Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW M4 GTRS4 Vorsteiner: prohlédněte si o 18 cm širší M4 do detailu na nových fotkách
25.11.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Vorsteiner ukázal své jubilejní BMW M4 ze všech stran, interiér však nevidíme. Pod kapotou pracuje 550 koní a vůz má vzadu 345 mm široké pneu.
Pokud máte u aut raději kulatější křivky a širší blatníky, BMW M4 GTRS4 od amerického tunera Vorsteiner vám nebude proti mysli. Tento vůz se ukázal už na lasvegaské SEMA Show a dost pravděpodobně jej uvidíme i na tuning show v německém Essenu, svátku fanoušků upravených evropských vozů. Rozšíření je pořádné, konkrétně o 18 cm. Zadní pneumatiky Pirelli, obuté na kovaných 20" kolech GTRS4, mají šíři 345 mm.
V době představení svět viděl pouze tři fotografie, který Vorsteiner nyní doplnil pár desítkami snímků z pouště. Sice jich je většina skoro stejných, ale v každém případě si na nich můžeme široký karbonový bodykit do detailu prohlédnout. Co ani tato velká fotosada neukazuje, je motorový prostor či interiér, do kterého si však podle dostupných informací lze objednat jen sadu koberečků a loga.
Pod karbonovou a plechovou slupkou najdeme odpružení od KW, lepší brzdy Brembo a standardní třílitrový řadový šestiválec, který ale po nejspíše zejména elektronických úpravách na zadní kola posílá 550 koní. Ke zrychlení na stovku má stačit 4,1 sekundy se sedmistupňovou dvouspojkou nebo 4,3 vteřiny s šestistupňovým manuálem. Maximálka zůstává omezena na 250 km/h, příp. 280 km/h s paketem M Driver's Package.
Vorsteiner GTRS4 vznikl jako další stupeň paketu GTS, představeného nedávno a také k desetiletému výročí tunera. Zda se dostane do prodeje, stále nevíme, jisti si tím vzhledem k extrémnosti rozšíření nejsme.





































Nové dílo Vorsteineru se ukázalo ze všech úhlů - kromě vnitřku
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Příplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
včeraLevnější verze nových Mercedesů dají ostatním lidem na palubě jasně najevo, jak moc jste na nich šetřili
9.9.2025Mercedes začal odhalovat novou třídu C, devastace jednoho modelu za den mu zjevně nestačí
8.9.2025
Nové na MotoForum.cz
- Prokletí, nebo požehnání? Odchod Ducati z MotoE včera 14:35
- Kawasaki Versys 650 2026: v nových barvách včera 10:20
- Naposled v Evropě, pak následuje zámořská série 10.9.2025
- Montesa Cota 4RT 301RR, Cota 4RT 260R a 4Ride: novinky v trialovém světě 9.9.2025
- Duo BMW v šampionátu WSBK 2026 je už kompletní 8.9.2025
Nejnovější články
Muselo to přijít: Škoda zvažuje, jestli zařízne spíš Octavii, nebo skončí Superb
včeraPříplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
včeraKdyž už, tak už: Ford ohlásil svou už 110. letošní svolávací akci. Týká se skoro 1,5 milionu aut, firma o problému ví už 10 let
včeraVW začal prodávat levný klon Škody Kodiaq, s cenou od 350 tisíc Kč to bude hit
včeraČínský výrobce vysavačů nepřeháněl, když říkal, že postaví své vlastní Bugatti, jen rychlejší. Ukázal první fotky
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva