Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Lexus GS 250: základním benzinem je motor 2,5 V6 s výkonem 209 koní
22.11.2011 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
V Lexusu mají za ušima. Aby udrželi permanentní pozornost veřejnosti, nový GS představují po autosalonech postupně v různých verzích. Aktuálně vyrukovali se základním typem GS 250.
Nejdříve to byl koncept LF-Gh, pak se ve světové premiéře ukázal typ GS 350, posléze dorazil hybrid 450h a jako poslední byl až dosud veden paket F Sport s jinak nastaveným podvozkem a bodykitem. Teď jeho místo obsazuje další novinka v portfoliu, která se pravděpodobně stane nejslabší benzínovou verzí v nabídce - GS 250, odhalený na mezinárodním autosalonu v čínském Guangzhou.
Vůz dostal vidlicový šestiválec 2,5 litru s přímým vstřikováním D-4S a proměnné časování nasávacích i výfukových ventilů Dual VVT-i. Nejvyšší výkon 209 koní produkuje při 6 400 ot./min. a 253 newtonmetrů při 4 800 ot./min., což stačí na 8,6 sekundy při akceleraci na stovku a maximální rychlost 230 km/h. Motor je standardně spárován se šestistupňovou automatickou převodovkou ECT-i s manuálním sekvenčním režimem. Lexus uvádí průměrnou spotřebu 8,9 l/100 km.
V závislosti od provedení bude i momentálně nejslabší Lexus GS vybavený 12,3“ dotykovým displejem, audio-systémem Mark Levinson se sedmnácti reproduktory a samozřejmě je tu též možnost objednat si paket F Sport s jinými nárazníky, 19“ koly, tvrdším podvozkem a přímějším převodem řízení. Automobilka uvádí, že vůz bude v první vlně k mání na trzích v Číně, Japonsku a Evropě.
S čím Lexus vyrukuje příště? Očekávány jsou výkonové protipóly: dieselový čtyřválec a GS F, možná s přeplňovaným pětilitrovým osmiválcem.



Se slabším zážehovým motorem se už asi nepočítá, čtyřválec nicméně bude - přeplňovaný diesel
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
včeraNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
29.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Lídry jsou Bulega, Manzi a Neila 10:36
- Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie včera 08:00
- Aktuální zdravotní stav Bertelleho 29.4.2025
- WorldSBK míří do italské Cremony: Návrat Jonathana Rey 29.4.2025
- Test MotoGP v Jerezu 28.4.2025
Nejnovější články
Volvo v problémech oznámilo, že bude propouštět, musí ušetřit nejmíň 41 miliard Kč
před 2 hodinamiŠéf Toyoty zaujal další rezolutní postoj k elektrickým autům, odpískal plány na sportovní modely s tímto pohonem
před 4 hodinamiNový Mercedes CLA působí v základu až ostudně lacině, i když stojí o statisíce víc. Uvnitř přišel o třetinu displejů
před 5 hodinamiVW poznává „kouzlo” prodeje elektromobilů. Čím víc jich prodá, tím víc prodělá, sám to přiznává
před 7 hodinamiDacia stoupá stále výš. Jedno nové auto dnes v Rumunsku vyrobí každých 55 sekund, dosáhla historického milníku
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 05.01. 09:03 - řidičBOB
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.30. 08:43 - řidičBOB
- Cyklistické vlákno 04.29. 21:37 - jerry
- Čínská auta v ČR 04.29. 11:08 - Brus
- VZKAZY 04.28. 20:22 - GeneHawkins
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha