Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Infiniti G25 končí, pokus udělat z Infiniti Nissan nevyšel
9.6.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Pouze dvojka bude svítit u počtu dožitých let na trhu v úmrtním listu nejdostupnějšího Infiniti. Letos na podzim se za ním zavře voda a chybět asi bude málokomu.
Psal se rok 2010, pařížský autosalon byl v plném proudu a leckdo znalý předchozích prohlášení značky Infiniti se nestačil divit. Výrobce, jenž prohlašoval cosi o snaze proniknout mezi prémiové konkurenty výkonnými modely, přišel s nabídkou sedanu G25 s výkonem jen 218 koní, který z vozu o hmotnosti 1 600 kilogramů zrovna střelu na kolech nedělal. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 8 sekund prostě nešlo s tím, co Infiniti chtělo nabízet, příliš dohromady. Smyslem prý bylo dostat cenu auta co nejníže, ale nemá v levnějších sférách Nissan v nabídce... Nissany?
Paradoxem je, že vůz byl nabídnut jen ve Spojených státech, kde slabé verze prémiových modelů obvykle nebodují a samotný Nissan, kterému Infiniti patří, tam nabízí hned několik větších limuzín. Nakonec tedy vlastně ani není divu, že se G25 na trhu nechytila a s letošním rokem zase vyklidí pole.
Nissan to oznámil s mnoha dalšími změnami své nabídky pro další modelový rok. Pokud byste po G25 toužili, můžete po něm v USA sáhnout až do konce letošního podzimu, pak už bude v souvislosti s jeho nabídkou zřejmě platit prosté „už nikdy víc”.
Šestiválcové provedení G37 zůstává v prodeji, v Evropě pak v podobě, o které jsme se zmiňovali loni. K odkazovanému článku dodáme jen tolik, že manuální převodovka zmizela z nabídky pouze na Starém kontinentu, v USA je nadále k mání. Infiniti tak na své zákazníky evidentně hledí podobně jako BMW, i když nevíme, jestli někdo v našich končinách pociťuje u Infiniti G nepřítomnost „manuálu” v nabídce tak tíživě jako u M5...





Infiniti G bude nadále k mání pouze ve verzi G37. V Evropě slabší G25 ani nikdy nabídnuta nebyla a Japonci asi dobře věděli, proč...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
dnes
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nejčtenější články
Nadšenec ukázal, proč je „Sennova” Honda taková ikona. Se supersportem najel 21 tisíc km jako nic, byl až za polárním kruhem
4.10.2025
V Německu po nehodě vzplála Tesla a uhořely v ní dvě malé děti. Tragédie píše tečku za jedním velkým nesmyslem
4.10.2025
Ceny luxusního supersportu Mercedesu padly už po pár letech komicky nízko, 310 km/h můžete jezdit za míň než 180 se Škodou
4.10.2025
Ironie osudu: Údajně terénní Kia selhala a zůstala uvíznutá v oblasti, po které je pojmenována
4.10.2025
Budoucnost už zas není elektrická. Další automobilka zařízla vývoj vrcholného elektrického modelu, vyvine radši spalovací
4.10.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
