Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností
26.3.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Plán úspory téměř 13 miliard korun a představení více než dvou desítek nových modelů dále pokračuje. Nový šéf Opelu se proto zaměří na vylepšení image značky.
Karl-Thomas Neumann byl ještě loni generálním ředitelem čínského zastoupení koncernu Volkswagen, od března letošního roku však už zahřívá židli předsedy představenstva automobilky Adam Opel AG. Do firmy nastoupil ve chvíli, kdy se naplno rozjel desetiletý plán restrukturalizace a obnovení portfolia s názvem Opel Drive 2022, který má jen do roku 2016 seškrtat výdaje o 500 milionů dolarů a představit až 23 nových modelů a 16 nových pohonných jednotek.
Za necelý měsíc Neumann neměl mnoho času se rozkoukat, první závěry své vlastní inspekce automobilky však už má za sebou. Podle něj je klíčem k úspěchu zlepšení image značky. „Auta nejsou problémem, spíše opak je pravdou,“ prohlásil nový šéf Opelu po jízdě v aktuálních modelech, včetně crossoveru Mokka, městského mini Adam a kupé-kabrioletu Cascada. „Máme dlouhodobě silné produkty, přesto je lidé tolik nekupují. Mám za to, že to má hodně co dělat se značkou Opel, konkrétně se špatnými zprávami, které naše společnost generovala.“
Ačkoli si Neumann uvědomuje, že Opel není výrobcem luxusních aut, změna vnímání značky je nutná. „Vím, že je hodně věcí, na kterých bych mohl stavět. Opel je tradičním výrobcem, jeho auta jsou ale také inovativní, emotivní a je schopen posunout se do nových segmentů anebo je dokonce vytvářet. Cascada je dobrým příkladem a my musíme jít touhle cestou,“ zdůraznil ve svém projevu Neumann.
„Pokud značka zazáří tak, jako tomu bylo před deseti až patnácti lety, pak bych si s našimi současnými produkty těžkou hlavu z budoucnosti nedělal, ačkoli současná situace na trhu není lehká,“ připustil Karl-Thomas Neumann, přičemž na závěr opět zdůraznil, že jeho prioritou je další snižování nákladů v rámci Drive 2022 a změna kultury Opelu, která „chce být pyšná na své výrobky a značku“.


















Cascada, Adam a Mokka jsou podle nového šéfa Opelu vozy, které pomůžou zlepšit image značky
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Cristiano Ronaldo míří do filmu, i se svou sbírkou superaut se objeví v té nejzprofanovanější sérii
včera
Zakázaná reklama Toyoty ukazuje, v jak absurdním světě žijeme. Co takhle nás všechny přestat vodit za ručičku?
20.12.2025
Automobilka začala jako vánoční ozdobu prodávat model auta, které zařízla před začátkem výroby
18.12.2025
Nové na MotoForum.cz
- Budou závody superbiků na silničních okruzích brzy zakázány? včera 13:14
- Petr Pavel fotografuje kvůli charitativním účelům. 20.12.2025
- Nový standartní program víkendu MS-Superbike 20.12.2025
- Startovní listina 24 startujících žen WorldWCR 2026 20.12.2025
- Královské pocty pro MM a AM: přijetí u krále Filipa VI. 19.12.2025
Nejčtenější články
AUDI odhalilo své první SUV a sál ztichl, vypadá ještě víc jako mihule na kolech
23.11.2025
Na první pohled ještě nikdo neuhodl, jakému autu patří tento interiér, zcela se vymyká dosavadním zvyklostem
23.11.2025
Srovnejte si nové Porsche Cayenne s tím předchozím, ušlo cestu od nepřesvědčivosti k zapomenutelnosti
23.11.2025
Řidič natočil, jak mu cestu zkřížilo stádo tisíců kusů „vysoké”. Ani nedohlédl na konec „fronty zvířat”, která chtěla přejít silnici
23.11.2025
Počet lidí pracujících v automobilovém průmyslu v Německu padl nejníž za posledních 15 let, tolik k oné cestě k prosperitě
23.11.2025
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 12.21. 21:40 - Předseda
- BMW Divize 12.21. 21:38 - Předseda
- Dálniční známka CZ (2021 až aktuálně 2026) 12.21. 16:41 - řidičBOB
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 12.21. 15:22 - pavproch
- Volkswagen obecne 12.21. 13:13 - řidičBOB
- Onboard videa 12.21. 13:13 - brnenska.odchytova
- Tesneni pod hlavou 12.20. 18:04 - sprusle183
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 12.19. 15:53 - Truck Daškam
