Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche 911 Targa 991 se vrátí k tradičnímu pojetí (+ ilustrace)
23.6.2011 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Poslední Porsche 911 Targa vsadily na specifické ztvárnění střešních partií, s úspěchem u zákazníků se ale tento přístup setkává stále méně. Zejména proto by se nová generace Targy měla vrátit k tradičnějšímu řešení.
Tvrdí to alespoň jeden z obvykle dobře informovaných členů fóra Teamspeed.com a dává to smysl. Současná Targa se takto pouze jmenuje, ve skutečnosti s targou nemá mnoho společného. Vůz je totiž vybaven jen velkým skleněným střešním oknem, které se zasunuje pod to zadní. Vůz působí všelijak, kvůli jeho bohatému prosklení se ale tomuto provedení obvykle přezdívá „akvárium”. A není to zcela nemístné označení. Podivné je i to, že je nabízen pouze s pohonem všech kol, což v kombinaci s převážně letním využitím otevřeného vozu nedává velký smysl.
Konzervativní zákazníci Porsche tuto změnu příliš dobře nepřijali, i když je takto nabízena již od 911 generace 993. Že klasika zákazníkům chybí dosvědčují i úpravci jako je Ruf, kteří zájemcům o skutečnou targu nabídli tradiční řešení střechy. S tím pro další generaci 911 s kódovým označením 991 prý počítá i sama automobilka. Pokud jsou tyto zvěsti pravdivé, dočkáme se opět sundavacích střešních panelů, pevného sloupku B a specifického ztvárnění zadního okna.
Jak by mohl takový vůz vypadat se ihned jiný ze členů Teamspeed.com, porschecarreragtmay6, rozhodl „namalovat” a tuto ilustraci vám s jeho laskavým svolením předkládáme. Zda se tato představa setká se skutečností uvidíme přibližně za dva roky, kdy by nová 911 v provedení Targa měla dorazit na trh.




















Porsche 911 Targa i po faceliftu pro modelový rok 2009 vypadala zvláštně, nová generace by se měla vrátit ke klasice
Zdroj: porschecarreragtmay6@Teamspeed.com
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
včeraNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
29.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie včera 08:00
- Aktuální zdravotní stav Bertelleho 29.4.2025
- WorldSBK míří do italské Cremony: Návrat Jonathana Rey 29.4.2025
- Test MotoGP v Jerezu 28.4.2025
- MS side pokračovalo v Estorilu 28.4.2025
Nejčtenější články
Takhle VW reaguje na svůj úpadek? Chce, aby sama řídila i jeho spalovací auta, to ho opravdu nespasí
1.4.2025Brusel už vám jde i po řidičáku. Chce celoevropské zákazy řízení, smysl to nedává z podstaty
1.4.2025Dodnes novou, zapomenutou Škodu Superb Combi v nabušené verzi nikdo nechce, stojí už míň než polovinu ceny nového auta
2.4.2025Brutální silniční stíhačka od autora nejlepších ef-jedniček se dostala do rukou Stiga, zajel s ní nový rekord Top Gearu
2.4.2025EU vyměřila automobilkám na pokutách přes 11 miliard Kč, největší ránu schytal Volkswagen
2.4.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva