Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Opel Astra Classic III Sedan: aktivní důchod sedanu Astry H
23.7.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Astra Sedan s interním označením H se kvůli svému opoždění za ostatními karosářskými verzemi už po čtyřech letech mění na recyklovanou verzi Classic.
Veřejná premiéra nové generace Astry Sedan proběhne na srpnovém autosalonu v Moskvě a do prodeje by se podle předběžných zpráv měla dostat někdy v září, souběžně s výstavou v Paříži. Přesto Opel už teď prodává výběhový model kompaktní limuzíny jako verzi Classic.
Pro zákazníky to znamená značně omezenou nabídku motorů, na druhé straně ale také trochu příznivější ceny. Nejlevnější čtyřdveřová Astra Classic je poháněná zážehovou šestnáctistovkou Ecotec o výkonu 115 koní při 6 000 ot./min, která je spřažená s pětistupňovým manuálem. Cena? Podle standardního ceníku skoro 340 tisíc, akční ceník nicméně uvádí, že za ni dáte necelých 275 tisíc Kč.
Stejný motor vybavený pětistupňovou robotizovanou převodovkou Easytronic stojí v akci necelých 320 tisíc a nejdražším „klasickým“ sedanem je Astra 1,7 CDTI s výkonem 110 koňských sil za 353 tisíc.
Výbava má podle očekávání k luxusu hodně daleko. V základu dostanete jen ESP, čtyři airbagy, centrál s dálkovým ovládáním a přední okna v elektrice. Až po doplacení dalších 11 tisíc dostanete verzi Classic Plus obsahující alespoň manuální klimatizaci, mlhovky, rádio a volant v kůži. To už ale znamená cenu 285 tisíc, přitom tohle všechno máte třeba Renaultu Fluence v základu a dáte za něj 265 tisíc. Jestli je vám bližší to, ono, nebo dáte raději přednost generačně novějším autům ale jistě víte nejlépe sami.
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2012.












Nejlevnější z Aster Classic je pochopitelně hatchback za 250 tisíc, na sedan potřebujete dalších 25 tisíc
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nové Audi RS5 Avant nachytali při testech na Ringu a v okolí, jeho obrovské výfuky působivě jen vypadají
včeraFord dodatečně ukázal celou rekordní jízdu extrémního Mustangu na nejnáročnějším okruhu světa, už ani neměl na výběr
6.5.2025Srovnání dvou generací extrémních silničních stíhaček Koenigseggu ukazuje, co udělá 5 let vývoje i v takové sféře aut
5.5.2025
Nejnovější články
Cadillac za 7,5 milionu nutí majitele proplazit se kufrem, pokud se mu vybije baterie. A i druhé řešení je slušná osina v zadnici
včeraVW upřesnil, jakými spalovacími motory napraví svá elektrická auta, přeplňovaný tříválec je ze hry
včeraNové Audi RS5 Avant nachytali při testech na Ringu a v okolí, jeho obrovské výfuky působivě jen vypadají
včeraNadšenec si koupil elektromobil od začínající automobilky a poznává, co to je. Z její „skvělé péče” má dnes noční můry
včeraČíňané prý lžou o aerodynamice svých aut. Tohle vyšlo z testu nesrovnatelně hůř, než automobilka uvádí
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva