Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lamborghini Huracán LP580-2 Spyder nafoceno bez maskování, zadokolka bez střechy bude
10.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Verze s pohonem zadních kol dostala jiné nárazníky než Spyder s pohonem 4x4. Pod kapotou pak stejně jako kupé LP580-2 počítá s 580 koňmi.
Otevřená verze Lamborghini Huracán byla oficiálně odhalena na sklonku loňského léta. Stejně jako v případě kupé přitom dostala do vínku 5,2litrový atmosférický desetiválec spárovaný se sedmistupňovým automatem a pohonem všech kol. Od té doby značka ovšem pustila do prodeje i zadokolku s pevnými střešními panely, pročež jsme se začali ptát, kdy dojde k jejich odstranění.
Pokud sázíte na letošní Paříž či ještě časnější Pebble Beach, pak zřejmě míříte na střed terče. Důkazem jsou přiložené snímky Spyderu, na kterých je zadokolka prostá jakéhokoliv maskování. Rozdíl vůči verzi LP610-4 je patrný hlavně v oblasti předního nárazníku, kde jsou odlišně tvarované boční vstupy sání a přeprofilován byl i ten centrální.
Lehkou úpravou prošly rovněž zadní partie, kde je odlišně stylizován jak prostředek nárazníku, tak i ventilační mřížka motorového prostoru. Kromě toho se zdá, že menší jsou také „žábry“ na víku, v tomto ohledu však mohou mít vizuální rozdíly na svědomí fotografie nižší kvality. Tím nám ale veškerý venkovní odklon končí.
Zásadní změnou bude stejně jako u kupé pohonná jednotka, u které dojde k odladění na 580 koní. Bohužel ani v tomto případě nedostane přenos na starosti manuál, přičemž Lamborghini už ani nepočítá, že by s takovou převodovkou ještě někdy přišlo. Ovšem, to platilo za časů Winkelmannova vedení - nyní jej vystřídal Domenicali, ani v jeho případě ale zřejmě nelze obrat očekávat...


Nové Lamborghini Huracán LP580-2 bylo nafoceno bez maskování, vůči čtyřkolce se liší nárazníky a nižším výkonem
Zdroj: AutoEvolution
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Stačí skutečně velmi, velmi málo, aby nejnovější Ferrari vypadalo dokonale věrohodně jako nová Toyota
před 7 hodinamiBMW se hlásí o rekord z nejnáročnějšího okruhu světa. Pomalé jeho auto není, vše ostatní je ale diskutabilní
včeraČínskému SUV Ferrari za cenu Škody začaly při ostré jízdě hořet brzdy, výrobce říká, že je to úplně normální
2.7.2025
Nové na MotoForum.cz
- Pasini v Brně havaroval, Sachsenring musí vynechat včera 19:09
- Petronas Honda se dvěma novými piloty včera 14:49
- Borja Gomez tragicky zahynul 3.7.2025
- Top crash pilotů po 10 Grand Prix 3.7.2025
- BMW R 1300 RS 2025: sportovnější roadster 3.7.2025
Nejčtenější články
Vyhozený šéf Stellantisu uznal chybu, bojovat proti velkým motorům byl fatální omyl. Jeho nástupci ho rychle napravili
5.6.2025Šéf týmu Formule 1 Mercedesu naštval italské taxikáře poznámkami na adresu Verstappena, ti mu to vrátili i s úroky
5.6.2025K mání je daleko nejlevnější Ferrari F430 v Evropě. Je krásné a nestojí víc než lepší Škody, jeho majitel zemřel
6.6.2025VW během 10 let zabil tři čtvrtiny prodejů Golfu, z bestselleru udělal symbol úpadku. A jeho „řešení” pošle prodeje ještě níž
6.6.2025Elektrický propadák Dodge stihla další katastrofa. Novináři ukázali, jak sám od sebe zrychluje, automobilka svou reakcí vše dokonala
6.6.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva