Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Bývalý šéf Infiniti bude vážně kočírovat Cadillac, po krku chce jít hlavně Audi
15.7.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Prémiová odnož General Motors sice roste, u čtyř kruhů jsou ale úspěšnější. Tuto situaci by Johan de Nysschen měl zvrátit, a to dlouhodobě.
V minulém týdnu jsme poněkud překvapivě informovali o rezignaci Johana de Nysschena, toho času šéfa japonského Infiniti. Čtyřiapadesátiletý Jihoafričan totiž ve vedení společnosti pobyl jen pouhé dva roky. Za tu dobu přitom zavedl novou nomenklaturu a značce vybojoval mnohem větší samostatnost. Se životem v Hongkongu se ale zjevně nespokojil, pročež nově míří zpět do Spojených států.
Za oceánem de Nysschen před svým nástupem k Infiniti vedl americkou divizi Audi. Nyní ovšem svému chlebodárci půjde po krku, neboť byl skutečně potvrzen jako nový šéf Cadillacu. Tedy značky, která ještě před deseti lety prodávala třikrát více aut než čtyři kruhy. Jelikož pro letošek se ale očekává, že Audi americkou automobilku zcela převálcuje, nemůže být de Nysschenův příchod vhodnější.
U Cadillacu přitom nový šéf nebude mluvit pouze do strategií či produktové skladby, ale může ovlivnit i samotný vývoj. Je tak dost možné, že se do budoucna dočkáme i zajímavých nových modelů. Pro začátek ale bude de Nysschen dozajista pokračovat ve vyšlapané cestičce, která Cadillacu přinesla titul „nejrychleji rostoucí prémiové značky na světě“. Loni se totiž prodalo o 30 % více aut než předloni, přesto stav v absolutních měřítkách není uspokojivý.
Nic jiného než růst tak prezident koncernu GM Dan Ammann od nové posily neočekává. Ammann doufá, že de Nysschen s nimi vydrží dlouhou dobu, my jsme přitom zvědavi, zda to bude více let než u Infiniti. Je totiž zřejmé, že Cadillac není zrovna Jihoafričanovou srdcovou značkou - firma jej totiž vábila již v roce 2012, tehdy ale de Nysschen odmítl a dal raději přednost Infiniti.



Johan de Nysschen vydržel na postu šéfa Infiniti pouhé dva roky. Nyní míří zpět do USA, kde bude kočírovat Cadillac
Zdroje: Cadillac, Motoring
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce po léta nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona byl načapán při testech v provozu, teď už jistě dorazí
včera1914koňový elektromobil ohromil při pohodové jízdě po nejnáročnějším okruhu světa leda tím, kolik při ní ztratil kapacity baterií
25.6.2025Přímé klání dvou dvanáctiválcových italských klenotů je jako z jiné doby, majitele vyšly na 240 milionů korun
24.6.2025
Nejnovější články
Ceny „čínského SUV Ferrari” lidem vyrazily dech, za hodinu si ho objednalo neskutečných 289 tisíc zákazníků
před 57 minutamiNissan dál padá ke dnu. Po rekordní loňské ztrátě prodělal dalších 30 miliard za kvartál, pod novým vedením se houpou židle
před hodinouOd počátku nesmyslný čtyřválec, který měl nahradit osmiválce v Mercedesech-AMG 63, skončí bez náhrady. Nikdo ho nechce
před 3 hodinami„Benziny a diesely jsou základ,” říká šéf továrny BMW na motory. „Pokud někdy přejdeme na elektřinu, zaplatí to,” dodává
před 4 hodinamiDalší z majitelů supersportu za 75 milionů má tohoto auta dost, zbavuje se ho pod cenou. A to jde o mistra světa F1
včera
Živá témata na fóru
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 06.27. 09:05 - Vrooom
- Lampárna (stěžovatelna) 06.26. 16:17 - Kavis
- Řidiči, co to mají v ruce... 06.26. 15:37 - Truck Daškam
- S větrem ve vlasech.... 06.26. 14:22 - pavproch
- Kabelový svazek motoru Octavia I 1,8T 06.26. 12:55 - abernas
- kola e89+Tiguan+Scout 06.26. 11:04 - pavproch
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 06.25. 18:25 - Truck Daškam
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 06.24. 14:43 - janom