Infiniti G37 2011: nyní už jen s automatem

Infiniti zveřejnilo podrobnosti o změnách ve výbavě modelů řady G37. Současně oznámilo cíl pro letošní rok, chce zdvojnásobit své prodeje v Evropě.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Infiniti G37 2011: nyní už jen s automatem

9.3.2011 | Mirek Brokeš | Přidat příspěvek

Infiniti G37 2011: nyní už jen s automatem

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Infiniti zveřejnilo podrobnosti o změnách ve výbavě modelů řady G37. Současně oznámilo cíl pro letošní rok, chce zdvojnásobit své prodeje v Evropě.

Přestože se tak stává velmi zřídka, s vozy značky Infiniti už se potkáváme i na našich silnicích. Nejčastěji se jedná o některého ze zástupců modelové řady G37, sedan, kupé či kabriolet. Pokud byste chtěli rozšířit úzké řady majitelů těchto japonských vozů, máme pro vás aktuální informace o jejich výbavě.

Všechny tři varianty jsou od nynějška standardně vybaveny sedmistupňovou automatickou převodovkou s řazením pádly pod volantem, dosud byla základem přímo řazená skříň se šesti stupni. Kupé a kabrio dostaly nová litá kola, všechny S verze kupé jsou vybaveny zadním spoilerem. Také nabídka barev karoserie byla odměněna a dostala se do ní i černá Malbec Black, která dosud byla dostupná pouze pro větší model M.

Sedan G37 je nabízen se dvěma pohony, buď jako zadokolka nebo s pohonem všech kol. Ta první má ve verzi G37 S Premium navíc diferenciál s omezenou svorností, sportovní podvozek a silnější brzdovou soustavu.

G37 Cabrio je nyní nabízeno pouze v jednom stupni výbavy označeném GT Premium, v jehož rámci mimo jiné dostanete 19" kola, Bose Premium Sound System s 13 reproduktory, osobními reproduktory v opěrkách hlavy a technologií kompenzace hluku a Music Box vybavený harddiskem o kapacitě 10 GB.

Pod kapotou všech variant G37 najdeme šesiválec o objemu 3,7 litru s maximálním výkonem 245 nebo 250 kW (334 resp. 341 koní) poszeným do 7 000 ot./min a točivým momentem až 365 Nm dostupným v 5 200 ot./min.

Současně s aktualizací nabídky řady G37 Infiniti oznámilo, že v letošním roce chce v Evropě zdvojnásobit své prodeje. To by znamenalo prodat 7 000 - 8 000 vozů. Pomoci k tomu má uvedení většího sedanu M a začátek prodejů dieselových variant modelů EX a FX.


Infiniti G37 2011: nyní už jen s automatem - 1 - Infinity G37 2011 1Infiniti G37 2011: nyní už jen s automatem - 2 - Infinity G37 2011 2Infiniti G37 2011: nyní už jen s automatem - 3 - Infinity G37 2011 3Infiniti G37 2011: nyní už jen s automatem - 4 - Infinity G37 2011 4Infiniti G37 2011: nyní už jen s automatem - 5 - Infinity G37 2011 5
Infiniti G37 2011

Mirek Brokeš

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.