Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Infiniti G25 končí, pokus udělat z Infiniti Nissan nevyšel
9.6.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Pouze dvojka bude svítit u počtu dožitých let na trhu v úmrtním listu nejdostupnějšího Infiniti. Letos na podzim se za ním zavře voda a chybět asi bude málokomu.
Psal se rok 2010, pařížský autosalon byl v plném proudu a leckdo znalý předchozích prohlášení značky Infiniti se nestačil divit. Výrobce, jenž prohlašoval cosi o snaze proniknout mezi prémiové konkurenty výkonnými modely, přišel s nabídkou sedanu G25 s výkonem jen 218 koní, který z vozu o hmotnosti 1 600 kilogramů zrovna střelu na kolech nedělal. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 8 sekund prostě nešlo s tím, co Infiniti chtělo nabízet, příliš dohromady. Smyslem prý bylo dostat cenu auta co nejníže, ale nemá v levnějších sférách Nissan v nabídce... Nissany?
Paradoxem je, že vůz byl nabídnut jen ve Spojených státech, kde slabé verze prémiových modelů obvykle nebodují a samotný Nissan, kterému Infiniti patří, tam nabízí hned několik větších limuzín. Nakonec tedy vlastně ani není divu, že se G25 na trhu nechytila a s letošním rokem zase vyklidí pole.
Nissan to oznámil s mnoha dalšími změnami své nabídky pro další modelový rok. Pokud byste po G25 toužili, můžete po něm v USA sáhnout až do konce letošního podzimu, pak už bude v souvislosti s jeho nabídkou zřejmě platit prosté „už nikdy víc”.
Šestiválcové provedení G37 zůstává v prodeji, v Evropě pak v podobě, o které jsme se zmiňovali loni. K odkazovanému článku dodáme jen tolik, že manuální převodovka zmizela z nabídky pouze na Starém kontinentu, v USA je nadále k mání. Infiniti tak na své zákazníky evidentně hledí podobně jako BMW, i když nevíme, jestli někdo v našich končinách pociťuje u Infiniti G nepřítomnost „manuálu” v nabídce tak tíživě jako u M5...






Infiniti G bude nadále k mání pouze ve verzi G37. V Evropě slabší G25 ani nikdy nabídnuta nebyla a Japonci asi dobře věděli, proč...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Poslední sbohem: Pět ostrých kompaktů se spalovacími motory si to rozdalo ve sprintu, dva z nich hrají svou vlastní ligu
před 10 hodinamiBMW stvořilo nejrychlejší kombík Severní smyčky Nürburgingu, okruhem se prohnal jako černý přízrak
včeraMax Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
2.8.2025
Nové na MotoForum.cz
- Nový rekord Locatelliho v Suzuce 10:00
- Rozhodnutí IRRC se u mnohých setkává s nepochopením včera 20:00
- Oficiálně Moto2: MSi Racing se loučí s Ericem Fernandezem a představuje Unaie Orradreho včera 15:03
- Bez hvězd: Mistrovství světa superbiků hrozí vykrvácením včera 11:00
- WorldSSP Balaton Park, 3. den: Historická neděle pro Dánsko včera 10:25
Nejnovější články
Ojetá Škoda Fabia nestojí moc a levné jsou i její opravy. Navíc nabízí motory, o kterých se té současné ani nezdá
před 3 hodinamiNěmecké automobilky s brutálním propadem zisků čelí hororovému scénáři. Sami Němci shrnuli, co rozhodne o jejich osudu
před 4 hodinamiProdejce Fordu ztratil zábrany a řekl, proč byste systém start-stop měli vypnout před každou jízdou
před 6 hodinamiDva podvodníci obrali důvěřivce o 1,2 miliardy Kč s pomocí nejlepších aut planety. Spadla ale klec a teď jdou do o dražby
před 7 hodinamiJak hluboko lze klesnout? Mercedes začal odhalovat nové GLC a tahle absurdita je jeho maska
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva