Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lamborghini Gallardo LP 560-4 Bicolore: specialitka z Kataru
27.1.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Většina automobilek si své novinky šetří na ženevský autosalon, automobilky z rodiny Volkswagen ale na nic nečekají. Koncernové Lamborghini se na autoshow v Kataru blýsklo zvláštním provedením Gallarda.
Pokud jste se již včera podivovali tomu, že si Volkswagen nenechal pro Ženevu svůj inovovaný „litrový” koncept XL1 a představil jej na právě probíhajícím autosalonu v Kataru, budete se nyní divit podruhé. Další koncernová značka Lamborghini se totiž tamtéž vytasila s novým provedením svého menšího, nyní vlastně jediného modelu Gallardo.
Nová edice se jmenuje Bicolore a již její název naznačuje, čím bude výjimečná. Karoserie novinky bude vyvedena v doubarevném provedení a ani její interiér nebude zaostávat. Zvenčí je střecha, sloupky, kryt motoru i zadní spojler laděn do černa zatímco zbytek vozu ponese jeden z pěti „barevnějších” odstínů - Giallo Midas, Arancio Borealis, Grigio Telesto, Bianco Monocerus a Blu Caelum. Umíte-li italsky, snadno si s téměř uměleckými názvy laků poradíte, já bych to od konce viděl na modrou, bílou, šedou, oranžovou a žlutou. Na přiložených snímcích pak vůz můžeme vidět v jediném, oranžovo-černém provedení.
Exteriér dvoubarevného Gallarda se dále odlišuje novými koly s patnácti paprsky v titanovém provedení a opět černě zabarvenými přívody vzduchu k motoru, předním spojlerem a zadním difusorem. Interiér pak zkrášluje ladění korespondující s provedením karoserie, akorát v převaze je zde černá a pouze obšití kožených prvků nese kontrastvní odstín.
Technika vozu je prakticky standardní, zajímavé ale je, že pro evropské a asijské trhy bude novinka dodávána v provedení LP 560-4, tedy s motorem V10 o výkonu 560 koní a s pohonem zadních kol, v Americe pak bude k mání výlučně ve verzi LP 550-2, tedy s motorem V10 o 10 koní slabším a s pohonem pouze zadní osy.
Gallardo Bicolore by mělo být k mání co nevidět, jeho ceny budou zveřejněny právě až se začátkem prodejů.












Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Ford dodatečně ukázal celou rekordní jízdu extrémního Mustangu na nejnáročnějším okruhu světa, už ani neměl na výběr
včeraSrovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
5.5.2025Někdo si nechal předělat svou Hondu na Alfu Romeo. Teď má spolehlivé auto, které nevypadá jako z jiné planety
4.5.2025
Nejčtenější články
Někdo najel s Audi Q7 s brutálním motorem V12 TDI neskutečných 911 tisíc km. Vypadá pořád dobře, teď je levně na prodej
6.4.2025Už ani Němci nemohou vystát tragickou kvalitu nových Audi, vržou a křupou stále víc
6.4.2025Je vymalováno, britský Opel vyrobil poslední auto a zavřel továrnu. Místní pláčou, fungovala 120 let
6.4.2025Kie došla kuráž, po tristním přijetí nejošklivějšího auta posledních let zoufale říká: Tak si s tím aspoň sjeďte, než nás pošlete do háje
6.4.2025K mání je průkopník luxusních německých stíhačů, „podpultový” Mercedes S od AMG mohlo mít jen 70 vyvolených
7.4.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva