Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Range Rover Evoque Cabrio zatím stále nemá zelenou, ostrá verze už ano
6.11.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Abnormální zájem o tří- a pětidveřový Evoque je hlavním důvodem, proč značka tolik otálí s dalšími verzemi. Blýská se ovšem na lepší časy.
Líbí se vám Range Rover Evoque, přičemž jste již na svou vysněnou verzi složili zálohu? Pak i vy jste jedním z mnoha důvodů, proč studie kabrioletu představená na letošní Ženevě stále ještě nedostala zelenou. Továrna totiž nestíhá uspokojit první vlnu objednávek, která překonala i ty nejoptimističtější předpoklady. Abnormální zájem o třídveřový a pětidveřový model ovšem nejsou tou jedinou překážkou.
Automobilka Land Rover si mimo to stále není jista dostačující cílovou skupinou. Uzavřený Evoque se sice prodává dobře, to samé ovšem mohl Nissan kdysi říci o modelu Murano. Díky tomu se objevil i kabriolet, jeho prapodivná stylizace však namísto vábení zákazníky od showroomů japonské automobilky spíše odháněla. To asi nebude případ Range Roveru, značka však chce mít jistotu. Peníze na vyhazování ostatně nemá, přestože se jí na evropských trzích daří velmi dobře.
Dalším z důvodů, proč má Evoque kabriolet stopku, je chystaná ostrá verze. Tu během prvních jízd spojených s uvedením nového Range Roveru (my pro vás test budeme mít již příští týden) potvrdil jeden z designérů britské značky Richard Agnew. Zároveň přitom dodal, že počítat máme spíše s ještě výkonnějším přeplňovaným čtyřválcem než motorem V6.
Na „vině“ je menší hmotnost na přední nápravě, díky čemuž dvoulitr zachová dosavadní rozložení hmotnosti mezi osy a tím i mnohem lepší jízdní vlastnosti. Přesný příchod tohoto modelu Agnew zatím nepotvrdil, zářijový Frankfurt 2013 je ale podle nás nejvzdálenějším termínem. Spíše sázíme na Ženevu.



Range Rover Evoque kabriolet stále nemá zelenou. Přednost má standardní verze i chystaný ostrý model
Zdroj: Autoweek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
před hodinou
Nejsilnější a nejrychlejší VW Golf GTI má svou cenu, „lidová” je asi tak jako cifry na kabelkách od Diora
31.10.2025
Nová Honda Prelude nakonec umí být i rychlá, ale jen pokud v ní vypnete funkci, která měla „fejkovat” její sportovnost
28.10.2025
Nové na MotoForum.cz
- Zdravotní stav Noaha Dettwilera se stále zlepšuje včera 10:36
- ESRR 2026 - 2x Hořice 31.10.2025
- Úspěšný test Bulegy v MotoGP 31.10.2025
- Koho uvidíme 2026 v MS-Moto3? 30.10.2025
- Týmy a jezdci WSBK 2026 30.10.2025
Nejnovější články
VW i Porsche už tam jsou, Audi je následuje. Za tři roky přišlo o 75 procent svých zisků a míří do ztráty, prodeje dál klesají
před 27 minutami
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
před hodinou
Největší hrozbou pro autoprůmysl je EU, ne Čína, říká nový šéf Stellantisu. Volá po návratu spalovacích motorů
včera
Nešťastně zaříznutá vlajková loď amerických křižníků silnic chytila druhý dech, za 850 tisíc Kč je to neskutečný kus auta
včera
Jeden z největších průšvihů dějin aut, který si výrobce bral zpět a šrotoval, byl nalezen v zuboženém stavu. Prodal se za miliony
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
