Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Porsche upřesnilo řešení kauzy hořících 911, zákazníci dostanou rok záruky navíc
13.4.2014 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Přesně 22. dubna rozjede německá automobilka výrobu motorů pro novou GT3 s modifikovaným upevněním ojnic. Výměny pohonných jednotek začnou následně.
Patrně si ještě vzpomenete na kauzu hořících Porsche 911 GT3, s níž si zufenhausenský výrobce dlouho nevěděl rady a musel kvůli ní zastavit výrobu i dodávky tohoto modelu. Nakonec příčinu celého problému našel a dosavadním 785 zákazníkům na celém světě přislíbil výměnu problematického motoru za zcela nový. To je dosti radikální a tím pádem i drahé a komplikované řešení, o kterém zřejmě ještě budeme nějakou chvíli slýchat. Asi nepřekvapí, že se dalším postupem Porsche nechce dále chlubit, z dopisu rozeslaného zákazníkům, který přetiskli kolegové z amerického Autoblogu, je ale zřejmý i ten.
Podle e-mailu adresovaného americkým klientům začne Porsche 22. dubna vyrábět nové motory pro GT3, u nichž již bude poněkud hořlavý problém s upevněním ojnic vyřešen. Následně budou tyto motory distribuovány po celém světě a u jednotlivých exemplářů nové 911 GT3 vyměněny. Jak dlouho bude celá akce trvat, Němci nezmiňují, předpokládat, že dříve než do konce května celou akci uzavřít nezvládnou, ale není nemístné.
Porsche též dříve slíbilo, že postižené majitele vozu, kteří už pěkných pár týdnů svou GT3 jezdit nemohou a ještě nějaký ten pátek ani nebudou, nějak odškodní. I tato záležitost byla zmíněným dopisem upřesněna, když každý z dosavadních kupců GT3, které bude vyměněna pohonná jednotka, dostane od automobilky záruku na celý vůz na dalších 12 měsíců zdarma.
Jestli to bude pro jistě náročné klienty, kterým bude jejich nový vůz po pár měsíců prakticky k ničemu a dost možná jej v garáži nebudou mít ani dva roky, dostatečná satisfakce, ukážou jejich reakce. Zatím můžeme dodat jen tolik, že vás o dalším vývoji této pro Porsche jistě prekérní situace budeme informovat.











Ještě donedávna jsme si mysleli, že největším problémem nové GT3 je převodovka. On je to ale motor, tedy alespoň u všech dosud prodaných exemplářů...
Zdroj: Autoblog
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Čínský elektromobil prodávaný i v Evropě se při nehodě rozpůlil, jeho baterie začala hořet opodál
včera„Není mezera, do které bych se nevešel.” Řidič natočil, jak se dá proplétat dopravní zácpou, klaustrofobiky z toho trefí
15.6.2025Unikla data o skutečné spotřebě a ceně brutálního Mustangu GTD, bankovní účet vám zruinuje hned dvakrát
12.6.2025
Nové na MotoForum.cz
- Na Pannonia Ringu pokračovalo MS Side včera 15:40
- Indian Rider Fest: 19.-22. 6. 2025 Lipno nad Vltavou včera 08:00
- V Misanu zemřel traťový komisař na infarkt 15.6.2025
- Toprakův misanský hattrick 15.6.2025
- Vítězství čínského Kove, 19. Svoboda, 20. Novotný 15.6.2025
Nejnovější články
Bugatti chtělo po zákazníkovi 331 tisíc Kč za opravu malého ovladače, přitom si ho sám spravil s díly za 26 korun
včeraTesla po 13 letech prodeje opět jen faceliftovala Model S a s ním i X, největší „inovací” je zvýšení cen
včeraNová nejlevnější Lada prošla crash testem. 84 interních zkoušek skončilo na jedničku, toto byl ten 85.
včeraVolkswagen na nejnáročnějším okruhu světa překonal rekord, o jehož existenci dosud nikdo nevěděl
včeraČínský elektromobil prodávaný i v Evropě se při nehodě rozpůlil, jeho baterie začala hořet opodál
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva