Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Nový šéf Opelu nevidí problém v nabídce značky, ale v jejím vnímání veřejností
26.3.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Plán úspory téměř 13 miliard korun a představení více než dvou desítek nových modelů dále pokračuje. Nový šéf Opelu se proto zaměří na vylepšení image značky.
Karl-Thomas Neumann byl ještě loni generálním ředitelem čínského zastoupení koncernu Volkswagen, od března letošního roku však už zahřívá židli předsedy představenstva automobilky Adam Opel AG. Do firmy nastoupil ve chvíli, kdy se naplno rozjel desetiletý plán restrukturalizace a obnovení portfolia s názvem Opel Drive 2022, který má jen do roku 2016 seškrtat výdaje o 500 milionů dolarů a představit až 23 nových modelů a 16 nových pohonných jednotek.
Za necelý měsíc Neumann neměl mnoho času se rozkoukat, první závěry své vlastní inspekce automobilky však už má za sebou. Podle něj je klíčem k úspěchu zlepšení image značky. „Auta nejsou problémem, spíše opak je pravdou,“ prohlásil nový šéf Opelu po jízdě v aktuálních modelech, včetně crossoveru Mokka, městského mini Adam a kupé-kabrioletu Cascada. „Máme dlouhodobě silné produkty, přesto je lidé tolik nekupují. Mám za to, že to má hodně co dělat se značkou Opel, konkrétně se špatnými zprávami, které naše společnost generovala.“
Ačkoli si Neumann uvědomuje, že Opel není výrobcem luxusních aut, změna vnímání značky je nutná. „Vím, že je hodně věcí, na kterých bych mohl stavět. Opel je tradičním výrobcem, jeho auta jsou ale také inovativní, emotivní a je schopen posunout se do nových segmentů anebo je dokonce vytvářet. Cascada je dobrým příkladem a my musíme jít touhle cestou,“ zdůraznil ve svém projevu Neumann.
„Pokud značka zazáří tak, jako tomu bylo před deseti až patnácti lety, pak bych si s našimi současnými produkty těžkou hlavu z budoucnosti nedělal, ačkoli současná situace na trhu není lehká,“ připustil Karl-Thomas Neumann, přičemž na závěr opět zdůraznil, že jeho prioritou je další snižování nákladů v rámci Drive 2022 a změna kultury Opelu, která „chce být pyšná na své výrobky a značku“.


















Cascada, Adam a Mokka jsou podle nového šéfa Opelu vozy, které pomůžou zlepšit image značky
Zdroj: Autocar
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
včeraHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Šéf Fordu pořád nepochopil nic. Z elektrické pasti couvá jen na oko, nový elektromobil prý bude něco jako druhý Model T
před 2 hodinamiPadlá rodinná hvězda od VW v bazarech stále láká praktičností, odrazuje ale drahou poruchovostí
před 3 hodinamiSvého času největší lidová atrakce Nürburgringu míří do zapomnění, po fiasku a tragické nehodě ji demolují
před 5 hodinamiNový Ford Mondeo se potichu vrátil na pozici bestselleru, s cenou od 440 tisíc Kč to ale nakonec není překvapení
před 6 hodinamiNové spalovací motory od Číňanů, Arabů a Francouzů bude nakupovat další značka, v tomto případě může jít o zlomový moment
před 8 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 08.03. 15:58 - brnenska.odchytova
- Bellet J 12 RS 08.03. 15:36 - Pavelgalgoš
- Nový C3: vzhled na jedničku 08.03. 11:17 - pavproch
- Video a Nordschleife, the best of 08.01. 20:00 - qrs13
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 08.01. 17:18 - pavproch
- Rychlodotazy 07.31. 13:47 - Zajda
- Řidiči, co to mají v ruce... 07.31. 06:45 - řidičBOB
- Detektory policejních radarů 07.30. 17:16 - pavproch