Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Snaha o show se BMW vymyká z rukou, nová 7 má dostat kožený potah motoru
31.12.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Silvestrovský žertík, říkáte si. S ohledem na současné mnichovské postupy se nezdá být kožený potah motoru nové sedmičky žádnou pohádkou.
Zaznívá to na našich stránkách dnes a denně. BMW v současnosti sice stále patří na nejvyšší pozice mezi prémiovými automobilkami a přestože z hlediska počtu prodejů by se dalo o té vší prémiovosti polemizovat, silnější historicky zřejmě nebylo. Že se dnes nabízí a také velmi dobře prodávají kombinace dříve nevídané, je jistě fajn pro nejširší klientelu, není to však zázračné pro jméno a image značky, která se do historie zapisovala docela jiným způsobem. Originalitou, technikou, jenž nenabízel každý, jiskrou, jaká byla jiným vozům cizí. Míra škodlivosti toho všeho je ale nakonec na posouzení každého jednotlivce.
Ne vše, co nám ale u modrobílé vrtule předvádějí, se dá přejít bez připomínky a občasného rýpnutí. Však jistě vzpomenete včerejší příspěvek na téma eMkových emblémů poslední generace M3. Nemáme ve zvyku posmívat se komukoli, jenomže u vozu, jenž stavěl na nenápadnosti, což je ta poslední vlastnost, kterou by bylo možné novince přisoudit, nám to přijde minimálně úsměvné. Kam se však nějaká loga na podvozku hrabou na to, co se chystá u budoucí generace řady 7.
Mít dnes něco extra znamená mít například vyšší výkon a nižší spotřebu než ostatní, nabízet ve srovnání s konkurenty větší či konstrukčně odlišné motory, mít celkově lehčí a obratnější auto, originál, jenž také honosně vypadá. To vše se od nové sedmičky čeká a lidé se toho také s největší pravděpodobností dočkají. Zdá se však, že po tom „všem extra“ půjde BMW doslova přes mrtvoly, protože kromě lehkých materiálů, nových technologií zvyšujících luxus na palubě (vše už bylo rozebráno dříve) má novinka nabízet podle zdrojů z Mnichova i volitelnou položku příplatkové výbavy skrytou pod kódem 3CM.
Není to díky bohu třícentimetrové plastové brnění ze skautovských výbav, nýbrž „kožený potah motoru“, který bude za příplatek z motorového prostoru koukat místo tradičního plastu. Ano, čtete správně. Nepoložíme ruku do ohně za to, že si z nás v Mnichově či jinde neudělali silvestrovskou srandu, na druhou stranu by to s ohledem na současné postupy značky nemusela být kachna. Třeba si to někteří lidé přejí, ve chvíli, kdy nám ale budou budoucí majitelé ukazovat kůží přikrytý čtyřválec na parkovišti, asi se neubráníme smíchu. Je to prostě zbytečnost a divadlo, nic víc.
Na autentičnosti této zprávy však přidává i podrobnější zkoumání futuristického hybridního modelu i8, které sice nemá kůži přímo na motoru - ten je „zadeklovaný“ pod kovovou plochou za sedadly - ale nabízí sadu Pure Impulse, jenž znamená kromě podstatně bohatší výbavy na rozdíl od verze standardní kožený potah této plochy. Pravdivosti ve finále nahrává také pohled pod kapotu starších generací, které nejen v závislosti na konkrétní motorizaci pravidelně měnily designy krytů svých agregátů. Tak proč by tedy nakonec ta nová nemohla mít kůži?
BMW 7 G11 se ukáže na podzim ve Frankfurtu, pokud ucítíte po rychlé jízdě připálenou kůži, pravděpodobně se bude jednat o tento diskutabilní příplatek
Zdroj: Auto Evolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars! 08:00
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
Nejnovější články
- Ferrari si nechalo patentovat revoluční řešení spalovacího motoru, snadno obejde i tlaky na elektrifikaci všeho
před hodinou - VW up! se vrátil ze záhrobí. Tohle je Geparda a není to aprílový žert, zadní kola nemá jen naoko
před 3 hodinami - Nejlevnější Tesly v Evropě už stojí jen jako obyčejná Fabia, klidně i vybavené vozy s 4x4 a 350 koňmi
před 4 hodinami - Ford zrušil dvě třetiny výroby svého klíčového elektromobilu poté, co ji dřív zkrouhnul o polovinu, třetina lidí má padáka
před 6 hodinami - Kolabující Fisker fungoval v totálním chaosu. Nebral si od lidí peníze za auta, dokonce ani neví, kolik jich prodal
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 03.29. 16:20 - Truck Daškam
- Fiat a vše kolem nich 03.29. 15:38 - M.Z.
- Pneu koutek 03.29. 15:37 - M.Z.
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 03.29. 15:08 - mattonecz
- Zapojení rádia s reversing kabelem. 03.29. 12:15 - Čičo
- Sleva na ověření historie přes Cebia.cz 03.29. 01:42 - brnenska.odchytova
- Dříve M135i, nyní ///M2 03.28. 22:53 - Předseda
- Lampárna (stěžovatelna) 03.28. 19:02 - HondaMan