Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nové BMW 3 poprvé nafoceno pod širým nebem, kombík předem odhalil únik
10.10.2018 | Mirek Mazal
Nová trojka při premiéře na autosalonu v Paříži designově neuchvátila, umělé světlo ale nemuselo dát vyniknout její kráse. Podívejte se na fotky zpod širého nebe, ukázat vám můžeme i kombi.
Nové BMW řady 3 bylo slavnostně odhaleno na autosalonu v Paříži. Designem ohromilo jen málokoho, jeho dramatická stylizace se zdála být příliš vynucená a celkovým pojetím se jeho vzhled blížil spíše k moderním Lexusům, nežli předchozím modelům BMW. Technicky pak jistě bude na výši, tradiční fanoušky ale znovu netěší. Automobilka už z nabídky prakticky zcela stáhla manuální řazení, k dispozici bude jen ke čtyřválcovým motorům.
S tím posledním zmíněným asi nikdo nic neudělá, názor na design si ale ještě poupravit můžeme. Na základě prvních fotek z autosalonů či vyumělkovaných oficiálních fotek si nikdy nelze udělat komplexní obrázek, neboť designéři se snaží stvořit atraktivní vůz pro skutečný svět. A právě v něm byla nová trojka s interním označením G20 poprvé zachycena, dokonce hned dvakrát ve verzi M340i.
Konzervativně smýšlející jedinci asi budou mít pořád potíže s přehnanými kombinacemi designových kreací, zastáncům změny stylu by ale první záběry z ulice mohly i imponovat. Nové BMW v provozu rozhodně nezanikne a v jeho stopách bude kráčet i praktičtěji založené kombi. To zatím nemůžeme vidět ani na oficiálních fotkách, uniklé záznamy o registraci designu z brazilského patentového úřadu ale ukazují vše podstatné.
Předek zůstane pochopitelně stejný jako u „kratší” verze, ale rozdíly jsou patrné od B-sloupku dozadu, kde návrháři protáhli střechu zakončenou malým spojlerem a zároveň zvětšili plochu bočních oken. Linky z profilu napovídají snahu udržet sportovní charakter. Zadní světla se na první pohled ničím neliší od G20 bez batohu na zádech. Sami znovu posuďte, jestli se vám nová trojka líbí a zda případně má smysl čekat na kombík.
Nové BMW 3 G20 bylo poprvé nafoceno v provozu. Nejde si ho nevšimnout, jen někteří možná neví, kam vůz zařadit
Kombi zatím můžeme vidět jen na uniklých patentových nákresech, i ty ale ukazují všechny podstatné odlišnosti
Zdroje: German Car Forum, Instituto Nacional da Propriedade Industrial
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejčtenější články
- Nejlevnější Mercedes-AMG GT v prodeji stojí míň než lepší škodovky, dojem s ním uděláte milionový
26.3.2024 - Oblíbené Hyundai i30 dostalo místo nové generace druhý facelift, i Korejci radši přešlapují na místě
26.3.2024 - Stellantis propustil dalších 400 lidí, otevřeně říká, že je to kvůli elektromobilům
26.3.2024 - Hned tři oblíbené německé sporťáky končí bez nástupce. Lidé by je chtěli dál, prodávat se ale dál nesmí
26.3.2024 - Specifický přístup k elektromobilům se BMW bohatě vyplácí, pochybovači aspoň prozatím ostrouhali
26.3.2024
Živá témata na fóru
- Onboard videa 04.26. 16:17 - řidičBOB
- VZKAZY 04.26. 14:59 - petr_riha
- Elektromobily a vse kolem nich 04.26. 14:36 - Stepan
- Audi A6 C7 převodovky 04.26. 14:28 - Arkis
- S větrem ve vlasech.... 04.26. 14:16 - pavproch
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.26. 10:35 - Brus
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.26. 09:48 - Eda
- Výběr Hybrid auta 04.26. 09:34 - mattonecz