Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lamborghini Huracán LP580-2 Spyder nafoceno bez maskování, zadokolka bez střechy bude
10.5.2016 | Petr Prokopec | 6 příspěvků
Verze s pohonem zadních kol dostala jiné nárazníky než Spyder s pohonem 4x4. Pod kapotou pak stejně jako kupé LP580-2 počítá s 580 koňmi.
Otevřená verze Lamborghini Huracán byla oficiálně odhalena na sklonku loňského léta. Stejně jako v případě kupé přitom dostala do vínku 5,2litrový atmosférický desetiválec spárovaný se sedmistupňovým automatem a pohonem všech kol. Od té doby značka ovšem pustila do prodeje i zadokolku s pevnými střešními panely, pročež jsme se začali ptát, kdy dojde k jejich odstranění.
Pokud sázíte na letošní Paříž či ještě časnější Pebble Beach, pak zřejmě míříte na střed terče. Důkazem jsou přiložené snímky Spyderu, na kterých je zadokolka prostá jakéhokoliv maskování. Rozdíl vůči verzi LP610-4 je patrný hlavně v oblasti předního nárazníku, kde jsou odlišně tvarované boční vstupy sání a přeprofilován byl i ten centrální.
Lehkou úpravou prošly rovněž zadní partie, kde je odlišně stylizován jak prostředek nárazníku, tak i ventilační mřížka motorového prostoru. Kromě toho se zdá, že menší jsou také „žábry“ na víku, v tomto ohledu však mohou mít vizuální rozdíly na svědomí fotografie nižší kvality. Tím nám ale veškerý venkovní odklon končí.
Zásadní změnou bude stejně jako u kupé pohonná jednotka, u které dojde k odladění na 580 koní. Bohužel ani v tomto případě nedostane přenos na starosti manuál, přičemž Lamborghini už ani nepočítá, že by s takovou převodovkou ještě někdy přišlo. Ovšem, to platilo za časů Winkelmannova vedení - nyní jej vystřídal Domenicali, ani v jeho případě ale zřejmě nelze obrat očekávat...


Nové Lamborghini Huracán LP580-2 bylo nafoceno bez maskování, vůči čtyřkolce se liší nárazníky a nižším výkonem
Zdroj: AutoEvolution
Diskuze 6 příspěvků
Bleskovky
- Souboj dvou úplně jiných aut VW se stejným motorem skončil neuvěřitelným foto finišem
včera - Majitel dál upravil auto s lakem, který z něj dělá dvojrozměrný objekt, teď mate ještě víc
16.1.2021 - Jízda s šestiválcovým Golfem ve specifikaci pro důchodce připomíná, co jsme měli a nemáme
16.1.2021 - Válečný veterán si k 90. narozeninám koupil nové auto, k Fabii Junior má vážně daleko
14.1.2021 - Někdo osadil Škodu Rapid samotažným zařízením, nabourané auto odveze „po svých”
12.1.2021
Nejčtenější články
- Nejlevnější SUV Škody v úplném základu se v České republice raději ani neprodává
19.12.2020 - Řidič Mercedesu zkusil na silnici vybrzdit traktor, dobrý nápad to vážně nebyl
20.12.2020 - SUV Ferrari poprvé nafoceno při testech, zatím nepůsobí vůbec tak neobvykle
20.12.2020 - Jeden z největších průšvihů luxusních aut nikdo nechce ani jako ojetinu za 25 tisíc
20.12.2020 - Jediný majitel 31 let schovával v garáži slavný Mercedes, skoro nejetý je teď k mání
20.12.2020 - Prodeje Škody na jejím klíčovém trhu se dál propadají, slušně se prodává jen jeden model
20.12.2020 - Nejvíce a nejméně poruchová kompaktní auta podle Němců: Rozdíly jsou obrovské
20.12.2020 - Stále nejrychlejší auto svého druhu může být i 29 let staré, jedno se tu objevilo v prodeji
21.12.2020 - Prodeje aut VW i Škody se dál rychle propadají, firmy přesto nestíhají vyrábět
21.12.2020 - Auta nové levné značky VW jsou obrovský hit, s pár modely už válcuje celou Škodu
21.12.2020
Nové na MotoForum.cz
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 14:02 - M.Z.
- Lampárna (stěžovatelna) 12:59 - HondaMan
- Koronavirus 12:25 - fast001
- Zabavne kabrio kolem 300tis 12:21 - fast001
- Rychlodotazy 10:55 - Arkis
- Volkswagen obecne 19:28 - Lachende Bestien
- Fiat Stilo - Dialkove ovladanie 16:19 - Čičo
- Hyundai a vše kolem nich! 15:43 - hyundaiclub
- Nová Insignia (benzín nebo diesel) 15:39 - hyundaiclub
- Porucha diagnostického systému motoru EOBD 15:37 - hyundaiclub