Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche 911 Targa 991 se vrátí k tradičnímu pojetí (+ ilustrace)
23.6.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Poslední Porsche 911 Targa vsadily na specifické ztvárnění střešních partií, s úspěchem u zákazníků se ale tento přístup setkává stále méně. Zejména proto by se nová generace Targy měla vrátit k tradičnějšímu řešení.
Tvrdí to alespoň jeden z obvykle dobře informovaných členů fóra Teamspeed.com a dává to smysl. Současná Targa se takto pouze jmenuje, ve skutečnosti s targou nemá mnoho společného. Vůz je totiž vybaven jen velkým skleněným střešním oknem, které se zasunuje pod to zadní. Vůz působí všelijak, kvůli jeho bohatému prosklení se ale tomuto provedení obvykle přezdívá „akvárium”. A není to zcela nemístné označení. Podivné je i to, že je nabízen pouze s pohonem všech kol, což v kombinaci s převážně letním využitím otevřeného vozu nedává velký smysl.
Konzervativní zákazníci Porsche tuto změnu příliš dobře nepřijali, i když je takto nabízena již od 911 generace 993. Že klasika zákazníkům chybí dosvědčují i úpravci jako je Ruf, kteří zájemcům o skutečnou targu nabídli tradiční řešení střechy. S tím pro další generaci 911 s kódovým označením 991 prý počítá i sama automobilka. Pokud jsou tyto zvěsti pravdivé, dočkáme se opět sundavacích střešních panelů, pevného sloupku B a specifického ztvárnění zadního okna.
Jak by mohl takový vůz vypadat se ihned jiný ze členů Teamspeed.com, porschecarreragtmay6, rozhodl „namalovat” a tuto ilustraci vám s jeho laskavým svolením předkládáme. Zda se tato představa setká se skutečností uvidíme přibližně za dva roky, kdy by nová 911 v provedení Targa měla dorazit na trh.




















Porsche 911 Targa i po faceliftu pro modelový rok 2009 vypadala zvláštně, nová generace by se měla vrátit ke klasice
Zdroj: porschecarreragtmay6@Teamspeed.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
před 6 hodinamiHromadná havárie zabarikádovala Nürburgring. Řidič posledního vozu, který do všeho vlétl, natočil děsivý příjezd až po náraz
30.7.2025Ferrari jako referenční auto při vývoji používá čínský elektromobil, o evropském automobilismu to říká mnohé
30.7.2025
Nové na MotoForum.cz
- PP v Suzuce získal Johann Zarco 11:09
- Honda se zbavuje Chantry: rozchod je kompletní, i za cenu ztráty sponzora včera 14:31
- Qualifying 8h Suzuka: Honda před BMW včera 11:29
- Iannone končí po sezóně v týmu Go Eleven včera 10:03
- Suzuka 8h - první kvalifikace včera 08:38
Nejnovější články
Honda poznává následky sázky na downsizing, místo nezdolných jednotek v ruce má hromadnou žalobu za poruchové motory na krku
před 2 hodinamiBentley vám teď do auta na přání instaluje i zlaté výdechy ventilace nebo tvíd, ve výsledku tím ale ukazuje jen tragičnost doby
před 3 hodinamiPorsche urychlilo návrat spalovacího nástupce Macanu, chybná sázka na elektřinu ho ale bude ještě hodně bolet
před 5 hodinamiMax Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
před 6 hodinamiUSA kompletně ruší regulace postavené kolem emisí CO2. Nejen pro svět aut je to dramatická změna
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva