klimatickým změnám, který probíhá po celém světě. Clarkson uvádí, že dříve byl Londýn nepříjemným městem, jak jej vyobrazují hollywoodské filmy. Nicméně nyní se nemůže nabažit pohledu na blankytně modré nebe. Stejně tak se oproti 80. letům minulého století navýšila bezpečnost, když připomíná, že v daném místě (Notting Hill) bydlel a skoro každou noc mu vykradli auto. A když si pak koupil docela drahý alarm, ukradli mu i alarm. V tomto ohledu tedy Jezza nostalgický rozhodně není, stejně jako se od něj zjevně nedočkáme sdělení, že globální oteplování je špatné.


Jeremy Clarkson se rozpovídal nejen o natáčení nové série The Grand Tour
Zdroj: Drive Tribe@Youtube
Bleskovky
- Tatry s pohonem 8x8 ve světě dodnes ohromují v extrémních terénních závodech
8.12.2019 - Majitelé tradičních pick-upů si upravují své vozy tak, aby vypadaly jako Cybertruck Tesly
8.12.2019 - Umělec dva roky za peníze vytvářel zácpu na pláži, jeho práci zničí první větší déšť
6.12.2019 - Ve Švýcarsku našli opuštěné Porsche 911, to pravé překvapení ale čekalo v motoru
5.12.2019 - Řidič v plné rychlosti vyjel ze silnice a přeskočil asi 12 aut stojících poblíž
5.12.2019
Nejdiskutovanější články
- 490 km/h Bugatti zaujme, armáda USA ale testuje sáně jezdící až 10 620 km/h
12.9.2019 (4) - Němci vyzkoušeli ojetou Dacii Logan kombi, zdánlivě lákavé nabídce radí se vyhnout
3.10.2019 (2) - Muž najel s Pagani Huayra za tři dny víc kilometrů než ostatní majitelé za rok dohromady
21.10.2019 (1) - Ani nová nejlevnější Dacia neunikne tlaku EU, bude ještě o něco komplikovanější
26.11.2019 (4) - Proč elektromobily dál mizerně fungují v zimním počasí? Část slabin nemá řešení
4.12.2019 (3) - Elektrické experimenty BMW definitivně končí, znamenají konec jedné éry
19.9.2019 (3) - Rusové ukázali nové interiéry svých vlaků, těm českým ujíždějí o parník
20.11.2019 (1) - Trump vzal Kalifornii právo určovat tvrdší emisní limity, pro svět aut to může být spása
20.9.2019 (1) - Policejní Tesla Model S totálně selhala při pronásledování podezřelého
27.9.2019 (4) - Pokus automobilky ulehčit život manažerům svéráznou výbavou skončil velkým fiaskem
19.10.2019 (1)

Nové na MotoForum.cz
Živá témata na fóru
- BMW F31 - hluk při odbočování 22:31 - honziss
- Detektory policejních radarů 21:48 - řidičBOB
- Onboard videa 20:43 - HondaMan
- Zajimave auto, 400k kč 20:16 - TomZ
- xDrive/Flex 4-Allradsystem/LSD Magna vs Haldex 5. generace 12:14 - janjan
- Další zajímavá autovidea 10:59 - Snowman000
- koupě BMW E36 318 is 08:34 - jirka87
- Politický koutek 07:37 - Dix
- Video a Nordschleife, the best of 00:51 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 23:12 - vonkreuz
Autobazar
Mercedes A A 180
r.v. 2015
370 000,- KčMercedes A A 200
r.v. 2018
610 000,- KčMercedes A A 200
r.v. 2018
610 000,- KčMercedes E E 220 d
r.v. 2017
650 000,- KčMercedes A A 180
r.v. 2015
370 000,- KčMercedes E E 220 CDI 4MATIC
r.v. 2016
620 000,- Kč