Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW 7 2016 na zatím nejvěrohodnější ilustraci budoucnost více než naznačuje
29.12.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Vlajkový sedan dosud nebyl k vidění na žádné věrohodné fotomontáži. O to zajímavější se zdá být pohled na ilustraci jednoho z fandů.
O nové generaci mnichovské vlajkové lodi se v posledních týdnech zmiňujeme s drobnými přestávkami takřka bez ustání. Teď už spolehlivě víme, že připravovaná řada 7 shodí kila na váze díky použití technologií vyvinutých pro elektromobil i3 a hybrid i8, že u verze 730d to bude dělat 170 kilogramů, což by mělo s výslednými 1 745 kg znamenat ještě nižší hodnotu než u aktuální menší pětky. O to by se mělo BMW zasadit využitím karbonem vyztužených plastů, hořčíku, hliníku a vysokopevnostních ocelí.
Spolu s nižší hmotností přijde také lepší obratnost a práce na podvozku přinesou zároveň i vyšší komfort, kdykoliv bude řidič žádat pohodlí. Kromě toho se sedmička dočká ještě vyšší míry nabízených individualizací, které budou zjednodušovat výbavové linie Pure Design Excellence a sportovní paket M. Hovoří se také o inteligentním klíčku a laserových světlometech demonstrovaných na modelu i8, o přepracovaném rozhraní iDrive s revoluční gesty ovládanou navigací a displejem, který bude ukazovat něco jiného řidiči a zároveň spolujezdci, dále třeba o bezdrátové nabíječce mobilních telefonů, audiosystému Bowers & Wilkins s 19 reproduktory a výkonem 1 400 W, automatickém parkování, plus o maximálním množství asistenčních systémů.
Mimo to se pod přední kapotou údajně objeví vylepšené pohonné jednotky (s vyšším výkonem a nižší spotřebou) sestávající ze čtyř benzinových a jednoho naftového motoru, které budou doplňovat dvě hybridní varianty a údajně i devítistupňová automatická převodovka. Salvu této moderní techniky nám BMW s novou generací řady 7 (G11/G12) začne postupně servírovat od frankfurtského autosalonu, který se odehraje na podzim nadcházejícího roku. To ale není všechno, co pro vás dnes v této souvislosti máme.
Už nejednou jsme spekulovali nad tím, jak bude úhlavní nepřítel třídy S od Mercedesu vypadat. Zatím ovšem nebyla možnost činit tak za pomoci jakéhokoliv hmatatelnějšího snímku, neboť dřívější špionážní fotografie ukazovaly jen testovací muly. Nyní můžeme zmíněné napravit pomocí ilustrace vytvořené na základě nedávných špionážních fotek už hotového auta.
Revoluční design prý očekávat nemáme, to však neznamená, že by měla být nová sedmička nezajímavým nebo nudným autem. Dostane opět velké ledvinky masky chladiče, tentokrát však těsněji obklopené novými světlomety, dále nárazník s podobnými chromovými dekory jako stávající provedení a navíc výrazněji tvarovanou přední kapotu. Když si tohle všechno dáme dohromady a koukneme přitom na testovací kusy v maskování, vychází nám přesně taková podoba přídě, jakou ukazuje nejnovější snímek. Vsadíme si, že o mnoho jiný vůz na podzim automobilka ani představit nemůže...

BMW řady 7 by mohlo zepředu vypadat přesně takhle, alespoň pokud dosavadní posbírané informace nelhaly. Pravdu se dozvíme již na podzim příštího roku
Zdroj: Jerry Alvarez přes BMW Blog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
před 2 hodinamiBrutální Wankel s 12 rotory měl dávat 5 000 koní, při prvním měření výkonu ale selhal a začal hořet
včera (3)Spalovací „dinosaurus” Koenigseggu stanovil další dynamický rekord produkčních aut, nestačí mu ani nejlepší elektromobil
9.5.2025
Nové na MotoForum.cz
- Marc Marquez vítězem Tissot Sprintu včera 15:27
- Pole pro Gonzaleze, 7. Salač včera 14:30
- Moto3: Dva Rookies na čele včera 14:29
- Pole Position pro Quartarara v novém rekordu 1:29,324 včera 11:31
- Obava z precedentu: Majitelé v Brně se obávají včera 10:14
Nejnovější články
Krize Audi se prohlubuje, firma v problémech začíná rozprodávat své rodinné stříbro
před hodinouSrovnání s Ferrari teprve ukázalo nesmyslnost nového BMW M5. Už nikdy nebude jako dřív, říká úpravce
před 2 hodinamiMax Verstappen potají otestoval závodní Ferrari. Prasklo to, i když si kvůli tomu dokonce změnil jméno
před 3 hodinamiDědic Fiatu a šéf Renaultu dali EU ultimátum: Buď něco změníte teď, nebo tu zničíte autoprůmysl, za 5 let bude pozdě
včeraNěmci vrátili život legendárnímu Audi Quattro. Vypadá jako zamlada, má ale skoro třikrát víc výkonu
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva