Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nabourané a opuštěné Ferrari devastované pískem v Bahrajnu je depresivní podívaná
31.3.2019 | Petr Miler
Není obvyklé vidět Ferrari v jakémkoli jiném stavu, než v tom dokonalém, majitelé se o ně obvykle více starají než s nimi jezdí. Případ tohoto Ferrari 575M je ale docela jiný.
V historii téměř každé automobilové značky bychom našli vozy, o které se jejich majitelé jednoho dne přestanou starat, až jsou ponechány na pospas svému osudu. Třeba taková BMW obecně platí za výjimečná auta a ze spousty i relativně obyčejných modelů se časem staly cennosti hodné opečovávání. Pokud jde ale o něco jako model 320d generace E46, není těžké narazit na zubožený exemplář stojící na kraji silnice, který čeká jen na svou poslední cestu na vrakoviště.
V případě některých značek ale něco takového neplatí. Jsou tak výjimečné a slavné, že i ten nejméně povedený model, který kdy vyprodukovaly, je hodný maximální péče, už z ekonomických důvodů. Mezi to málo vyvolených patří Ferrari, z jehož modelů si sběratelé nejméně váží Mondialu z 80. let. I tak potřebujete alespoň půl milionu korun, abyste si jeden mohli koupit.
S ohledem na tento stav je naprosto neobvyklé vidět nějaké Ferrari chátrat, neboť naprostá většina z nich má milionové hodnoty, bez ohledu na typ. Platí to i o modelu 575M, relativně moderním grand toureru s dvanáctiválcem, na který potřebujete alespoň 2 miliony korun, abyste mohli pomýšlet na slušný kousek z dolní části nabídky. Přesto byl právě jeden z těchto vozů nafocen v Bahrajnu, jak jej postupně sžírá příroda.
Jeho příběh neznáme, s ohledem na stav je ale zřejmé, že byl někdy v minulosti ne zcela banálně havarován na příď. Vyloženě těžká nehoda to také nebyla, přesto došlo k poškození čelního skla a vystřelení airbagů. Nic neopravitelného, ne u auta s cenou v řádu milionů, přesto se majitel z nějakého důvodu rozhodl auto ponechat na pospas osudu, a to dokonce s otevřenými či rozbitými bočními okny. Všudypřítomný písek tedy vůz devastuje i zevnitř.
Je to depresivní podívaná a pokoušíme se zjistit, co přesně ke zkáze vozu vedlo. S ohledem na jeho současný stav je ale velmi nepravděpodobné, že by byl ještě někdy dán do pořádku - co nezpůsobila nehoda, o to se postaral už zmíněný písek, který dal zabrat nejen vnitřku, ale jistě i přeživší mechanice. Smutné, ale v této části světa ne zase tak neobvyklé...






Na nabourané a později opuštěné a pískem zdevastované Ferrari 575M není pěkný pohled
Zdroj: anytimespy@Instagram
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
včera
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
4.11.2025
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nejnovější články
Nechvalně proslulý německý tuner se vyřádil na novém BMW M5, ale asi to vzal za špatný konec. Teď vypadá jako Honda Civic
před 7 hodinami
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před 9 hodinami
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 10 hodinami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
včera
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
včera
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 11.05. 22:08 - mafel
- Řidiči, co to mají v ruce... 11.05. 20:57 - abgx1
- Lampárna (stěžovatelna) 11.05. 20:41 - řidičBOB
- Rychlodotazy 11.05. 18:48 - pavproch
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
